perdiksvesra schreef:Siimoneee schreef:Heuuj. Ik ga dit jaar ook weer
Vet cool,mag ik mee is je koffer misschien?
als dat gaat passen

vorig jaar paste alles nauwlijks

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
perdiksvesra schreef:Siimoneee schreef:Heuuj. Ik ga dit jaar ook weer
Vet cool,mag ik mee is je koffer misschien?
MRIIIS schreef:Er zijn genoeg 16/17-jarigen hoor ;]
Ik ga dit jaar niet in de zomer op kamp (3x geweest), maar wss (oa met een aantal bokkerina's) naar El-Rancho ^^
MRIIIS schreef:
MRIIIS schreef:Ja
perdiksvesra schreef:MRIIIS schreef:Ja
wat ben ik dan?
Eeef schreef:Heeeee allemaal!! daar ben ik ook weer ff!!
wat een verhalen joh! ook allemaal weer nieuwe mensjes op deze topic!!altijd gezellig!
even voor die jongen: (sorry ik weet niet hoe je heet) het maakt toch niet uit dat je de enige jongen bent!! vind ik juist leuk
maar ik snap het wel hoor!
en Flying_Angel: leuk dat je ook gaat.. ben je nou al een keertje eerder geweest, of word dit je eerste keer..? volgens mij wel eens eerder toch! jaa weet niet meer zo goed
ik heb ook zoooo veel zin he!! echt waar!! oh en ik heb weer ffkes nieuws over mijn scooter! ik heb een andere gezien hij is heeeeel erg mooi hij lijkt heel erg op een vespa, het is een San Remo/Santini.. hij is echt super mooi en een nieuwe ik herhaal NIEUWE!! kost maar 999,00 euro! nou sorry maar voor een gloednieuwe scooter vind ik dat niet duur! ik vind nog niet eens een goede tweedehandse scooter voor dat geld
ik wil heel erg graag een foto hierop zetten maar ik weet niet hoe ik dat kan doen.. weet 1 van jullie dat, vast wel
xxx
perdiksvesra schreef:Eeef schreef:Heeeee allemaal!! daar ben ik ook weer ff!!
wat een verhalen joh! ook allemaal weer nieuwe mensjes op deze topic!!altijd gezellig!
even voor die jongen: (sorry ik weet niet hoe je heet) het maakt toch niet uit dat je de enige jongen bent!! vind ik juist leuk
maar ik snap het wel hoor!
en Flying_Angel: leuk dat je ook gaat.. ben je nou al een keertje eerder geweest, of word dit je eerste keer..? volgens mij wel eens eerder toch! jaa weet niet meer zo goed
ik heb ook zoooo veel zin he!! echt waar!! oh en ik heb weer ffkes nieuws over mijn scooter! ik heb een andere gezien hij is heeeeel erg mooi hij lijkt heel erg op een vespa, het is een San Remo/Santini.. hij is echt super mooi en een nieuwe ik herhaal NIEUWE!! kost maar 999,00 euro! nou sorry maar voor een gloednieuwe scooter vind ik dat niet duur! ik vind nog niet eens een goede tweedehandse scooter voor dat geld
ik wil heel erg graag een foto hierop zetten maar ik weet niet hoe ik dat kan doen.. weet 1 van jullie dat, vast wel
xxx
nou,laat ik dan maar ff bewijzen dat ik heel soms wel aardig kan zijn ..![]()
Als je wilt posten,staat er boven "img" in 1 van die blokjes... daar klik je op en krijg je : [img]<tekst>[/img]
Dan ga je naar de foto,daar klik je met de rechter muiskknop op,en dan onderaan eigenschappen. dan krijg je een beeldje en daar staat een lang adres in,die kopieer je,en plak je waar "<tekst> " staat
omdat ik zelf nieuwsgierig was:
zo een? :
Spoor jij wel?![]()
nice kleur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee ben geen homo
ik hou gewoon van rrrrrooooooossssssseeeeeee