**manege Belle epoque topic** [deeel 3!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: **manege Belle epoque topic** [deeel 3!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:04

Iriis_ schreef:
Astor schreef:
Ik weet het is moeilijk om aan de gedachte te denken dat je dan waarschijnlijk bijna nooit of gewoon nooit meer op Nicky of Astor rijd. Maar je wilt toch beter worden en meer met paarden omgaan en een band krijgen en dan moet je zulke kansen nemen die je aangeboden krijgt Knipoog

Het is echt vreemd, maar ik begin nu pas het rijden op andere paarden (Lex en Rox) pas een beetje te missen..

& wat mis je dan?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 18:04

Vet leuk voor je Mel! Dat je Papillion mag gaan doen! Haha! Je kan echt veel van hem leren denk ik! Haha! Echt een beetje verder komen Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:05

Iriis_ schreef:
Astor schreef:
Ik weet het is moeilijk om aan de gedachte te denken dat je dan waarschijnlijk bijna nooit of gewoon nooit meer op Nicky of Astor rijd. Maar je wilt toch beter worden en meer met paarden omgaan en een band krijgen en dan moet je zulke kansen nemen die je aangeboden krijgt Knipoog

Het is echt vreemd, maar ik begin nu pas het rijden op andere paarden (Lex en Rox) pas een beetje te missen..

Haha okee, nou dat kan. Ik denk dat het ook komt omdat je aan het begin echt aan niks anders dacht dan Valentino en je het gewoon vet druk met hem had en nu je alles een beetje gewent bent je het meer gaat missen ofzo? Bloos

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:05

Iriis_ schreef:
Vet leuk voor je Mel! Dat je Papillion mag gaan doen! Haha! Je kan echt veel van hem leren denk ik! Haha! Echt een beetje verder komen Tong uitsteken

Dankje! Haha!
Ja, kan hééél veel van hem leren.. Heb ik vandaag wel gemerkt.. Nagelbijten / Gniffelen

Idd, beetje verder komen. Ja

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 18:06

Melanieetjuh schreef:
& wat mis je dan?

Die band.. Ik bedoel, Rox heb ik een jaar gereden, en Lex maar anderalf jaar.. Maar ik had met allebei toch echt wel een speciale band..
Maar dat komt denk ik ook door de spring wedstrijden die ik met ze gereden heb! Tong uitsteken Denk dat ik die band ook wel krijg als ik strx met 10 spring Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:07

Iriis_ schreef:
Melanieetjuh schreef:
& wat mis je dan?

Die band.. Ik bedoel, Rox heb ik een jaar gereden, en Lex maar anderalf jaar.. Maar ik had met allebei toch echt wel een speciale band..
Maar dat komt denk ik ook door de spring wedstrijden die ik met ze gereden heb! Tong uitsteken Denk dat ik die band ook wel krijg als ik strx met 10 spring Tong uitsteken

Ja door verschillende dingen met ze te doen leer je elkaar beter kennen en dan wordt de band gewoon sterker !!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 18:08

Astor schreef:
Haha okee, nou dat kan. Ik denk dat het ook komt omdat je aan het begin echt aan niks anders dacht dan Valentino en je het gewoon vet druk met hem had en nu je alles een beetje gewent bent je het meer gaat missen ofzo? Bloos

Jaaa! Preciess, want ik merk gewoon dat ik het bos crossen met Lex echt wel mis! Tong uitsteken
Met Valentino kan ik echt (nog) niet zo door de bossen sjeesen als dat ik met hem deed Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:09

Iriis_ schreef:
Astor schreef:

Jaaa! Preciess, want ik merk gewoon dat ik het bos crossen met Lex echt wel mis! Tong uitsteken
Met Valentino kan ik echt (nog) niet zo door de bossen sjeesen als dat ik met hem deed Tong uitsteken

haha, tsja.. Tis 't 1 en het ander. Daarnaast is Val een héél ander paard dan Lex.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:10

Nee inderdaad, echt toen ik donderdag met Ayla ht bos in ging dacht ik echt van buitenrijden met Ayla wordt nou nooit echt een relax buitenritje want ze is zo druk Tong uitsteken Echt anders als een manege paard want daar ben je alleen maar bezig met lol maken etc en met Ayla moest ik gewoon op veel meer dingen letten. Maar ook gewoon omdat ze niet van jou is en manegepaarden gewoon veel braver en het gewent zijn Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:11

Melanieetjuh schreef:
Zou wel stoer zijn!
Maar kan dat eigenlijk zomaar? Een paard van buitenaf in de les?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:12

Maar naarmate je het paard langer rijd en verschillende dingen met elkaar doet wordt die band steeds hechter en sterker !! Ik & Ayla zijn nog steeds bezig elkaar te leren kennen.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 18:12

Jaa preciess Tong uitsteken Met Lex ging ik gewoon (en Lex ging ook gewoon) maar nu is het heeeeeul anders! Maar ik weet zeker dat het vanzelf wel goed komt Tong uitsteken

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:13

Melanieetjuh schreef:
Melanieetjuh schreef:
Zou wel stoer zijn!

Als je lid bent kan dat toch wel?
Kijk naar lex, kijk naar iemand uit mijn les die met een paard van de stadsweides bij ons rijd Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:13

Astor schreef:
Maar naarmate je het paard langer rijd en verschillende dingen met elkaar doet wordt die band steeds hechter en sterker !! Ik & Ayla zijn nog steeds bezig elkaar te leren kennen.

Ja, dat zal ook nog wel ffkies duren. Komt vanzelf. Knipoog
Zeker als je 2 keer gaat rijden.

Bij mij zal het ook nog wel ffies duren voordat ik Papi door & door ken.. Tong uitsteken!
Gelukkig heb ik de vakantie, scheelt wel een hoop hoor. Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:14

Ja het kom zeker vanzelf, maar het is gewoon ZO totaal anders en daar moet ik ook gewoon aan wennen. Want Ayla heeft gewoon echt veel pit en dat ben ik niet echt gewent enzo. Dus daar moet ik ook aan wennen. Maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik een F-proefje met haar ga rijden want ik vind het rijden nog niet zo goed gaan en ik moet haar echt nog vaker en langer gereden hebben Tong uitsteken

Melanie_B

Citaat:
Als je lid bent kan dat toch wel?
Kijk naar lex, kijk naar iemand uit mijn les die met een paard van de stadsweides bij ons rijd Knipoog

Oke, dan kan 't dus gewoon Tong uitsteken!

Jane_

Melanieetjuh schreef:
Melanieetjuh schreef:
Zou wel stoer zijn!

Ja tuurlijk mag dat.. Lachen
Heb ik met Pearl ook gedaan..
en ik ga het ook waarschijnlijk met Phil doen..

Melanie_B

Astor schreef:
Ja het kom zeker vanzelf, maar het is gewoon ZO totaal anders en daar moet ik ook gewoon aan wennen. Want Ayla heeft gewoon echt veel pit en dat ben ik niet echt gewent enzo. Dus daar moet ik ook aan wennen. Maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik een F-proefje met haar ga rijden want ik vind het rijden nog niet zo goed gaan en ik moet haar echt nog vaker en langer gereden hebben Tong uitsteken

Achja, komt vanzelf. Cool

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:16

Ja inderdaad, ik hoef daar nu nog echt niet aan te denken en dat is zeker niet het belangrijkste. Maar waar ik het echt voor doe is gewoon de band die ik met Ayla krijg Haha!

Als ik aan kom fietsen, gelijk oren naar voren en naar het begin van de bak lopen en soms even briezen of hinniken Lovers
Dan smelt ik echt Bloos

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:16

Tja.. Meliss das wel zo kijk hoelang ik Phil al rijd nu al een 1 jaar en ik heb nog steeds een gevoel dat het nog niet goed genoeg gaat om daar heen te gaan.. maarr Phil is dan ook een apart geval Nagelbijten / Gniffelen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:17

Jane_ schreef:
Tja.. Meliss das wel zo kijk hoelang ik Phil al rijd nu al een 1 jaar en ik heb nog steeds een gevoel dat het nog niet goed genoeg gaat om daar heen te gaan.. maarr Phil is dan ook een apart geval Nagelbijten / Gniffelen

Nee maar ik had tijden met Ayla dat het vet lekker ging maar nu doet ze steeds vet vervelend Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:18

Het allerleukste vind ik toch wel de wedstrijden Haha!.
En natuurlijk ook de band etc.
Maar ik heb wel wedstrijd ambitie. Ik zou graag daar verder in willen komen.
Maargoed, alles met de tijd. We zien 't wel.

Jane_

Tis de winter.. Tong uitsteken Phil heeft het ook ze zijn dan net een tandje frisser enzo.. Knipoog
Maar phil gaat al steeds beter dus miss wel binnekort.. Lachen

Kirsten_S

Astor schreef:
Ja inderdaad, ik hoef daar nu nog echt niet aan te denken en dat is zeker niet het belangrijkste. Maar waar ik het echt voor doe is gewoon de band die ik met Ayla krijg Haha!

Als ik aan kom fietsen, gelijk oren naar voren en naar het begin van de bak lopen en soms even briezen of hinniken Lovers
Dan smelt ik echt Bloos

Ahhh ! Kwijl Lovers

Melanie_B

Astor schreef:
Jane_ schreef:

Nee maar ik had tijden met Ayla dat het vet lekker ging maar nu doet ze steeds vet vervelend Tong uitsteken

Iedereen heeft z'n ups & downs.. Tong uitsteken!