hihi Ik doe zoiets alleen op momenten dat ik me al een paar uur stierlijk aan het vervelen ben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi Ik doe zoiets alleen op momenten dat ik me al een paar uur stierlijk aan het vervelen ben
vriendje dan
Ik zag je volgends mij nog op stal 
. Wel een klein tikkeltje harder in de galop dan normaal, maar dat was het enigste
.
. Ben aardig trots op der!
.
Heb even snel dr stalletje gedaan en daarna nog even relaxed dr benen en staart gewassen
Moest ook weer eens gebeuren, dus handig om dat op zo'n vermoeid moment te doen. Priszz schreef:AaahhhIk zag je volgends mij nog op stal
Met zadel longeren ging super! Mevrouw liet het allemaal maar toe, heeft geen enkele keer gebokt of gek gedaan. Wel een klein tikkeltje harder in de galop dan normaal, maar dat was het enigste
.
Ook nog een klein beetje gehangen/gesteund. Beugels waren van het zadel afgehaald voor deze eerste keer om te kijken wat ze zou doen. Ben aardig trots op der!
.
Wie weet, is het mini monster toch niet zo'n monster meer. Hm..
Zit ook nog te twijfelen of ik naar mn 'vaste' kapster ga of dit weekend tijdens het shoppen gewoon ergens binnen loop. Deze vrouw weet altijd precies wat ik wil (ben 1x ergens anders geweest en die truttenbol snapte me toen blijkbaar toch niet
), maar qua tijden matchen we niet echt.
Allebei de proefjes gereden en mennn wat gingen die belabberd zeg
Had nog niet losgereden, dus was ook niet zo raar, maar er is echt nog flink wat werk aan de winkel
Na het rijden kreeg ik nog complimentje van iemand aan de zijlijn, dus extra leuk
.
Ookal zou je dat niet zeggen, denk ik.. Maarjaaa, we kijken wel of we het allemaal gaan redden
. Het is alleen jammer dat ik volgend jaar al 18 ben & ik denk niet dat het mogelijk is om haar voor die tijd bij de ponys te kunnen starten...
, het zijn dingen waar ik me nu nog geen zorgen om moet maken. Olympia schreef:Met wie ga je op pad?
haha
Of gewoon wachten tot de NRPS ook zo'n verenging opstart
Offff mn eigen knollie voor de wagen beleren en dan zelf op pad gaan
haha AndreaB schreef:Denk dat ik er toch beter eentje voor mn verjaardag ken vragenOf gewoon wachten tot de NRPS ook zo'n verenging opstart
Offff mn eigen knollie voor de wagen beleren en dan zelf op pad gaan
haha
hahahaha Vind ik toch alweer een hele prestatie an sich
Ondanks dat ik niet echt een ukke heb. Heb me wel opgegeven bij Roelof voor de springles
Ik had gehoord dat hij op vrijdagavond ook een springgroepje wilde maken, dus heb gevraagd of ik mee mocht doen. Maar hij moet het een en ander eerst nog vormgeven, dus zou nog horen hoe of wat.