Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
StillAngel schreef:[naam] schreef:Gewoon die bix, zegmaar, konijnenkorrels heet het volgens mij. Volgens mijn da mogen ze dat juist alleen maar, in combinatie met onbeperkt hooi. Ze hebben volgens hem heel eenzijdig voer nodig. En af en toe een beetje fruit of groente. Ik wet 't ook niet, die van mij doet het er prima op.
oow wat raar dan. naja mijn dierenarts zei juist dat alleen Supreme selective echt goed voer was. Wel beetje duur maar ja mijn konijn is nog nooit ziek geweest.
_Lisanne schreef:Ik vind het wel makkelijk af en toe hoor.
Het is natuurlijk niet zo dat ik elke dag in een shirtje van haar rondloop, maar zo af en toe. En af en toe draagt zij kleding van mij, dat vind ik ook geen probleem![]()
maar we lenen alleen gewone shirtjes enzo waar niets op staat.
[/quote]
Ik kreeg een gratis zakje mee
veertj96 schreef:_Lisanne schreef:Ik vind het wel makkelijk af en toe hoor.
Het is natuurlijk niet zo dat ik elke dag in een shirtje van haar rondloop, maar zo af en toe. En af en toe draagt zij kleding van mij, dat vind ik ook geen probleem![]()
Ik was laatst samen met mijn zus in een winkel we gingen allebei een shirtje passen, bleek het zelfde shirtje te zijn alleen dan in andere kleur. Ik mocht hem toen niet kopen van mijn zus, maar heb het lekker tog wel gedaanmaar we lenen alleen gewone shirtjes enzo waar niets op staat.
Nu maar hopen dat 'ie opknapt.. Juul schreef:Ik kan niks delen met m'n zus. Nooit gekunt ook. Verschillen 2 maten.Kreeg wel eens kleding die haar niet meer past.
maar het scheelt niet zo veel Juul schreef:M'n moeder is het nijntje weer ophalen, hij is behandeld voor z'n buikje.Nu maar hopen dat 'ie opknapt..