Britt_Sisi schreef:hey
condoleance gister was heel mooi, het voelde heel fijn ookal was iedereen zo verdrietig.
ik durfte eigenlijk niet in de kist te kijken naar mijn oma, maar ik heb het toch gedaan en ik ben er erg blij om dat ik dat gedaan heb ze lag er heel mooi bij, je zag de lachrimpeltjes bij haar ogen, en ze zag er precies hetzelfde uit alleen een beetje wit
vandaag de kerkdienst was ook erg mooi, ik denk dat ze het zo gewilt heeft, ze is naar het crematorium gegaan ergens in bilthoven vlakbij het bos, mijn oma houd heel erg van het bos dus dit was echt een hele mooie plek, we hebben nog afscheid genomen met de familie en daarna een lunch gehad in van der valk hotel, niet dat ik veel naar binnen kreeg maar toch.
het is goed zo, ik heb het gevoel dat mijn oma gister nog even hier langs is geweest, we zaten met zijn vieren beneden in de huiskamer na te praten en inneens ging de keukenlamp uit, dus wij dachten die is kapot.. 3 minuten erna ging die weer aan.. en dat dan 4 keer, heel bijzonder..
ik ben nu moe en heb enorme hoofdpijn, zal wel stress zijn ofzo.
Heel bijzonder en mooi britt!
Het zou zomaar kunnen dat ze toch even langs is gekomen.
Kan me voorstellen dat je moe bent en hoofdpijn., Is toch veel wat je moet verwerken.
Mijn oom is een paar jaar geleden overleden, en toen ze de muziek voor de begravenis aan het uitzoeken waren ging ineens keihard de muziek van K3 aan. Precies het lievelingsliedje van me nichtje ( zijn dochtertje) dat kan geen toeval zijn want niemand zat eraan. Echt heel apart.