[#3]Manege Belvedere: Dromende Hobbelaars met ambitie's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anne_x

Re: [#3]Manege Belvedere: Dromende Hobbelaars met ambitie's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 11:59

:))

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:00

hij is klaar, alleen nog niet verwerkt dus hij komt er zo aan!
zal m wel ff pben.

Zal wel weer wennen zijn om van paard te verwisselen!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:03

aa oke :D

Ja is zeker wennen. Maar opzich is t wel een heel fijn paard.
Komt wel weer goed.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:05

Ik vond interpol ook fijn!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:14

en is gewoon zo braaf :+:

Daar durf je gewoon zelfs onder te gaan hangen.
Gisteren ook in t bos uitstappen, beugels uit, teugels los :')

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:16

* stampvoet*

IK WIL OOK EEN EIGEN PAARD!! |o

Of iig een paard om te rijden -O-

(haha sorry)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:20

Kan het me wel voorstellen hoor :)

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:22

hermanique heeft vandaag dr eerste wedstrijd, ben benieuwd hoe ze t doen.

Wil heel graag gaan kijken maar heb geen auto :n

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:25

hm misschien maar beter ook? denk je niet dat het je een rot gevoel geeft?

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 12:59

Kim zou fijn zijn als dat hem word :)

Ik ben ook wel benieuwd na het filmpje :)

Paardrijden vandaag was echt zo lekker, moest wel even wennen dat ik op een paard zat, moet ook weer aan mijn houding gaan werken, volgende week even privelesje :) haha. Maar hele leuke les, lekker afwisselend!! Ja ben best wel tevreden :j Ik heb ook gewoon een uur vol gehouden! :D

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 13:04

__Nathalie__ schreef:
hm misschien maar beter ook? denk je niet dat het je een rot gevoel geeft?

Ja misschien ook wel. :=

Ach ja ga zo lekker even naar de manege, gewoon beetje hangen :+
En vanavond verjaardag dus dan ga ik mooi in één keer door.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 13:05

JodieR schreef:
Kim zou fijn zijn als dat hem word :)

Ik ben ook wel benieuwd na het filmpje :)

Paardrijden vandaag was echt zo lekker, moest wel even wennen dat ik op een paard zat, moet ook weer aan mijn houding gaan werken, volgende week even privelesje :) haha. Maar hele leuke les, lekker afwisselend!! Ja ben best wel tevreden :j Ik heb ook gewoon een uur vol gehouden! :D

Fijn dat t zo lekker was! :D

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:33

Hoe is het gegaan met hermanique?

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:38

x_Anne_x schreef:
Niet helemaal mijn type paard. Maar het gaat er om dat jij haar leuk vind :D

Hopelijk gaat dit wel door! Succes!

Geen eigen foto's/filmpjes dit keer?

Het is echt een super fijn paard mooie bouw en heel lief koppie, Ze kwam gelijk met dr koppie naar me toe en wou de heletijd gekroeld worden. Op die foto van de advertentie is het hoofdje niet echt duidelijk toen ik er heen ging had ik ook zoiets als zn hoofdje maar mooi is, maar dat heeft ze zeker:)

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:09

Krijg net een smsje van hermanique en ze heeft 182 en 165 gereden dus eerste winstpunt is binnen.

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:28

oh lekker verschil :P Welke was selectieproef?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 21:00

netjes hoor voor de eerste keer en dan gelijk al een wp!

Zida is verhuist :):) ze liep zo de trailer op! echt ontzettend braaf aangezien ze jaar niet op gestaan heeft. :D had m ff laten luchten :P
Onderweg stond ze ook braaf! Uitladen ging ook heel rustig. Ze vond het wel spannend allemaal, veel te zien natu Al me zooi had kim in ah tassen gedaan dus die maar in de kast daar opgestapeld, dat komt na het weekend wel :P

En zelf vond ik het rijden met de trailer ook reuze mee vallen :D vond het hartstikke leuk! Goed teamwork met kim met de bus voor de trailer zetten :D achteruit trailer weg zetten ging ook in 1 keer goed :D

Al met al ging het boven verwachting :D

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 13:06

Ik ben het gezeik even helemaal zat. Om elke week mensen van stal op concour te zien gaan, terwijl ik me de hele dag in het zweet werk en er niks voor terug krijg. Ja geld, maar daar word ik nu niet gelukkig van. En ik zou het harde werken met heel veel plezier doen, als ik er iets leuks mee terug zou kunnen krijgen. Om iedereen verder te zien komen terwijl ik moet hopen dat er nog een manegepaard over is zodat ik af en toe in de les mee kan rijden. Om te weten dat ik de stalling gewoon kan betalen, maar dat niemand een paard voor mij koopt (wat natuurlijk heel logisch is). Gewoon dat niemand erbij stilstaat (of er ooit naar vraagt) hoe küt het is om 9 maanden lang een eigen paard te hebben, ervan te houden en je eraan te hechten en daarna gewoon niks meer te hebben. Om ervan te hebben mogen proeven maar het daarna weer moeten weg te geven. Het lijkt allemaal de normaalste zaak van de wereld te zijn. Ik heb gisteren aan mijn opa en oma gevraagd of ze mij voor mijn verjaardag geld voor een paard willen lenen, dat ik het hun na mijn studie terugbetaal. Als antwoord kreeg ik: zorg nou maar dat je je studie goed afmaakt en daarna moet je het zelf maar zien te regelen. Niet dat ze het mij verplicht zijn, absoluut niet, maar ze zien gewoon niet dat a) het op mijn studie hartstikke goed gaat en b) ik een groot verantwoordelijkheids gevoel heb en alles heb uitgerekend en op een rij heb gezet Ik ben serieus als ik zeg dat ik gewoon echt in een grote dip zit hierdoor. Ik ben het zat om mezelf te blijven motiveren om geld apart te zetten voor mijn spaarrekening zodat ik misschien over 3 jaar een paard zou kunnen kopen. Ik ben het zat om tegen mijzelf te zeggen en steeds van anderen te moeten horen dat het heel jammer is, maar dat een paard er voor mij gewoon niet inzit. En ik word er gewoon ontzettend boos van dat mensen elke keer maar weer zeggen dat het toch al ontzettend fijn is dat ik af en toe in de les mee mag rijden?? Ik haat het dat mensen steeds zeggen, als je maar genoeg je best doet en hard genoeg werkt dan kom je er vanzelf wel; dit is natuurlijk gewoon büllshit. Het is gewoon küt dat je je ambities nergens in kwijt kunt. Want ik weet dat ik best aardig kan rijden, maar ik kan het nu gewoon nergens in kwijt. En ergens goed in zijn, het in je genen hebben en het nergens in kwijt kunnen is gewoon heel erg rot. Echt ik ben het zo ontzettend zat gewoon. ;(

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 13:38

Ik snap je helemaal manon :o , Helaas kan ik er niks anders van maken! ;(

Fijn dat het zo goed ging nathalie! :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 14:03

Maar manon als je gewoon werkt kun je straks toch gewoon een paard kopen? bij full time werken moet het voor iedereen haalbaar zijn.
Tuurlijk moet je prioriteiten stellen. Ik kan niet zoveel shoppen als ik zou willen maar heb liever een paard dan een kast vol kleding.

Ik heb me ook suf moeten sparen voor die trailer en me nieuwe springtuig. Alles wat ik per maand overhielt ging daar heen. Dat gaat allemaal niet vanzelf.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 15:10

Manon ik snap je heel goed :(:).
Lijkt mij ook lastig om iedereen om je heen op concours te zien gaan, terwijl jij het zo graag wilt.. Maar het niet kan.
Snap wel dat je het moeilijk/lastig en zwaar klote vind.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:59

__Nathalie__ schreef:
Maar manon als je gewoon werkt kun je straks toch gewoon een paard kopen? bij full time werken moet het voor iedereen haalbaar zijn.
Tuurlijk moet je prioriteiten stellen. Ik kan niet zoveel shoppen als ik zou willen maar heb liever een paard dan een kast vol kleding.

Ik heb me ook suf moeten sparen voor die trailer en me nieuwe springtuig. Alles wat ik per maand overhielt ging daar heen. Dat gaat allemaal niet vanzelf.

Ik zeg ook niet dat het allemaal vanzelf gaat. Ik zeg wel dat ik het in de tussentijd wel verrekte lastig vind om dat altijd te blijven relativeren.
Dat lukt gewoon niet altijd. En soms moet dat er gewoon even uit hoor. Ik weet zeker dat het morgen alweer over is bijvoorbeeld . Vandaag heb ik er gewoon even heel veel last van :) .

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:00

:*

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:01

Lilian__ schreef:
oh lekker verschil :P Welke was selectieproef?

De 182 :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:45

Dat snap ik wel :) maar het komt een beetje over in je bericht alsof het er nooit van gaat komen. Sparen duurt lang, daar weet ik alles van. Maar uiteindelijk weet je wel waar je voor gespaart heb al die tijd ;) Dus gewoon lekker verder sparen vooral niet mee stoppen :D dan komt het er vanzelf wel!
Hoelang moet je nog naar school dan voor je fulltime kan gaan werken? Want dan gaat het wel hard met sparen!

Ik kreeg net trouwens een smsje van stal dat zida goed klikt met de 2 waar ze bij in staat, had niet anders verwacht want ze is heel sociaal! en dat ze met uithalen heel braaf naar der toe kwam lopen. Alleen ze eet der voer nog niet op, wel hooi dus in elk geval wat!