Ik heb dat ook met mijn broertje gedaan en voortaan hangt deze loeigroot in de woonkamer:http://94.100.114.12/902400001-90245000 ... _2upv.jpeg
En Lotte klopt het is niet veel, maar gisteren toevallig wel en zag toen jou naam staan!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb dat ook met mijn broertje gedaan en voortaan hangt deze loeigroot in de woonkamer:
dit was pas de 2e x dathij ooit buiten de poort reed
hij ging echt goed

nou mama heeft gebelt, ze mag iig voor 125 euro aan noodvoorzieningen kopen. en dan even afwachten of de koffer er morgen avond bij de eerst volgende vlucht bijzit. er zijn nog 4 andere die geen koffers hebben dus ze hebben al afgesproken dat ze morgen met zn 4e terug gaan zodat ze niet alleen zijn. ze moeten alle bonnetjes goed bewaren enzo. ze waren nu aangifte aan het doen. hoop dat de koffers er morgen bijzijn.
. Het is meer promoten als echt dingen verkopen want zoveel hebben we nog niet. Maar is wel cool, toch mooi ons projectje geweest!

Wij hebben ook al té vaak problemen gehad tijdens vluchten met Ryan air..
Vooral omdat ik haar zo nog een beetje kan volgen enzo! Kan er ook zoveel langsgaan als ik wil, maarja moet het toch een beetje loslaten en wil die mensen ook niet teveel tot last zijn, maar als ik die foto's zie vind ik dat echt leuk ja.
En vooral dat ze zo braaf is, heeft echt nog geen stapje verkeerd gezet!
wat hebben jullie al megemaakt dan? lijkt me echt eng
ben benieuwd, verwachte tijd van vliegtuig en koffers is half 11 vanavond... 
want hij zou vertrekken naar portugal
maar is weer in eindhoven geland