Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Leuk hoor Kirsten!Wie heeft die voor je gemaakt dan?
iemand wou het voor me maken! (niet gratis natuurlijk
) 

! Melanieetjuh schreef:
Astor schreef:Kirsten_S schreef:
Kirsten je heb mijn stalnaam gepikt !!!
wist ik nog geen eens !! Wist niks anders dus!
.
! Manon_S schreef:Verzin eens iets orgineels dan manege of stalnamen die al bestaan, dat is zoveel leuker.
Is dan gewoon echt iets van jouw
Ik heb Aqiba El Arabia maar zit lange tijd al te bedenken of ik een andere naam doe.
Maar ik heb zoveel paarden gefokt en iedereen kent mij met die naam enz..

Melanieetjuh schreef:Ja?
En Nicky niet meer te rijden, in jou geval Astor..
!
! Astor schreef:Ik weet het is moeilijk om aan de gedachte te denken dat je dan waarschijnlijk bijna nooit of gewoon nooit meer op Nicky of Astor rijd. Maar je wilt toch beter worden en meer met paarden omgaan en een band krijgen en dan moet je zulke kansen nemen die je aangeboden krijgt

Maaikeee schreef:Waaaauw wat goed Mel egt superr!
En hartstikke leuk dat je op papillon mag rijden natuurlijk!
Astor schreef:Maja ik denk dat het ook beter voor mij is dat ik ga stoppen met lessen op de manege want anders krijg ik het thuis niet voor elkaar en dan red ik het ook niet met mijn huiswerk ertc. Maar ik moet nog even kijken.

?
! Astor schreef:Ik weet het is moeilijk om aan de gedachte te denken dat je dan waarschijnlijk bijna nooit of gewoon nooit meer op Nicky of Astor rijd. Maar je wilt toch beter worden en meer met paarden omgaan en een band krijgen en dan moet je zulke kansen nemen die je aangeboden krijgt