Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lekker fanatiek hou ik van! 

Mensonides schreef:hoelaat moet je starten zondag? ik ben er ook miss kan ik wel voorlezen als het veel voor of mij na is?
Ik zie net ook dat ik tegen angeline met vivaldi moet![]()

vivaldi loopt vet goed! en angeline rijd zz zwaar ofzo
?
die is ervaren tussen de hekjes en vivaldi niet zo erg tenminste dat denk ik. Angeline wel meer ervaring als jou maar denk dat de ervaring van het paard net zo belangrijk is
Mensonides schreef:hoelaat moet je starten zondag? ik ben er ook miss kan ik wel voorlezen als het veel voor of mij na is?
Ik zie net ook dat ik tegen angeline met vivaldi moet![]()
hoelaat ben je der zondag?? ik moet al half 11
maar moet ook nog voorlezer.. want me mam moet 2 na mij
dus dat kan niet :| Ga jij ook startee ?? vet! Mensonides schreef:haha nouu k denk het nietvivaldi loopt vet goed! en angeline rijd zz zwaar ofzo
?
ghehe vorige x ging ie vet bokke hahaha

...
.. Oliefjuh schreef:Leuk hoor.... ben benieuwd zondag! Moet bij de B en de L1 schrijven in ring 2...
Was gister met Olivia en Femke met Landfuerstin naar het bos! Ze waren heel braaf en het was wel gezellig..

lampjerulez schreef:Oliefjuh schreef:Leuk hoor.... ben benieuwd zondag! Moet bij de B en de L1 schrijven in ring 2...
Was gister met Olivia en Femke met Landfuerstin naar het bos! Ze waren heel braaf en het was wel gezellig..
ja ik zag jullie nog![]()
jullie waren net terug en gingen oversteken.
Ik was dat meisje op de fiets die even voor jullie ging wachten![]()
*dat klinkt dom*
, zei nog hoi
.
en ik dacht heeft ze mij nou herkend ??
Vaillant schreef:netjes hoor tes!
heb je al een voorlezer? want ik kan anders wel hoor ik moet om half 1 namelijk.
ik heb ook nog geen voorlezer maar ga me moeder ff trainen morgen haha. dan kan ze voortaan mooi voorlezen ookal vindt ze het wel eng.
vandaag ging me les vet goed we waren weer een stapje verder gegaan namelijk schoudervoor oefenen en aangezien meneer aldoor in travers loopt en ik ook scheef zit was dit erg moeilijk, uiteindelijk wel gelukt!
heb er zin in!
oja bonny ik hoorde van stefan dat Toran zijn schoft gebroken had? wat erg als dat zo is maar is het nu weer helemaal goed? omdat hij nu gewoon weer mee deed met de cross?