. En wie weet koop ik wel een heeeeel kneuzig paard, zo eentje die telkens op je voet staat en die gewoon niks begrijpt
. Dan worden we vast een super team!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En wie weet koop ik wel een heeeeel kneuzig paard, zo eentje die telkens op je voet staat en die gewoon niks begrijpt
. Dan worden we vast een super team!! 
Mijn wiskundeleraar kwam nog gezellig een praatje maken. Was een van de weinige leraren die ik echt aardig vond
. Maar soms zie ik wel eens iemand van de basisschool en die herkennen me dan weer wel... Zelf leraren die ik nooit gehad heb
.
(Al heb ik daar ook maar een leraar gehad die ik aardig vond
) 
en die andere 4 maanden geleden ofzo.

. Moet nog wel een uurtje naar school maar weet niet of ik het ga halen
. Ik moet om 1 uur de paarden buiten zetten en om kwart voor 2 op school zijn... Maar ja ik zie het wel weer.... 
. Maar ik heb totaal geen zin!! 

. Wat een heerlijke dag is het toch weer vandaag... Ik met de auto naar stal, hoe dichter ik bij stal kwam hoe meer sneeuw dr lag... En ik vind sneeuw echt doodeng met autorijden
. Maar ach het is gelukt, ben op stal aangekomen en de paardjes staan lekker in de sneeuw buiten (nou ja ondertussen in de blubber).
Voor die paar meter
kooslover schreef:Ik heb geen idee Lot!
Maar het was wel leuk dus?