(en ik kan goed rammen met een pollepel op de pannendeksels
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
) 

Shenavallie schreef:@Allemaal: Nou, de taart is in aantocht hoor! Maisie was als warme was in Linda's handen! Tamara en ik stonden echt met open mond te kijken![]()
Maar, ik heb er zeker lering uit getrokken: Ik moet nog hard werken aan mijn houding (dat wist ik al, maar is nu nog eens bevestigd)

marjoleinft schreef:maar xan je mag van mij zondag mee rondje zaanse schans
xan schreef:YES ik ben een echte bokker !![]()
Ik ben er vanmorgen op de leeghwaterweg AFGEBOKT![]()
Lekker buitenritje in de regen, Xan was al een beetje onrustig, wilde bij de amerikaanse molen al omkeren, vond het heien onderweg ook al eng. En dan ook nog zo'n K U T brommertje dan heeeeeel veel lawaai maakt ! Dat was teveel van het goede.
Tytje en ik waren lekker aan het draven totdat dus dat brommertje langskwam, en Xan geeft een enorme bok, en ik zeil over haar heen, houdt wel mijn teugels vast, en gil tegen Xan dat ze moet stoppen. En dat doet die schat dan ook. En Tytje zullen jullie denken ???? Die had niets door en draafde lekker verder !!! Ja daar heb je wat aan![]()
![]()
(geintje)
Afijn ik er weer op en toen dacht die fries, nu moet ik zo snel mogelijk naar stal.
Dus eerst in een flinke draf toen een galopje ertegenaan, en toen dacht ik STOP.
Omtrekken die handel.
Ik weet nu in ieder geval dat ik ook zonder beugels behoorlijk goed kan rijden, en dat een bokteugel totaal geen zin heeft bij een onverwachtse uithaal !!![]()
En toen er maar naast lopend (op advies van Carola) naar huis gestapt.![]()
Ik heb een flinke schaafplek op mijn knie, mijn broek is kapot en mijn laarzen een beetje beschadigd, verder niets. Dus we kunnen er gewoon om lachen.
Maar wie o wie gaat er zondag weer met mij mee !! ???![]()
Ik wil namelijk wel weer langs die plek, en dan gewoon in stap, want het is ook nog eens dezelfde plek als waar Xan vorige week zondag ook al zo gek deed.
xan schreef:Maar ik weet niet hoe het bij jullie vroeger was.
Maar bij ons was het zo als je van je paard viel, trakteren op gevulde koek.
Ging je met paard en al om, etentje bij de chinees!

ATE schreef:xan schreef:Maar ik weet niet hoe het bij jullie vroeger was.
dus zondag gevulde koeken wel van de echte bakker hoor
ATE schreef:xan schreef:Maar ik weet niet hoe het bij jullie vroeger was.
dus zondag gevulde koeken wel van de echte bakker hoor
.
. Shenavallie schreef:Ideetje voor een nieuwe naam voor het Topic: OP DE KOFFIE BIJ..... DE VELDT-BOKKERS)
Goed idee, leuk
. Moet dan wel deel II achteraan, toch?
)
Goed idee, leuk
. Moet dan wel deel II achteraan, toch?[/quote]
Shenavallie schreef:@Allemaal: Nou, de taart is in aantocht hoor! Maisie was als warme was in Linda's handen! Tamara en ik stonden echt met open mond te kijken![]()
Maar, ik heb er zeker lering uit getrokken: Ik moet nog hard werken aan mijn houding (dat wist ik al, maar is nu nog eens bevestigd)
.LIQUITA schreef:Sjeemig Xan, dat is ook wat...gelukkig valt het mee, en kun je er nu om lachen.
Zondag is die vrijwilligersdag op de manege, maar als jullie gaan wil ik graag mee. Paardje moet toch haar stal uit, ook op de vrijwilligersdag.
LIQUITA schreef:Sjeemig Xan, dat is ook wat...gelukkig valt het mee, en kun je er nu om lachen.
Zondag is die vrijwilligersdag op de manege, maar als jullie gaan wil ik graag mee. Paardje moet toch haar stal uit, ook op de vrijwilligersdag.
[/quote]
ATE schreef:LIQUITA schreef:Sjeemig Xan, dat is ook wat...gelukkig valt het mee, en kun je er nu om lachen.
ojaaaaaa dat is ook zo was bijna vergeten ja dan zal niks wordne denk ik xan maar komen nog meerdere dagen hoor
ATE schreef:heb je nog iets van diana gehoord over zondag ???????? p.s we hebben jullie gisteren ook op de lijst gezet voor paarden kamp liqiuta
.
. xan schreef:marjoleinft schreef:maar xan je mag van mij zondag mee rondje zaanse schans
Het heeft niets te maken met andere paarden die niets doen, want Mary is ook nergens bang voor.
Ik moet gewoon met een groter groepje gaan rijden, een man of 5-6 dan voelt zij zich veiliger (denk ik). Maar bedankt voor het aanbod.