Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:Oke nou ik ben nog nooit onwel geworden van antibiotica vandaar dat ik het ook niet wist.
Maar nu weet ik het!
Nou ga afsluiten voor vandaag weltrusten iedereen ik ben er zaterdag weer!!
Sjonnie ik wil foto zien van vanmiddag!!!
madelon31 schreef:Zeurly ga je nog naar stal deze morgen???
hihi, hij had het helemaal in zijn bol hoor!! Staart erop en mooi draven joh
af en toe een galopexplosie met wat mooie bokken erbij. Uiteindelijk kreeg ik hem weer stappend, daarna omgegaan en was het kwartje zo goed als op. Dat draven moet hij eens doen als ik erop zit
madelon31 schreef:Nou nous dan weet je in iedergeval dat hij zo kan lopen en dan ga je flink oefenen bij ome mike en dan doet hij het ook als jij op er zit![]()
![]()
Niks aan dus en heeel makkelijk
maar die draf wil ons maar niet lukken he
Binar schreef:madelon31 schreef:Nou nous dan weet je in iedergeval dat hij zo kan lopen en dan ga je flink oefenen bij ome mike en dan doet hij het ook als jij op er zit![]()
![]()
Niks aan dus en heeel makkelijk
nou ik wist al wel dat hij het kon, maar was erg lang geleden dat hij zo heeft gelopen.. enneh ik ben al flink aan het oefenen bij ome Mikemaar die draf wil ons maar niet lukken he
madelon31 schreef:Binar schreef:nou ik wist al wel dat hij het kon, maar was erg lang geleden dat hij zo heeft gelopen.. enneh ik ben al flink aan het oefenen bij ome Mikemaar die draf wil ons maar niet lukken he
Zal ik het een keer proberen dan??? Ik zit op paardrijden dus misschien kan ik het wel![]()
![]()
![]()
Jij bent tenslotte onze ankie van stal

Citaat:Zal ik het een keer proberen dan??? Ik zit op paardrijden dus misschien kan ik het wel![]()
![]()
![]()
Citaat:nou graaaaaag zeg, ik denk dat het jou wel luktJij bent tenslotte onze ankie van stal
jarno schreef:
haha ja idd madelon zit op paardrijden.
he mad je moest je huisje toch doen?
gr