Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Om iets voor 11 uur en iets over 1 uur. We gaan waarschijnlijk maar 1 proef kijken. Vrijdagavond beslissen we hoe laat precies.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Om iets voor 11 uur en iets over 1 uur. We gaan waarschijnlijk maar 1 proef kijken. Vrijdagavond beslissen we hoe laat precies.
nou dan hoor ik via jouw wel hoe laat
winnitou schreef:zit ondertussen op raadsel 17, de artiest, (van MonaLisa) en begin er de balen van te krijgen, ik kom er niet uit en dat kan ik niet hebben want ik wil verder.
t is iedergeval wel iets om de dag door te komen.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:zit ondertussen op raadsel 17, de artiest, (van MonaLisa) en begin er de balen van te krijgen, ik kom er niet uit en dat kan ik niet hebben want ik wil verder.
t is iedergeval wel iets om de dag door te komen.
Kunnen ze je niet helpen in dat topic over de Lach van Mona Lisa?

LIQUITA schreef:@Xan: We spreken vrijdagavond af hoe laat we zondag weg gaan. Ben jij toevallig vrijdagavond ook op de manege?

winnitou schreef:Wie weet hier een spreekwoord van te maken:
(alleen de leter E is bekend)
...e .e..e.. .. ee. .....e
dacht nog "alle keutels op een hoopje" maar dat is niet goed

LIQUITA schreef:Om iets voor 11 uur en iets over 1 uur. We gaan waarschijnlijk maar 1 proef kijken. Vrijdagavond beslissen we hoe laat precies.

winnitou schreef:winnitou schreef:Wie weet hier een spreekwoord van te maken:
(alleen de leter E is bekend)
...e .e..e.. .. ee. .....e
dacht nog "alle keutels op een hoopje" maar dat is niet goed
Heb het al, moet iets meer geduld hebben want het lukt uiteindelijk wel zelf

xan schreef:Wat is het dan ??????????/
meelen schreef:xan schreef:Wat is het dan ??????????/
volgens mij is het alle gekheid op een stokje

meelen schreef:metalen monster........robot?
kort doopvrouwtje........meter.

winnitou schreef:Meelen je maakt mijn avond goed.
Ga nog even zo door alsjeblieft

xan schreef:10, wanneer is Sanne weer op de manege (of jij) ?
Dan kan ik die oordopjes van jullie kopen en kan Anke die van haar weer terugkrijgen.