Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha. Maar hele leuke les, lekker afwisselend!! Ja ben best wel tevreden
Ik heb ook gewoon een uur vol gehouden!
JodieR schreef:Kim zou fijn zijn als dat hem word
Ik ben ook wel benieuwd na het filmpje
Paardrijden vandaag was echt zo lekker, moest wel even wennen dat ik op een paard zat, moet ook weer aan mijn houding gaan werken, volgende week even privelesjehaha. Maar hele leuke les, lekker afwisselend!! Ja ben best wel tevreden
Ik heb ook gewoon een uur vol gehouden!
x_Anne_x schreef:Niet helemaal mijn type paard. Maar het gaat er om dat jij haar leuk vind
Hopelijk gaat dit wel door! Succes!
Geen eigen foto's/filmpjes dit keer?
Welke was selectieproef?
ze liep zo de trailer op! echt ontzettend braaf aangezien ze jaar niet op gestaan heeft.
had m ff laten luchten
vond het hartstikke leuk! Goed teamwork met kim met de bus voor de trailer zetten
achteruit trailer weg zetten ging ook in 1 keer goed
, Helaas kan ik er niks anders van maken!
.__Nathalie__ schreef:Maar manon als je gewoon werkt kun je straks toch gewoon een paard kopen? bij full time werken moet het voor iedereen haalbaar zijn.
Tuurlijk moet je prioriteiten stellen. Ik kan niet zoveel shoppen als ik zou willen maar heb liever een paard dan een kast vol kleding.
Ik heb me ook suf moeten sparen voor die trailer en me nieuwe springtuig. Alles wat ik per maand overhielt ging daar heen. Dat gaat allemaal niet vanzelf.
.
maar het komt een beetje over in je bericht alsof het er nooit van gaat komen. Sparen duurt lang, daar weet ik alles van. Maar uiteindelijk weet je wel waar je voor gespaart heb al die tijd
Dus gewoon lekker verder sparen vooral niet mee stoppen
dan komt het er vanzelf wel!