Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Priszz schreef:Hmmm...
Dan mag ik toch eerst wel aangenomen worden op me werk denk ik, want ik kan moeilijk aan m'n moeder vragen of ze het allemaal wilt betalen. Haha.
Ik ben alleen bang dat ik niet onder het zadel naar m'n wedstrijden toe kan gaan aangezien Steef niet verkeersmak is, en als ik met iemand anders ben en hij schrikt, gewoon van het andere paard weg rent...
Dus dan heb ik eventueel een trailertje nodig, alleen heeft me ma geen trailer rijbewijs (zou nog eventueel opgelost kunnen worden met een 1,5 trailer voor een B rijbewijs) maar dan is het nog een probleem met de auto.. De auto die we nu hebben kan namelijk geen trailer trekken, aangezien we wss gewoon achteruit rijden door het gewicht van de trailer.. :')
AndreaB schreef:Op FB gaat het gerucht dat er in Alphen al 2 paarden zijn overledenOp Bokt kan ik er alleen nog niets over terug vinden dat het ook echt zo is of slechts een gerucht. Woubrugge is nog niet echt naast de deur, maar toch al een heel stuk dichterbij dan Nijmegen. Krijg er in ieder geval een beetje de kriebels van. Ik hoop ook dat mensen geen onnodige risico's nemen en lekker thuis blijven. Het zal je maar gebeuren zeg...
AndreaB schreef:Verstandig om niet te gaan!Jammer uiteraard van de wedstrijd, je traint er toch voor en vaak kijk je er ook nog naar uit, maar better safe than sorry! Komen vast nog wel meer wedstrijden
Clouwdy schreef:Altijd jammer dat mensen het opvatten als paniek... dat associeer ik met iets negatiefs en je druk maken om niets... Voorzichtigheid en misschien dan wel rekening houden met het ergste kan er alleen maar aan bijdragen dat het niet verspreid...