Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SannevdM schreef:Heb ik niet op deze pc staan, maar zet ze er zsm opFoto's??
Enne, misschien je onderschrift even aanpassen..
Maar ga ff een nieuw account aanmaken, deze is idd een beetje fout...
_Roosmarijn_ schreef:Gaat echt super met 'm. Heb vanavond weer een lesje gehad, en het kon echt niet beter! Hij wil al snel achter de LL komen, terwijl hij wel zijn hals op lengte heeft, dus moet ik hem steeds wat naar m'n hand toe rijden. Maar dat is wel lastig, want hij moet er ook weer niet uit klimmen. Dat is niet zo erg als dat gebeurd, maar hij moet zeker niet te diep komen. Verder leert hij echt snel, hij pakt alles heel goed op. Is echt een paard om een heel eind mee te komen! (Maar ja, dat zochten we eigenlijk ook...Hee Anandie!!
Ahh dus het is toch mette geworden! Leuk leuk leuk!
Die foto die je mij hebt late zien waren echt mooi, knap beestje is het hoor!
Super dat het tot nu toe zo goed gaat met jou en Mette als team!![]()
De Belgen lopen af en toe een lesje mee, wel grappig om te zien. Ik heb er nog niet opgezeten helaas..Maar Mercedes bevalt me erg goed!! Een hele grote Groninger die wat weg heeft van een fries (vind ik), ook een nieuw paard. Dus helaas geen foto van mij op een belg.
)
Maar ik blijf een beetje bijlezen, dus wie weet zie ik straks ook jou op een Belg! Leuk dat Mercedes zo goed bevalt! 
(en hopen dat er niet al te maffe/rare/foute foto's opstaan, want mams wilt natuurlijk meteen meekijken
) 

De brievenbus in jullie deur wilde niet open 

ja de brievenbus in de deur hebben we expres dichtgemaakt, zodat we alles in de garage krijgen

*