AndreaB schreef:Geen ideeIk had gehoord dat hij op vrijdagavond ook een springgroepje wilde maken, dus heb gevraagd of ik mee mocht doen. Maar hij moet het een en ander eerst nog vormgeven, dus zou nog horen hoe of wat.
voor vrijdag heb ik misschien ook intresse dus als hij mensen tekort komt?
Ik had gehoord dat hij op vrijdagavond ook een springgroepje wilde maken, dus heb gevraagd of ik mee mocht doen. Maar hij moet het een en ander eerst nog vormgeven, dus zou nog horen hoe of wat.
En van een studentenloon valt niet echt te sparen
Ik had vanavond een avondje vrij, dus heb alvast een beginnetje gemaakt aan het leeg ruimen van de huiskamer, zodat mn paps dat van de week niet nog hoeft te doen (scheelt hem ook weer wat). Computer is verhuisd naar mijn oude kamer, computerkast is gereed gemaakt om richting sloop te vertrekken en de lamellen en rails zijn alvast van de muur afgehaald. Heb ik mezelf toch ook nog een beetje nuttig kunnen maken
. Ben ook benieuwd als ik het zo hoor.
Dus, hopelijk is de pijn morgen minder tot weg. Heb namelijk geen zin om naar de dokter/ziekenhuis etc te gaan in me vrije weekendje. Ik heb natuurlijk de pech, dat het me rechter schouder is..
. Jammer..
Heb het niet eens leuk op zo'n dag haha