Hahahahahahaha Sas wat geweldig weer . En wie weet koop ik wel een heeeeel kneuzig paard, zo eentje die telkens op je voet staat en die gewoon niks begrijpt . Dan worden we vast een super team!!
Werken net was echt grappig. Ik maak nu schoon op mijn oude middelbare school en het was tafeltjesavond. Zag ik al die leraren weer Mijn wiskundeleraar kwam nog gezellig een praatje maken. Was een van de weinige leraren die ik echt aardig vond
Ik kwam van de week een oud-mentor tegen van mijn middelbare school, ze keek me wel aan maar volgens mij herkende ze me niet meer, want ze liep me straal voorbij . Maar soms zie ik wel eens iemand van de basisschool en die herkennen me dan weer wel... Zelf leraren die ik nooit gehad heb .
Ja maar dat zijn echt leraren die je veel langer hebt gehad. Die herkennen me ook nog wel (Al heb ik daar ook maar een leraar gehad die ik aardig vond )
Mijn oude mentro kwam ik ook weer eens tegen.. Wat een **** mongool zeg!
Eerst loopt hij mij straaal voorbij maar lotte als de goedheid zelfe er achter aan om even gedag te zeggen tegen die man. Geen een keer aan mij gevraagd hoe het gaat en net gedaan alsof ik er voor jan l*l stond en hij zij haast niks..
Toen ik weg liep riep ik ook natuurlijk net iets te hard wat een HOMO en nu kijkt hij me helemaal niet meer aan
Hahahahaha sommige docenten hebben echt het verkeerde vak gekozen.... Het lijkt ook wel hoe verder je in het onderwijs komt hoe erger het wordt... Op de basisschool kent elke leraar je zowat, op de middelbare wordt het al wat lastiger voor ze en op het HBO weten zelfs je SLB-begeleiders (ja degene die je hele portfolio zouden moeten lezen over wie je bent, wat je leuk vind en wat je gedaan hebt) niet wie je bent op het moment dat ze je les geven (echt heeel knap).
Ik heb al weekend vind ik . Moet nog wel een uurtje naar school maar weet niet of ik het ga halen . Ik moet om 1 uur de paarden buiten zetten en om kwart voor 2 op school zijn... Maar ja ik zie het wel weer....
Goedemiddag . Wat een heerlijke dag is het toch weer vandaag... Ik met de auto naar stal, hoe dichter ik bij stal kwam hoe meer sneeuw dr lag... En ik vind sneeuw echt doodeng met autorijden . Maar ach het is gelukt, ben op stal aangekomen en de paardjes staan lekker in de sneeuw buiten (nou ja ondertussen in de blubber).