De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:07

Shenavallie schreef:
Wie o wie wil zijn/haar trailer ter beschikking stellen om te oefenen met inladen? We willen dit graag meerdere malen per week gaan doen, puur voor de gewenning. Zoals je misschien hieruit begrijpt, is het vanavond wederom niet gelukt... Het idee is dat ik de trailer (tegen het kiepen) aan mijn auto koppel (of misschien wel diens auto?) en alleen het in- en uitladen wil oefenen. Het rijden is niet van toepassing! ;)

Alvast enorm bedankt!!!!!!! _/-\o_

P.S. M'n vader en ik hadden het plan om een wedstrijd te gaan organiseren: "Wie krijgt Maisie zonder geweld in een trailer", ha ha! :+

Die ga ik winnen. Heb alleen geen trailer voor je te leen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:09

Shenavallie schreef:
Wie o wie wil zijn/haar trailer ter beschikking stellen om te oefenen met inladen? We willen dit graag meerdere malen per week gaan doen, puur voor de gewenning. Zoals je misschien hieruit begrijpt, is het vanavond wederom niet gelukt... Het idee is dat ik de trailer (tegen het kiepen) aan mijn auto koppel (of misschien wel diens auto?) en alleen het in- en uitladen wil oefenen. Het rijden is niet van toepassing! ;)

P.S. M'n vader en ik hadden het plan om een wedstrijd te gaan organiseren: "Wie krijgt Maisie zonder geweld in een trailer", ha ha! :+

je hebt pb

winnitou

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:13

Ga van de week toch nog voor een caravan kijken. Iets (of heel wat) groter dan wat ik nu heb.
En als het niks wordt doe ik het nog een jaar met deze caravan.
vanaf half maart mag de boel weer opgezet worden, heb er nu al zin in.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:24

winnitou schreef:
_sandra schreef:
bij roan gaan ze morgen op school ook een aktie voor haiti houden! de moeders mogen pannekoeken bakken, en de kinderen mogen ze voor 50 cent per stuk kopen en opeten! roan vroeg 5 euro mee. dat worden dus tien pannekoeken eten!!! hahahahahahaha, eerst zien en dan geloven!

Rowan is zelf maar begonnen met zijn Actie voor Haiti (en voor alle andere arme mensen).
Hij is druk bezig met klusjes te verzamelen. De was uit de droger al opgevouwen, ging uit zich zelf afdrogen, zaterdag wil hij de box opruimen (mbv mama) en hij wil eigenlijk de hele flat af (maar dat hou ik nog even tegen ), hij doet eerst hier maar de klusjes en daarna mag hij bijde buurman proberen.
Hebben een grote spaarpot gemaakt waar het geld in gaat.

Wat is het toch een lief en gevoelig jochie! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:24

winnitou schreef:
Ga van de week toch nog voor een caravan kijken. Iets (of heel wat) groter dan wat ik nu heb.

Heb je geen vaste staanplaats dan?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:25

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

Dat staat! Moet alleen nog een prijs bedenken, ha ha! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:26

Ik zou nog "even" op de computer gaan.... :o Het is inmiddels al bijna een uur na Miepie-bedtijd.... :+
Duzzzzzz, welterusten! :z

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:05

winnitou schreef:
_sandra schreef:
bij roan gaan ze morgen op school ook een aktie voor haiti houden! de moeders mogen pannekoeken bakken, en de kinderen mogen ze voor 50 cent per stuk kopen en opeten! roan vroeg 5 euro mee. dat worden dus tien pannekoeken eten!!! hahahahahahaha, eerst zien en dan geloven!

Rowan is zelf maar begonnen met zijn Actie voor Haiti (en voor alle andere arme mensen).
Hij is druk bezig met klusjes te verzamelen. De was uit de droger al opgevouwen, ging uit zich zelf afdrogen, zaterdag wil hij de box opruimen (mbv mama) en hij wil eigenlijk de hele flat af (maar dat hou ik nog even tegen ), hij doet eerst hier maar de klusjes en daarna mag hij bijde buurman proberen.

Wat een kanjer.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:07

winnitou schreef:

Moeten Ron en ik het windscherm zeker weer neerzetten hahaha
Waarom een grotere caravan eigenlijk, je komt er alleen maar om te slapen. (als het goed is)

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:23

Shenavallie, ik heb goede tips om een paard zonder geweld in de trailer te krijgen. Ik weet er immers alles van. Anders weet ik nog een goed adresje, hij krijgt alle paarden in de trailer zonder geweld!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:25

Roxanne heeft de IQ test gedaan van de TV. Slim is ze!! IQ van 125. Ik had geen geduld en stopte ermee.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 23:34

Tytje schreef:
Roxanne heeft de IQ test gedaan van de TV. Slim is ze!! IQ van 125. Ik had geen geduld en stopte ermee.

Jaaaaaa ja, je was zeker bang dat je van haar zou verliezen :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 00:47

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Wat is het toch een lief en gevoelig jochie! ;)

ben ook nog steeds helemaal weg van hem, alhoewel hij soms ook buien heeft hoor.
Moesten uit school de stad in voor schoenen, ja dat vindt hij dus echt niet nodig. Moe uit school, nog niet gegeten en dan dus een drama maken dat we meteen naar de stad gaan (broodjes had ik mee). En dat oma ook nog mee gaat, wat een onzin. Tot hij een broodje heeft gegeten en oma instapt en het is meteen weer een super lief en gezellig kind. Was ook leuk om zo met hem door de stad te gaan. Kwamen we opa ook nog tegen die op zijn dagelijkse wandeling langs de bouwwerken over de gedempte gracht liep. Kind helemaal gelukkig. (en mama ook want meneer heeft weer nieuwe schoenen (2 paar).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 00:48

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Heb je geen vaste staanplaats dan?

jawel maar alles moet eind oktober van de camping af en 1/2 maart mag de boel weer opgezet worden

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 00:48

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Dat staat! Moet alleen nog een prijs bedenken, ha ha! ;)

en een trailer regelen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 00:52

meelen schreef:
winnitou schreef:

Moeten Ron en ik het windscherm zeker weer neerzetten hahaha
Waarom een grotere caravan eigenlijk, je komt er alleen maar om te slapen. (als het goed is)

ik zal zorgen dat ik zoetjes heb (of de buurman moet er zijn voor de suiker)

Ja is ook zo maar het is ook wel erg lekker om in het voor en najaar in de caravan te zitten. En ik wil er een met 2 aparte bedden, zodat Rowan in zijn eigen bed slaapt en ik niet ieder avond/ochtend bed moet op en afhalen om te kunnen zitten.
Iets meer bergruimte en leefruimte, met ringverwarming. En heb er een gevonden op MP. Had natuurlijk heeeel flink ondergeboden maar daar trapte ze niet in zijn wel al gezakt met de prijs, ga dus maar eens kijken of het wat is en wat er nog meer van de prijs afkan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 00:55

Tytje schreef:

moet eerlijk zeggen dat ik een heleboel vragen super makkelijk vond.
de nationale IQ test vind ik toch van een iets hoger niveau

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 05:02

Waar is iedereen? :+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 05:04

winnitou schreef:
ik zal zorgen dat ik zoetjes heb (of de buurman moet er zijn voor de suiker)

Ja is ook zo maar het is ook wel erg lekker om in het voor en najaar in de caravan te zitten. En ik wil er een met 2 aparte bedden, zodat Rowan in zijn eigen bed slaapt en ik niet ieder avond/ochtend bed moet op en afhalen om te kunnen zitten.
Iets meer bergruimte en leefruimte, met ringverwarming. En heb er een gevonden op MP. Had natuurlijk heeeel flink ondergeboden maar daar trapte ze niet in zijn wel al gezakt met de prijs, ga dus maar eens kijken of het wat is en wat er nog meer van de prijs afkan.

Dat is ook wel lekker idd. Nou...spannend weer dan, naar andere caravan kijken.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 05:05

winnitou schreef:
Tytje schreef:

moet eerlijk zeggen dat ik een heleboel vragen super makkelijk vond.
de nationale IQ test vind ik toch van een iets hoger niveau

Wat was dit dan?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 07:02

Nou me bank staat hoor.Pfff Wel ff schrikken hij is wat groter dan mijn oude bank.Kat is van slag hihihi die is zijn huisje kwijt.Je ziet echt een bank staan nu,maar ja da`s ook weer ff wennen denk ik.Kan nog geen foto maken want alles hangt nog niet hoor.Maar ben wel in mijn nopjes met de bank,we wilde wat meer zitruimte ,nou dat hebben we nu.Is alleen ff wennen,denk dat dat wel met elke andere bank is hoor.Die zie je in het begin ook staan.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 07:02

Ff de boel goed aankleden en decooen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 07:03

Ik moet nog wat dingetjes aanpassen,nu de bank er staat.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 07:04

Erst zo werken moet om 8 uur beginnen,kijken of ik nog wat leuks vind op mijn werk

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 08:12

meelen schreef:
Waar is iedereen? :+

ik werd wakker gehouden door Haiti....

om half vijf: mama kan ik nog een klusje doen....
om vijf uur: mama zou nog vertellen hoe het was met de aardbeving (aardschok) die mama in Amerika heeft meegemaakt
om half zes: mama mag ik nu een klusje doen
om zes uur: mama waarom is er in Haiti een aardbeving gekomen
om kwart over zes: mama komt er nog een aardbeving in Haiti
om half zeven: mama hoe komt het geld in Haiti
om kwart voor zeven: mama als de winkels daar ingestort zijn moeten we de spullen hier maar kopen voor Haiti
tien over zeven: mama de wekker gaat: nu gaat mama wel antwoord geven he