Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 15:40

Weer op koopjesjacht Tink Tong uitsteken

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:41

Niet voor mezelf... Bloos ik heb er al 2 Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:48

Hihihi thanks Tink!

Ik snap er alleen niks van Tong uitsteken
Citaat:
Wax jas lang bruin Maat L ( Drie kwart dus )
Wax jas lang Licht bruin Maat XXL ( Drie kwart dus )
Wax jas Licht bruin maat XL
Wax jas lang Bruin maat L ( Drie kwart dus )

De lange jassen voor volwassenen 60 euro per stuk
De gewone wax jas voor volwassenen 50 euro per stuk

Hoezo drie kwart?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:49

3/4 zal over je kont vallen denk ik...maar je kunt altijd ff bellen of mailen Haha!
Ik ben ff naar de tandarts...tot straks Doei, doei

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:50

Ik ben nu pas echt pissed of; klantenservice gebeld hoe zit het met mijn nummer; sorry mebvrouw alles is mislukt u heeft op zijn vroegst pas over 2 dagen een nummer. Nou ik ga zorgen dat ze hiervoor lijden; ze zullen me schadevergoeding betalen en hopelijk niet te weinig ook!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 15:52

Nou Joki, ik hoop het maar voor je. Niet bereikbaar zijn is vervelend... maar of ze particulieren een schadevergoeding toekennen, dunno Verward

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:58

Nee, onze woningbouw wil de huur geeneens verekenen terwijl we er door hun acties nog steeds niet kunnen wonen. En wij maar betalen! Dusse.. met een telefoon krijg je denk ik helemaal niks terug.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:58

Waarschijnlijk wel omdat het als ik het goed begrepen heb van de belcompany het verboden is om mensen geen enkel nummer te geven.

Ik heb er een probleem mee want moest morgen nog allemaal mensen bellen als ik geluk heb heb ik woensdag weer een nummer nou ja zeg stomme mensen.

Ik vroeg ook zo van ik ben dus door jullie totaal onbereikbaar. Antwoord: inderdaad. Nou toen had ik het pas echt met ze gehad; ze bieden geen enkele service aan of iets

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:26

Zo, ben de hele tijd bezig geweest in mijn moeders oude adressenboekjes, het zit namelijk zo.... kunnen jullie een geheimpje bewaren? Tong uitsteken

Ze gaan op het werk een jubileum-surpise party organiseren voor mijn moeder. Ze weten niet precies hoe lang ze er al werkt, maar in ieder geval behoorlijk lang! Er is een speciale jubileum commissie opgericht, haha. Nu krijg ik steeds allemaal "opdrachten" zeg maar Tong uitsteken Eerst moest ik mijn vader in het complot krijgen en een datum kiezen in overleg met hem. Ik heb het nu aan hem overgelaten om een manier te verzinnen om haar er naartoe te krijgen, maar als iemand nog ideën heeft...graag natuurlijk! Maar nu moest ik dus nog adressen van oud collega's op gaan zoeken, erg handig aangezien er geen data op de oude lijsten staat (die mijn moeder dus allemaal bewaard heeft), dus ik weet niet hoe oud ze zijn en mensen verhuizen best vaak Clown En moet nog bij haar gaan vissen om een idee te krijgen voor een cadeau...

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:30

Zietje schreef:
Ja? Heel graag Haha! Ik wil er denk k wel 1tje gaan kopen want volgens mij is ze dan een stuk zoeter in het bos....en omdat ik zo weinig tijd heb kan ik toch niet zo fanatiek rijden dus ging ik maar andere dingen verzinnen Lachen Ik wil ook gaan vrijheidsdressuur-en, anybody here met wat ervaring?

Pascal was bitloos ook heel erg braaf, veel lekkerder met rijden enzo. Veyton heeft wel een klein hoofdje dus moet je even kijken of het idd wel past.
Heb vandaag de kasten helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Wat een troep kwam eruit. Pascals hele stal stond vol met tassen, bakjes, poetskoffers enz. Komt die vrouw die de paarden binnen komt brengen opeens: "hier is je paard, doe jij hem in zijn stal?!" ehhhhhhh hóe dan?!
snel alles uit zijn stal gegooid (leuk hoor met die regen...) en hij kon erin Lachen
Hoefsmid is geweest, dierenarts ging niet door. Morgen om kwart voor 5 zijn ze aan de beurt.
Nu nog alle spullen weer schoonmaken en het leer een beurtje geven
Op de valreep hoorde ik heel hard "Casjee!!!" dus ik keek helemaal perplex om me heen, want niemand roept me eigenlijk zo behalve mensen van de manege.... Maar het waren Pien en Linda Lachen Vond het leuk om jullie eindelijk een keertje gezien te hebben!!! Vond het wel jammer dat jullie geen likje van veytons appelmoes wilde hebben.........
Pien, ga je de 21ste nog mee met mendi???? ik ben trouwens ook gewoon van plan om alleen maar te gaan stappen aangezien dat hun eerste keer bos wordt (ofmisschien 2e keer, Knipoog ).

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:31

Leuke verassing Pluut! En nu zorgen dat ze niet op bokt komt hea Knipoog

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:33

Nou dat zal niet zo moeilijk zijn denk ik Tong uitsteken

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:18

ladyjoy schreef:
Nee, onze woningbouw wil de huur geeneens verekenen terwijl we er door hun acties nog steeds niet kunnen wonen. En wij maar betalen! Dusse.. met een telefoon krijg je denk ik helemaal niks terug.

Mijn woning was toen de tijd onbewoonbaar verklaard door bedrijf van gas en licht...er kwam toen rap verbetering in de "service".'s Morgens stonden 2 man aan te bellen om overal netjes afdekplaatjes op te schroeven(dag ervoor kon ik nog ff in de wachtkamer...want ze waren zelf bezig met verhuizen dus hier hadden ze geen tijd voor... Clown .Ik had namelijk geen afdekplaten op de stopcontacten zitten en de bedrading stak daar vrolijk uit,de woningbouw had stroom gebruikt dmv het zegel verbreken en dat niet afgesloten.Er stond dus gewoon 220v op Clown .Toen ik gasbedrijf belde dat ik stroom had(ooo...das mooi voor je...uhm jawel,maar had nog niet aangevraagt Tong uitsteken ) stonden die binnen 20minuten voor de deur.Die vent vroeg of ik van camperen hield Haha! ...hij verklaarde de woning onbewoonbaar totdat de problemen waren opgelost).
Ik heb toen 1,5 maand huur verrekend gekregen Ja.

Joki.... Boos! schandalig...even lezen wat er in je contract staat...misschien kun je er wat mee.Ze hadden je ook een noodtelefoon kunnen geven voor 2 dagen.Orange is niet ideaal,maar de service is echt heel erg goed Ja.Nogmaals sterkte Ach gut

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:42

Kom er net achter dat m'n broertje rookt Ziek Echt heel droog ook...

Ik zei net tegen m'n moeder; "wat een rook stank weer zeg" (het halve huis stinkt ernaar en mijn kamer ook vreselijk Boos! ), "en er is niet eens bezoek geweest" (normaal zijn het vrienden van mijn broertje die hier zitten te paffen)". Zegt mijn moeder heel droog: "hij rookt zelf" Waaaaat. Ik nog vragen of ze een grapje maakte maar nee... En ik maar denken dat mijn ouders altijd zo anti roken waren... (hoewel het me de laatste tijd wel duidelijk was dat ze niet zo anti zijn als ik Bloos )

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:53

Das wel minder Pluut.. Hoe oud is je broertje dan, en zeggen je ouders er niks van?

Moet wel heel hard lachen om deze site
http://www.someonesecret.com/

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:57

17 is hij. Tja, misschien hebben ze er tegen hem wat over gezegd maar heb ik dus niet gehoord. Laatst zei mijn moeder nog dat ze zich wel afvroeg of hij niet zelf ook rookte omdat er soms wel erg veel peuken waren na 1 avond. Maarja, hij moet het natuurlijk zelf weten, daar niet van. Alleen ik vind het vervelend dat mijn kamer/het huis stinkt Boos!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:21

Roken prima...maar mijn huis moet er ook niet naar stinken hoor...vind ik echt meer dan ranzig Misselijk
Laat m lekker buiten roken...lekker weer ervoor Haha!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:25

Mn Economieleraar zei zonet nog tegen iemand: Waarom ga je niet buiten spele, het is heerlijk weer (het regende pijpestelen). Je moet maar denken, het meeste regen valt gelukkig toch naast je..

Vreemde vent..

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:41

Typische lerarengrap Tong uitsteken

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:32

Ist al een ouwetje hoor..."het meeste valt ernaast"... Tong uitsteken
Pffff....weer een deken af... Tong uitsteken nog een repareren....een uitrijdeken afmaken...een maken en dan nog 5 staldekens maken.... Hyper!
Man...wat een werk... Clown Wat is het trouwens rustig hier,iedereen pleitos??
Ik lig nu even lekker op de bank en ga zo lekker CSI kijken Ja

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:49

hahahah, mn moeder komt vandaagt thuis van dr werk: "ik heb nieuwe woorden van de 8ste groepers geleerd!" ikke: watte dan?!"
zij: " scootoe, afvoe en jonkoe" ikke: " weet je ook wat het betekend?!" zij: oh, betekend het dan wat?
ik lag echt helemaal dubbel! vooral omdat mn maatje een redelijk oude taart is Lachen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:57

Iemand morgen om half 5 op W? Ik ben nog steeds nummerloos; heb nu al die instanties afgebeld en misschien morgenochtend

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:05

Joki schreef:
Iemand morgen om half 5 op W? Ik ben nog steeds nummerloos; heb nu al die instanties afgebeld en misschien morgenochtend

misschien dat ik er dan nog ben maar dat weet ik niet zeker...

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:18

Joki, ik snap ook niets van die bluetooth hoor Blond

Lav, in een stoere auto Knipoog en ook overleefd Knipoog

Muiszje, gefeliciteerd met je CBR3 Go jij! Go jij!

Rytir, doe de stomerij geen paardendekens?? Ik werk bij C1000 en die stomerij neemt ze wel aan.

Tinky, tandarts overleefd??? Ik moet ook al sinds januari Bloos Moet nog een kroon laten zetten, maar het gaat goed zo. Laat het wel dit jaar nog doen.

Pluutje, leuk zo'n supriseparty voor je moeder. Handig dat jij mee kan helpen. is makkelijker te organiseren. Knipoog

Mendi al ingeburgerd????

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:26

Tinky12 schreef:
ladyjoy schreef:

Mijn woning was toen de tijd onbewoonbaar verklaard door bedrijf van gas en licht...er kwam toen rap verbetering in de "service".'s Morgens stonden 2 man aan te bellen om overal netjes afdekplaatjes op te schroeven(dag ervoor kon ik nog ff in de wachtkamer...want ze waren zelf bezig met verhuizen dus hier hadden ze geen tijd voor... Clown .Ik had namelijk geen afdekplaten op de stopcontacten zitten en de bedrading stak daar vrolijk uit,de woningbouw had stroom gebruikt dmv het zegel verbreken en dat niet afgesloten.Er stond dus gewoon 220v op Clown .Toen ik gasbedrijf belde dat ik stroom had(ooo...das mooi voor je...uhm jawel,maar had nog niet aangevraagt Tong uitsteken ) stonden die binnen 20minuten voor de deur.Die vent vroeg of ik van camperen hield Haha! ...hij verklaarde de woning onbewoonbaar totdat de problemen waren opgelost).
Ik heb toen 1,5 maand huur verrekend gekregen Ja.

Jaaa, dat was bij ons ook de bedoeling! Wij wachten al 1.5 maand (nu is BIJNA alles klaar), maar de stucadoor is nog steeds niet langs geweest dus kunnen we ook niet verder met schilderen! En wij maar bellen en bellen. Eigen Haard heeft ons ook zo'n beetje toegezegd dat we de huur terug zouden krijgen en de huur van afgelopen maand niet hoefden te betalen. Afgelopen vrijdag is er iemand langs geweest en die vond dat we er best konden wonen. Dus we krijgen niks terug en moeten 'ff' 840 euro betalen voor afgelopen maand en aankomende maand. Nou niet dus. We hebben 420 gestordt (voor 1 maand), maar 820 hebben we niet dus dat gaat ook niet door. Vandaag contact opgenomen met Huurteam de Baarsjes, om te kijken hoe zij ons kunnen helpen.