Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Mijn broer kunnen jullie nu allemaal zien!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga naar deze site ;
http://www.filmloop.nl/site07/VideoGall ... hp?play=-2
Dan kom je in het argief, en moet je even zoeken naar Indoor Wierden, 2007.
Daar is mijn broer te zien met de puissance (de muur)
Je kan hem 2 keer bekijken, 1 keer is de muur nog vrij laag, de eerste keer.
Hier kan je Remco zien als je het filmpje door spoelt naar de 10de minuut!
Voor de 2de keer Remco, kan je het filmpje doorspoelen naar de 22ste minuut!
Daar staat de muur op 1,90. Uiteindelijk eindigd de muur op 2,20 m en wint mijn broer die.
Helaas niet op dit filmpje te zien..
Zeker de moeite waard, voor de geintresseerde!
Citaat:ja en nee. alles komt toch over alsof ik het beter weet. En nou moet ik ook nog is niet alles gelove wat frans zegt volgens melanie. Als je nou eenmaal bij de frans rijd dan hoor je nog wel is wat jaah. dat zegt niet dat ik in de praktijk goed ben, alleen dat ik weet hoe hij wil dat ik rij of iets doe. en dat vertel ik dan hieer. en iedereen heeft daar ze eigen mening over, en dan kan ik wel zeggen jaah zo en zoo. maaar dat heb Ik weer geleerd van hem. dus moet ik nou zeggen dat frans liegt?
Melanie_B schreef:Citaat:ja en nee. alles komt toch over alsof ik het beter weet. En nou moet ik ook nog is niet alles gelove wat frans zegt volgens melanie. Als je nou eenmaal bij de frans rijd dan hoor je nog wel is wat jaah. dat zegt niet dat ik in de praktijk goed ben, alleen dat ik weet hoe hij wil dat ik rij of iets doe. en dat vertel ik dan hieer. en iedereen heeft daar ze eigen mening over, en dan kan ik wel zeggen jaah zo en zoo. maaar dat heb Ik weer geleerd van hem. dus moet ik nou zeggen dat frans liegt?
Heb ik dat gezegt?
Nee.
Heb gezegd dat ik Sabrina het nog nooit heb horen zeggen (tegen wie dan ook)
dat hij dan op hol zou slaan. En gaf ik dus aan, dat ik het wel een aparte opmerking
vond van Frans.
En iedereen geeft zo zijn mening daar over.
Verder ga ik er hier iig niet meer verder op in, heb geen zin in een ruzie-topic.

Pebbs schreef:neeee als je VOOR de hindernis OVER de hindernis had heen gekeken, had je NIET naar beneden gestort

Annie_ schreef:Iedereen is zeker aan het eten
ik ga bridget jones kijken
Ze hebben hier vet veel films![]()
Heb net gedouched en als je douched kan je zo via het raam de bomen in kijken![]()
!
Melanie_B schreef:Noortje zegt:
eeh..
Noortje zegt:
ik ben verliefd
' Mel ; Douche zegt:
op zn paard ?
Noortje zegt:
op alles !
Noortje zegt:
zijn paard helemaal natuurlijk
Noortje zegt:
maar hoe hij rijd !
Noortje zegt:
Oh my god
Noortje zegt:
ik wil niet overdrijven
Noortje zegt:
maar tis echt geweldig
Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:Iedereen is zeker aan het eten
ik ga bridget jones kijken
Ze hebben hier vet veel films![]()
Heb net gedouched en als je douched kan je zo via het raam de bomen in kijken![]()
Aaaaaaaaaaah!
Bridget is ook vett! En met die natuur!! Nouu...

)
even biten kijken doegg XX