Was wel een beetje eng hoor, zo'n grote auto!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik voel me weer wat beter. Ben wel gaan werken maar college laat ik lekker even zitten vandaag (ook omdat ik dus nog steeds al dat "huiswerk" moet doen, ging nu ook alleen even iets opzoeken voor mijn huiswerk, tuurlijk...
)Rytir schreef:Haihai allemaal, heb even n vraagje; kennen jullie nog een adresje om je deken te laten wassen? Ik was mijn deken helemaal vergeten mee te geven van de zomer en nu denk ik; oepsie...

,gelukkig lekker even tussen de buien door kunnen rijden
.Toen de pony's even op stal op temp. stonden te komen kwam het met bakken naar benee... Later weer droog dus ze maar wer lekker in de wei gemikt...denk dat ze nu wel schoon zijn
...heb zo'n hekel aan....bah.

Tinky12 schreef:Nee hoor...valt best mee...mijn voormalige rijmaat had vaak regenbroek aan....![]()
Ik heb zo'n hele lange wax-jas,zijn werkelijk ideaal voor dit weer-type.Alleen klein stukje tussen mijn schoen en ver onder mijn knie kunnen tikje nat worden...maar daar hebben we wax-chaps voor...
Ik heb een rijjas voor de herfst/winter, maar die komt helaas niet over mn bovenbenen (die altijd ijskoud worden).
Stom weer.
kan ze echt aanraden.Niet zo'n nepperd hoor...wel een goede.Helaas zijn die wax-chaps hier niet meer te koop.Ik heb de mijn zeker al een jaar of 14,ooit eens gekocht op de jumping.Joki schreef:Ik ben nu helemaal ongelukkig geen 1 van mijn simkaarten doet het nog en kan nu dus niet eens klantenservice bellen om te vragen wat voor idioots dit nou weer is; dit was mijn bedoeling dus niet
,hopelijk is het snel verholpen
Tinky12 schreef:Zo'n lange waxjas is een investering,maar echt elke cent waard hoorkan ze echt aanraden.Niet zo'n nepperd hoor...wel een goede.Helaas zijn die wax-chaps hier niet meer te koop.Ik heb de mijn zeker al een jaar of 14,ooit eens gekocht op de jumping.

(Ik zat toen der tijd ook nog op school en veel centjes waren er ook niet...
)