Jamaar ze ziet er zo zielig uit op de een of andere manier haha
Heellup! Misschien heeft mijn konijn wormpjes ofzo, maar heb je daar middeltjes voor ? Een konijn is een lastige eter dus ik denk dat ze een pilletje tussen de brokjes lekker laten liggen
nou dan zou ik me maar even met m naar de dierenarts gaan, die weet denk ik t beste wat je kunt doen, misschien geeft die je wel een spuit ofzo om te ontwormen of geeft ie je konijn wat maar ik zou zeker even de dierenarts raadplegen!
Kan vandaag alleen niet meer moet je eerst afspraak maken en dat kan alleen in de ochtend ofzo
_Lucy
Geplaatst: 19-11-10 15:21
ik zou idd ff daar de dierenarts gaan, weet niet hoe erg wormen zijn bij konijnen..
weet je al of je gaat kijken bij de les vanavond? (of middag, weet niet meer hoelaat ) dan kan je misschien wel foto's maken vind t leuk om foto's te kijken
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 19-11-10 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt
hahaha het is vanavond lucy heb het er nog nietmet me moeder over gehad. Dus zal het zo even doen. Ik verveel me wel helemaal dood zeg mag elke keer niet te lang tv kijken of computerrn van me moeder. Ze denkt/vindt dat het erger is dan dat het daadwerkelijk is