stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 17:32

AndreaB schreef:
Geen idee :P Ik had gehoord dat hij op vrijdagavond ook een springgroepje wilde maken, dus heb gevraagd of ik mee mocht doen. Maar hij moet het een en ander eerst nog vormgeven, dus zou nog horen hoe of wat.

voor vrijdag heb ik misschien ook intresse dus als hij mensen tekort komt?

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:32

Moet je ff naar m toelopen :P Weet niet hoeveel hij er al heeft

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 17:34

AndreaB schreef:
Moet je ff naar m toelopen :P Weet niet hoeveel hij er al heeft

dan moet ik hem wel zien natuurlijk
(stuur wel sms)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:42

Ja, dat is dan wel handig. Ik ben er altijd 's avonds dus zie hem vaak zat

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 17:49

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:49

Das in Ermelo. Niet echt in de buurt?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 17:55

AndreaB schreef:
Das in Ermelo. Niet echt in de buurt?

nee maar daar komt iedereen en daarom lassen ze het af (moet ik volgende week heen zonder paard)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:55

Mooie maatregel dan toch om het juist niet in de buurt te krijgen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 17:58

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:02

Poster ziet er iig leuk uit. Jammer dat er niet meer foto's van op staan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 18:04

AndreaB schreef:
Poster ziet er iig leuk uit. Jammer dat er niet meer foto's van op staan.

is ook hele coole wedstrijd
ben WW al in conditie aan brengen voor wegparcours

hou in mijn achterhoofd dat hij afgelast wordt (hoop van niet)
volgende wedstrijd voor ons op deze manier is 19 mei
Laatst bijgewerkt door Flurk op 02-03-12 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:05

Zo jammer dat ik de verkeerde hobby heb uitgekozen! T is allemaal zo leuk, maar je moet er echt superduper rijk voor zijn om het allemaal te kunnen doen :')

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 18:06

AndreaB schreef:
Zo jammer dat ik de verkeerde hobby heb uitgekozen! T is allemaal zo leuk, maar je moet er echt superduper rijk voor zijn om het allemaal te kunnen doen :')

nee sparen en dingen goed regelen
ik ga niet op vakantie

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 18:06

AndreaB schreef:

je mag groomen hoor (kost niks)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:07

Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest := En van een studentenloon valt niet echt te sparen :') Ooit...

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:08

Als ik tijd heb wil ik wel een keertje mee :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 21:43

Mn ouders (lees vader) zijn vorige maand begonnen met de grote verbouwing en het gaat echt super snel!! Mn pa was begonnen met al het houtwerk te schuren en verven (van blauw naar wit := ) en vandaag hoorde ik hem over "het laminaat eruit halen". Dus ik dacht dat hij ging beginnen met de muren in de hal te verven (die zou als eerste gedaan worden) blijkt dat die al af is en dat hij komende week al gaat beginnen aan de huiskamer :oo Ik had vanavond een avondje vrij, dus heb alvast een beginnetje gemaakt aan het leeg ruimen van de huiskamer, zodat mn paps dat van de week niet nog hoeft te doen (scheelt hem ook weer wat). Computer is verhuisd naar mijn oude kamer, computerkast is gereed gemaakt om richting sloop te vertrekken en de lamellen en rails zijn alvast van de muur afgehaald. Heb ik mezelf toch ook nog een beetje nuttig kunnen maken :D

Ben echt benieuwd hoe het er straks uit ziet als het af is! Nu de deurposten+deuren geverfd zijn valt het op hoe ontzettend geel de rest verkleurd is := Mn moeder gaat ook voor een geheel nieuw interieur. Echt totaal anders als wat we nu hebben. Leuk, leuk, leuk!

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:05

Haha grote verbouwing dus! :). Ben ook benieuwd als ik het zo hoor.

Hm.. Is op zich niet eens zo slecht idee :). && Ik heb altijd nog een haffie ter beschikbaarheid :). Anders maken we van Eef toch ook maar een haffie? :').

Vandaag gehangen aan het zadel & in de stal zonder zadel er 2x opgeklommen. Alleen ging het de tweede keer wat minder goed.. :'). Mevrouw deed een pas opzij en wilde even happen, ik de tralies gegrepen, me er zelf af laten glijden.. *Niet zo heel soepeltjes* kwam ik met me schouder tegen dat hout aan zeg maar. Dus het doet wel ff pijn.. Je ziet zeg maar, *wat zat daar ookal weer* Ohja, sleutelbeen, dat botje redelijk goed zitten en voor mijn gevoel steekt het zeg maar, geen idee hoe ik het anders zou moeten uitleggen..

Dusjaaa, net zo'n middeltje wat paardenkracht heet erop gesmeerd *word gloeiend warm, maar helpt ontzettend goed :)* Dus, hopelijk is de pijn morgen minder tot weg. Heb namelijk geen zin om naar de dokter/ziekenhuis etc te gaan in me vrije weekendje. Ik heb natuurlijk de pech, dat het me rechter schouder is.. :(. Jammer..

Maarrjaaa, voor de rest is alles goed gegaan :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:25

Oef, ik zit toch te kijken om me lid te maken van een vereniging & te gaan starten.. :'). Het is toch maar aan het branden, want eigenlijk wil ik toch is kijken of Steefje het leuk vind :). Kan ik zelf nog net wat meer ervaring op doen voordat Eef het over zich heen krijgt aangezien ik met haar het zowiezo van plan ben..

Van welke vereniging zijn jullie lid? Zijn jullie positief/negetief? Wat zijn de kosten die hier aan verbonden zijn? :).

Lida, start jij bij de paarden of pony's? :o

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:34

Ik ben van het einde lid en alles bij elkaar, je startpas aanvragen lidmaatschap bij de vereniging en knhs was ik bijna 200 euro kwijt. En dan ben je er nog niet want elke proef die je start moet je ook betalen. a 8 euro per proef ongeveer

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 09:10

Goedemorgennnnn!!

Ik ben lid bij Die Flardingha Ruiters, omdat ik daar van oorsprong vandaan kom :) Lidmaatschap kost € 50,- per jaar, lidmaatschap KNHS ook € 50,- per jaar, startpas is € 75,- per jaar, registratiekosten van knollie bij de KNHS zijn € 90,- eenmalig. Startgeld verschilt per wedstrijd, maar kan oplopen tot max. € 15,- per proef. Je kan natuurlijk zelf beslissen waar je gaat starten, dus stallen uitzoeken waar het max. € 10,- is. Als je met de trailer op pad gaat moet je ook denken aan huur trailer en benzinegeld. En natuurlijk denken aan een wedstrijdoutfit voor als je die nog niet hebt. En uiteraard paardrijles :D Vind ik het leukste van allemaal!!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 09:10

Als ik er zo naar kijk snap ik eigenlijk niet waarom ik zo graag wedstrijden wil rijden :') Het is best prijzig en ik wordt er stiknerveus van :+ Heb het niet eens leuk op zo'n dag haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 09:22

Priszz schreef:
Oef, ik zit toch te kijken om me lid te maken van een vereniging & te gaan starten.. :'). Het is toch maar aan het branden, want eigenlijk wil ik toch is kijken of Steefje het leuk vind :). Kan ik zelf nog net wat meer ervaring op doen voordat Eef het over zich heen krijgt aangezien ik met haar het zowiezo van plan ben..

Van welke vereniging zijn jullie lid? Zijn jullie positief/negetief? Wat zijn de kosten die hier aan verbonden zijn? :).

Lida, start jij bij de paarden of pony's? :o

deze vereniging kun je ook meedoen zonder lid te zijn maar dan betaal je meer inschrijfkosten
en als het vol is gaan leden voor
ik start KNHS paard ohz
en KNHS mennen pony

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 09:23

AndreaB schreef:
Als ik er zo naar kijk snap ik eigenlijk niet waarom ik zo graag wedstrijden wil rijden :') Het is best prijzig en ik wordt er stiknerveus van :+ Heb het niet eens leuk op zo'n dag haha

haha, ja stom he?
en het wordt in april weer duurder

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 09:24

AndreaB schreef:
Goedemorgennnnn!!

Ik ben lid bij Die Flardingha Ruiters, omdat ik daar van oorsprong vandaan kom :) Lidmaatschap kost € 50,- per jaar, lidmaatschap KNHS ook € 50,- per jaar, startpas is € 75,- per jaar, registratiekosten van knollie bij de KNHS zijn € 90,- eenmalig. Startgeld verschilt per wedstrijd, maar kan oplopen tot max. € 15,- per proef. Je kan natuurlijk zelf beslissen waar je gaat starten, dus stallen uitzoeken waar het max. € 10,- is. Als je met de trailer op pad gaat moet je ook denken aan huur trailer en benzinegeld. En natuurlijk denken aan een wedstrijdoutfit voor als je die nog niet hebt. En uiteraard paardrijles :D Vind ik het leukste van allemaal!!

ehh mijn vereniging is goedkoper :o