en ik vind het ook zonde van het geld! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en ik vind het ook zonde van het geld!
Victor lijkt me erg leuk, astor vind ik prima, worlino, Ushi (loopt dan nu nog niet mee), evt. Rox met springen, carlos lijkt me ook leuk (maar zal ik wel niet op mogen), Lance ook leuk, Chibra en Patty ook leuk!!
vind overgrote deel vind ik gewoon leuk
Van de zomer gewoon lekker gaan lessen op Ram!! En als ik het niet uithou, dan ga ik menlessen volgen
Pebbs schreef:denk dat het wel scheelt als je straks op Ram kan gaan lessen. je hebt een vast paard en kan echt samen met het paard beter worden. maar bedenk wel dat je in een andere les ook op minder leuke paarden rijd..
Ga tussen door ook nog een paar lesjes bij mij nicht volgen, duss ik kom de winter wel door 
dus denk dat de kans om op een leuk paard te komen, groter is Pebbs schreef:waarom vind je frans niet leuk meer dan ?
... hij heeft er dit jaar nog niet op gehamerd, zoals eerst, maar ik vond hem van de zomer veel beter lesgeven, bood meer uitdaging etc.
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik echt fatsoenlijk heb gereden, maar alleen lekker tutten met de pony's en af en toe uitstappen op Ram heb ik genoeg aan.
esmee, kan jij niet ook lessen op ram ?
Vind ik ook wel terecht.
Broccoli schreef:Frans legt daar de nadruk op omdat hij wil dat zijn paarden de juiste spieren gebruiken. Zo kunnen zijn paarden langer meeVind ik ook wel terecht.
). En dat is dan niet bevorderlijk voor spieren en rug.. Manon_S schreef:Fijn dat de accomodatie er mooi is!
Ga je toch met een fijner gevoel naar huis.
Ben benieuwd wanneer Robin weer naar huis mag.
Ja ik ook! Nu het niks blijkt te zijn allemaal ga ik morgen een klein begin maken met longeren.
Heb tot nu steeds met haar gewandeld, vandaag super veel met der gelopen toen ik wachtte op de DA.
Buiten op de weg en nog 3 kwartier in de binnenbak.
Morgen ga ik het dus beetje oppakken. Kijken hoe goed ze reageert op me stem.
Denk 10 min longeren en dan dat ik weer stop. Weet namelijk ook niet hoe vaak ze gelongeert werd bij de vorige eigenaar..
.