Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!
.. dat moet je meenemen en betalen! 
... 
ilonaF schreef:@ Dank je wel Manon ik vind hem ook leuk
lisette heeft hem voor me gemaakt ik weet nog niej hoe het moet![]()
![]()
De tekst heb ik wel zelf gemaakt.
LISETTE DANK JE WEL VOOR ME PROFIEL IK VIND HEM ECHT ONWIJS LEUK!!!
LOVE YOU..
Ik ben dit weekend in centerparks heb er zin in, ik kan alleen niej zondag wedstrijd rijde..
IK wil iedereen succes wensen zondag en geef djinnie een dikke knuffel van me..
Het 2de stukkie heb ik gemaakt
Hihi, maar ik zal nog eens wat moois voor je maken !

!! 

.fallenangel3 schreef:Hey Mel, ik vind het niet zo gek dat je op Dunja zit. Ik bedoel je hebt het ook aan Marjon gevraagd. Als ik je in had moeten delen had ik je ook op Dunja gezet.
Als jij echt had laten merken dat je op Nick wou had er een grotere kans geweest dat je erop had gezeten...
Maar ja, je gaat het vast super doen op Dunja zondag!
fallenangel3 schreef:Hoeveel en waar heb je je geld aan uitgegeven dan Iris?
) Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Hey Mel, ik vind het niet zo gek dat je op Dunja zit. Ik bedoel je hebt het ook aan Marjon gevraagd. Als ik je in had moeten delen had ik je ook op Dunja gezet.
Als jij echt had laten merken dat je op Nick wou had er een grotere kans geweest dat je erop had gezeten...
Maar ja, je gaat het vast super doen op Dunja zondag!
Nee dat is niet zoo![]()
Frans ken haar nauwelijks, en de mensen die hij kent, en waarvan hij weet dat ze het goed doen (nouwjaa ik weet niet waar hij precies naar kijkt) maar iig de mensen die hij kent maken kans, de rest nauwelijks
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Hoeveel en waar heb je je geld aan uitgegeven dan Iris?
Ik heb net een nieuwe gymbroek gekocht (heeeele gaafe!) & een 3 kwart broek. Weer €101,- minder rijk! (en dan had ik ook nog de kortings bonnen van me moeder gehad van 26 eurii !![]()
)
. Wat voor gymbroek heb je dan?