Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

: 

Je gaat vast de show stelen met die mooie Billy Jean! Gaat helemaal goed komen met die cojboj magic! 
 En dan Beer met zijn enorme sliding stop tussen de tonnen 

Miss_Montana schreef:Goedemorgen allemaal! Het is weer werktijd aka bokttijd!!!![]()
Jeeeej Marjolijn gaat halteren met BJ!Je gaat vast de show stelen met die mooie Billy Jean! Gaat helemaal goed komen met die cojboj magic!
Hahaha het trailen was echt te lachwekkend voor woorden. Whis die het parcours wel ff op mega snelheid zou doen... En waarom cavaletti lopen als je er ook overheen kan springen?En dan Beer met zijn enorme sliding stop tussen de tonnen
![]()
@Suus: Ja arme Gucci, ze liep idd echt niet lekker vrijdag. Gelukkig was het een hoefzweer en niet iets anders zeg! Echt top dat Norbert zo snel langs kon komen om haar en de andere paarden te doen. Whis had RV haar ijzer verloren en liep stokkreupel op het harde. Gelukkig had Norbert alle sjielughe paardjes zaterdag ochtend weer helemaal beter gemaakt!

@mar ik heb evt ook een sjiek paars halster incl touw te leen, das wel je kleur geloof ik 
 voor als je geen roze touw kan vinden!    @all trail was leuk! Grace loopt voorbeeldig over zeiltjes! Whis kan echt goed springen en beer is niet zo'n cowhorse, allemaal weg door dat hek 

.   
 Net iemand die behoorlijk met het verkeerde been uit bed was gestapt, meteen een stortvloed van verwijten naar mijn kop gesmeten. Terwijl ik heel vriendelijk een vraag stelde omdat zij mij belt over een reservering 
.... Als je niet eens normaal kan reageren tegen iemand die je alleen even en vraag stelt, bel dan lekker helemaal niet 
 En dat voor de maandag ochtend! *wat is die 'in-de-wacht-zet-knop' toch een uitkomst soms* 

[EA-CO] Zebra Davis Splintboots en Flower Davis Splintboots