Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:mntj schreef:o,ja jose rona heeft je nu ingehaald he,
dus hup hup aan de bak.
inhaal slag haha
Ja ik weet het.
Ik heb haar zaterdag al gefeliciteerd.![]()
Ik hoop de ze mij nu voor altijd voorblijft.
In ieder geval dat zij als eerste weer met de bubbels mag komen !
nog lang geenbubbels. gelukkig is het gauw oud en nieuw
xan schreef:Ik hoop morgenmiddag wat tijd te vinden om de kerst in huis te halen.
Er staan wel al 3 nepboomjes voor het raam

mntj schreef:Gaan we voor. maar jij gaat volgend jaar voor de inhaal slag haha.
Bij mij duurt het nog 10 puntennog lang geenbubbels. gelukkig is het gauw oud en nieuw
xan schreef:mntj schreef:Gaan we voor. maar jij gaat volgend jaar voor de inhaal slag haha.
Bij mij duurt het nog 10 puntennog lang geenbubbels. gelukkig is het gauw oud en nieuw
Vrijdag ben ik er weer![]()
En in het nwe jaar maar weer kijken wanneer ik werk en wanneer ik vrij ben om
weer met regelmaat les te hebben.
En dan maar eens zien of we weer eens een puntje kunnen scoren
xan schreef:Het kerst gevoel moet echt nog komen bij mij hoor.
FF kijken of ik morgenmiddag (na mijn kerstborrel bij Luba) in de stemming kom.
En anders hebben wij zaterdag pas een opgetuigde boom staan (ben ik bang)
mntj schreef:winnitou schreef:Ik mis ook een heleboel kerstversiering, waarschijnlijk ergens neergelegd wat ik mij niet meer kan herinneren.
hoe noemen ze dat ook alweer![]()
ik heb al lampjes in de boom.
we gaan in etappes
winnitou schreef:Vanmiddag bij de orthopeed geweest... mijn heup is goed.... en waarom ik moest komen... ze hebben wat anders gezien... moet nu door naar de gyneacoloog maar daar kan ik pas 20 januari terecht..

winnitou schreef:Vanmiddag bij de orthopeed geweest... mijn heup is goed.... en waarom ik moest komen... ze hebben wat anders gezien... moet nu door naar de gyneacoloog maar daar kan ik pas 20 januari terecht..

ATE schreef:winnitou schreef:Vanmiddag bij de orthopeed geweest... mijn heup is goed.... en waarom ik moest komen... ze hebben wat anders gezien... moet nu door naar de gyneacoloog maar daar kan ik pas 20 januari terecht..
ooh das lang wachten zeg kan dinneke niet ff op manege kijken {grapje}
maar hoe kunnen ze dat via heup zien ?
xan schreef:Vanochtend kreeg ik een rot bericht van de Blijde Ruiters.
Jetse (een superleuke en lieve fries waar Joline graag op reed) is overleden.
Hij kreeg koliek, en toen door naar de kliniek, maar helaas ze konden niets meer doen.
Ik was er zelf helemaal een beetje van van slag, en hoe moesten we dat Joline nu zeggen ????
Temeer omdat we vanmiddag een eindgesprek hadden van haar cursus, wilde wij het pas
daarna zeggen. Maar ze had het al op school gehoord.
Ze kwam dus heel verdrietig uit school.
Samen hebben we staan huilen om Jetse, het was heel aandoenlijk om te zien
hoeveel verdriet ze om hem had.
De les van vanmiddag ging dus ook niet door, de meiden daar trokken het even niet meer.
xan schreef:Onze boom staat binnen !!!!
Hihi hij is echt apart.
Hij maakt ook nog eens geluidjes ???????????? Wij denken dat de denneappeltjes langzaamaan
open knappen, en dat we dat horen.
Verder had ik net ook al een aantal spinnetjes en andere vliegdingen op mijn plafond !!!!
Dus de stofzuiger er maar bij gehaald.
Verder ligt er een kleed onder voor het geval de boom nog hars lekt.
Maar hij ruikt wel lekker