Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik heb er al 2
Citaat:Wax jas lang bruin Maat L ( Drie kwart dus )
Wax jas lang Licht bruin Maat XXL ( Drie kwart dus )
Wax jas Licht bruin maat XL
Wax jas lang Bruin maat L ( Drie kwart dus )
De lange jassen voor volwassenen 60 euro per stuk
De gewone wax jas voor volwassenen 50 euro per stuk
Eerst moest ik mijn vader in het complot krijgen en een datum kiezen in overleg met hem. Ik heb het nu aan hem overgelaten om een manier te verzinnen om haar er naartoe te krijgen, maar als iemand nog ideën heeft...graag natuurlijk! Maar nu moest ik dus nog adressen van oud collega's op gaan zoeken, erg handig aangezien er geen data op de oude lijsten staat (die mijn moeder dus allemaal bewaard heeft), dus ik weet niet hoe oud ze zijn en mensen verhuizen best vaak
En moet nog bij haar gaan vissen om een idee te krijgen voor een cadeau... Zietje schreef:Ja? Heel graagIk wil er denk k wel 1tje gaan kopen want volgens mij is ze dan een stuk zoeter in het bos....en omdat ik zo weinig tijd heb kan ik toch niet zo fanatiek rijden dus ging ik maar andere dingen verzinnen
Ik wil ook gaan vrijheidsdressuur-en, anybody here met wat ervaring?

Vond het leuk om jullie eindelijk een keertje gezien te hebben!!! Vond het wel jammer dat jullie geen likje van veytons appelmoes wilde hebben.........
).
ladyjoy schreef:Nee, onze woningbouw wil de huur geeneens verekenen terwijl we er door hun acties nog steeds niet kunnen wonen. En wij maar betalen! Dusse.. met een telefoon krijg je denk ik helemaal niks terug.
.Ik had namelijk geen afdekplaten op de stopcontacten zitten en de bedrading stak daar vrolijk uit,de woningbouw had stroom gebruikt dmv het zegel verbreken en dat niet afgesloten.Er stond dus gewoon 220v op
.Toen ik gasbedrijf belde dat ik stroom had(ooo...das mooi voor je...uhm jawel,maar had nog niet aangevraagt
) stonden die binnen 20minuten voor de deur.Die vent vroeg of ik van camperen hield
...hij verklaarde de woning onbewoonbaar totdat de problemen waren opgelost).
.
schandalig...even lezen wat er in je contract staat...misschien kun je er wat mee.Ze hadden je ook een noodtelefoon kunnen geven voor 2 dagen.Orange is niet ideaal,maar de service is echt heel erg goed
.Nogmaals sterkte
Echt heel droog ook...
), "en er is niet eens bezoek geweest" (normaal zijn het vrienden van mijn broertje die hier zitten te paffen)". Zegt mijn moeder heel droog: "hij rookt zelf" Waaaaat. Ik nog vragen of ze een grapje maakte maar nee... En ik maar denken dat mijn ouders altijd zo anti roken waren... (hoewel het me de laatste tijd wel duidelijk was dat ze niet zo anti zijn als ik
)
nog een repareren....een uitrijdeken afmaken...een maken en dan nog 5 staldekens maken....
Wat is het trouwens rustig hier,iedereen pleitos??
Joki schreef:Iemand morgen om half 5 op W? Ik ben nog steeds nummerloos; heb nu al die instanties afgebeld en misschien morgenochtend
en ook overleefd
Moet nog een kroon laten zetten, maar het gaat goed zo. Laat het wel dit jaar nog doen.
Tinky12 schreef:ladyjoy schreef:Nee, onze woningbouw wil de huur geeneens verekenen terwijl we er door hun acties nog steeds niet kunnen wonen. En wij maar betalen! Dusse.. met een telefoon krijg je denk ik helemaal niks terug.
Mijn woning was toen de tijd onbewoonbaar verklaard door bedrijf van gas en licht...er kwam toen rap verbetering in de "service".'s Morgens stonden 2 man aan te bellen om overal netjes afdekplaatjes op te schroeven(dag ervoor kon ik nog ff in de wachtkamer...want ze waren zelf bezig met verhuizen dus hier hadden ze geen tijd voor....Ik had namelijk geen afdekplaten op de stopcontacten zitten en de bedrading stak daar vrolijk uit,de woningbouw had stroom gebruikt dmv het zegel verbreken en dat niet afgesloten.Er stond dus gewoon 220v op
.Toen ik gasbedrijf belde dat ik stroom had(ooo...das mooi voor je...uhm jawel,maar had nog niet aangevraagt
) stonden die binnen 20minuten voor de deur.Die vent vroeg of ik van camperen hield
...hij verklaarde de woning onbewoonbaar totdat de problemen waren opgelost).
Ik heb toen 1,5 maand huur verrekend gekregen.