Hackie schreef:Tuurlijk op jouw werk is het wat anders als je ouder bent of ziek bent, maar als je gewoon gezond bent, ik bedoel, aan de gewone griep kun je ook overlijden.
Gelukkig heb ik maar een gewone verkoudheidje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:En Jo, gaan jullie nog een lekkere strandrit maken??? Het weer is er goed genoeg voor. Als jullie gaan wens ik heel veel plezier enneh...probeer de weg te onthouden. Als ik me beter had gevoeld was ik misschien wel mee gegaan om foto's te maken.
ATE schreef:LIQUITA schreef:En Jo, gaan jullie nog een lekkere strandrit maken??? Het weer is er goed genoeg voor. Als jullie gaan wens ik heel veel plezier enneh...probeer de weg te onthouden. Als ik me beter had gevoeld was ik misschien wel mee gegaan om foto's te maken.
nou heb niks meer gehoord dus heb aan genomen dat niet doorging ach komt vast nog een keer en anders met jouw en je nieuwe paard hihihhi ben net terug van manege ff merlin gedaan
. LIQUITA schreef:ATE schreef:
nou heb niks meer gehoord dus heb aan genomen dat niet doorging ach komt vast nog een keer en anders met jouw en je nieuwe paard hihihhi ben net terug van manege ff merlin gedaan
Wel jammer, het is heerlijk weer.
Ik heb 7 petshop stickets voor Linda. Ze heeft mazzel dat ik verkouden ben, moest ff het een en ander halen bij de Etos. Ze wilde graag nog een bij'tje...heb er 4 van.