Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LieZ_Horses schreef:Maar is het een leuke les Anneke?
ik vind dat Annet erg goed les geeft, en het is ook een hele gezellige les! 

elke week is het rooster anders, en zelfs dat wijzigt ook vaak genoeg (*tot 17.30 soms les!!), zodat ik niet op tijd op mijn werk zou kunnen zijn.

Dominiqueee schreef:@ Lisa: Mmm, erg vervelend. Koorts sucks...
@ Karin: ff over een eventuele buitenrit zaterdag heb ik ff wat op DE hyve geschreven. 't Begint er echt een dooie boel te worden, alleen ik, jij en Kelly schrijven er nog wat op voor de rest bijna niemand...
Dominiqueee schreef:Wow, super leuk dat jullie zo hoog hebben gesprongen! Ben wel een beetje jaloers hoor, haha dat doen wij nooit in de les. Het hoogste wat ik heb gesprongen is 1.10 met Lady, maar voor de rest ben ik nog nooit hoger dan 80 cm geweest...
Aan de andere kant: het is niet echt goed voor de benen van sommige paarden om de hele week (of nouja, met veel lessen dan) te gaan springen. Dat had beter verdeeld kunnen worden, want er zitten paarden bij die eigenlijk beter niet kunnen springen...
.

_Anneke_ schreef:LieZ_Horses schreef:Maar is het een leuke les Anneke?
Ja superleuk!ik vind dat Annet erg goed les geeft, en het is ook een hele gezellige les!
josewoos schreef:Dominiqueee schreef:Wow, super leuk dat jullie zo hoog hebben gesprongen! Ben wel een beetje jaloers hoor, haha dat doen wij nooit in de les. Het hoogste wat ik heb gesprongen is 1.10 met Lady, maar voor de rest ben ik nog nooit hoger dan 80 cm geweest...
Aan de andere kant: het is niet echt goed voor de benen van sommige paarden om de hele week (of nouja, met veel lessen dan) te gaan springen. Dat had beter verdeeld kunnen worden, want er zitten paarden bij die eigenlijk beter niet kunnen springen...
.
Hoi!!
Do, ik geloof ook niet dat dit een gewoonte word hoor en Annet laat echt niet iedereen of alle paarden zo hoog springen, hangt van paard en niveau af denk ik.
Maar het was echt ZO gaaf om te zien!!

Dominiqueee schreef:@ Donna: Super leuke foto! Echt mooi gefotografeerd vind ik (heb er geen verstand van maar ja)!
Gewoon gemaakt door een vriendin op huis, tuin, keuken-fototoestel
Nog niet eens een digitale.
Heb er namelijk wel écht mijn best op gedaan, en de vorige over kansberekenen had ik ook al zo slecht gemaakt..