Ja ik heb nog wel wat punten,ik wordt er helemaal hebberig van.
PowerHorseW
Geplaatst: 09-02-10 09:48
dank jullie wel allemaal , zou het doorgeven aan king ja dat is zeker een mooi hoofdstel, staat hem super!! straks maar even naar kingy kijken, dan weer autorijles vind dat zooo leuk, en dan weer naar king
Laatst bijgewerkt door PowerHorseW op 09-02-10 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt
nikkielvis
Geplaatst: 09-02-10 09:49
Wat vinden jullie hier van. Deze vind ik helemaal te gek! Dat zal door de dobbelstenen komen. Wan tik ben over het algemeen niet echt iemand die steentjes en tirelantijnen op haar hoofdstel wil.
ik zou voor de tweede gaan vind ik toch iets stoerder zeg maar maar het zou hem heeel leuk staan , heb je een echte western grote pony
nikkielvis
Geplaatst: 09-02-10 10:03
Hihi dank je Annette! Maar misschien ligt het aan mij. Maar ik vind er zoveel leer aanzitten bij de tweede. En Elvis heeft juist zo'n leuk koppie Daar moet niet te veel leer op. Maar dat is mijn mening
nikkelvis je hetb wel gelijk . je ziet dan een hoofdstel met pony lopen, en je ziet dat hangende leer niet met die voorpluk!! maarja jij bent degene die de keuzen maakt ik ga ff bezoekje plegen bij kingetje
Redlich
Geplaatst: 09-02-10 10:33
Mijn collega vertelde dat het in Wassenaar wit was!
Goedemorgen! Het ziet er vandaag wel mooi uit... alleen wel koud!!! Zolang de sneeuw weg blijft vind ik het best!
Cer
Geplaatst: 09-02-10 11:53
Neuh... vodafone.. eindelijk, 1,5 later en 4 telefoongesprekken verder heb ik geregeld dat ik nu naar de winkel moet, omdat ze niks voor me kunnen doen.... hmpf..