maar morgen ochtend heb ik mijn wiskunde herkansing.. Heb de hele dag geleerd, heb nou ontzettend ( spannings )hoofdpijn... Denk dat ik zo maar even ga rijden..
maar morgen ochtend heb ik mijn wiskunde herkansing.. Heb de hele dag geleerd, heb nou ontzettend ( spannings )hoofdpijn... Denk dat ik zo maar even ga rijden..
Jaa.. t zou echt wel super mooi zijn als het door kan gaan ! Veel succes morgen !!
fryskhynders
Geplaatst: 26-06-09 07:53
Merlinde schreef:
ANNIKAAAAAA, IK KOM MISSCHIEN TOCH BIJ JE IN DE KLAS
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH I HOPE SO!!!
ik duim voor je!!!
xEsther
Geplaatst: 26-06-09 12:31
Hahaha ben net gebeld door mijn mentrix dat ik over ben! Ze was helemaal trots op me en begon opeens mijn hele cijferlijst voor te lezen. 1x een zeven en 2x een negen (die ik alle twee dit jaar afsluit, dus dat is helemaal mooi!) en de rest alleen maar achten! (mocht ook wel na vorig jaar )
Annika, ja ik ook ! Heb net bericht van stoas, moest voor 1 oktober mijn diploma hebben wilde ik daar starten ( maar nou is er een regeling het 'alvast studeren' traject, dus dat even navragen.. Nou hoop ik dat ik mijn wiskunde heb gehaald, dan is er nog een uitzondering voor het herkansen van niet CE vakken in september, dus nog een toets DU1 over doen, dan ben ik er ook! Alles staat nog open
Vandaag terug gekomen van lc! Woensdag ga ik weer haha
x_Renee
Geplaatst: 29-06-09 20:23
Ooh, aso! Maar wast leuk?
xoxsannexox
Geplaatst: 29-06-09 20:25
Ja was leuk
Celien_Alex
Geplaatst: 30-06-09 09:37
hebben jullie dat berichtje gelezen op t gastenboek van LC dat kind zegt dat ze op LC niet klantvriendelijk zijn en dat ze geen foto's mocht nemen ofzo waar slaat dat nou weer op wat een stom kind zeg !!
@Sanne was t picknicken trouwens nog leuk met Renee?? of was je liever met die terra natura mensen gaan picknicken
Relaxxt Ik ga zo lekker naar de plassen. Heb jij nog school Celine?
Ik zit hier nu in het studiehuis een beetje achter de comp te wachten tot het kwart voor 4 is en ik naar de plassen mag
Iriis__
Geplaatst: 30-06-09 13:11
Leuk Celien! Ik heb nog pww dus moet nog even leren vandaag....
xoxsannexox
Geplaatst: 30-06-09 13:27
@Celien. Ja picknicken was heel leuk! Alleen die irritante horzels allemaal. Pff... Haha nee liever niet met hun! haha..
Renée en ik kregen trouwens een discussie over augurken! Haha. Ik weet het antwoord nu wel, maar kijken wat jullie er van zeggen. Een augurk: a. is een komkommer die in zuur water wordt gezet. b. groeit in het water. c. iets anders, namelijk.....