Ik duyim voor je suus! Fijn dat je mag herren ella! Pff nou ik vind de tijd heel niet zo snel gaan, maar vink wel beter eigenlijk! Stage is vet leuk dus mag van mij nog heel lang duren!!
ik voelde me gister al beroerd, de hele dag heb van 10 tot kwqartover 5 stage gelopen toen naar huis, was k 5 overhalf thuis snel broodje eten en werken bij de hema tot 9 uur, toen ik thuis kwam had ik dikke koorts enzo, en vanmorgen wakker met knallende koppijn!
Jaaaaaa het is gelukt! Ik heb de school gevonden! Goed he! Thema dag was leuk! Heb me ziek gelachen met de lamas en ook lichamelijke beperking was lachen! Moest geblinddoekt een parcours lopen basketbal in een rolstoel spelen en hints spelen.
Oh bah Britt, beterschap! Ik heb via me stage een borstel gekocht die ze ook bij de trimsalon gebruiken. De eigenaresse zweert erbij. Dus moest ik hem maar kopen van me mams en nu gaan we hem maar even uitproberen op Starlight. We hadden echt een nieuwe/goede borstel voor haar nodig namelijk. De prijs is er ook naar: 47 euro....maarja mams wilde hem hebben dus doen we dat maar. En ik mag Star een x meenemen naar me stage voor een trimbeurt! Gewoon gratis, super chill! Dus dat doen we wss in de kerstvakantie een keer.
@Britt, beterschap... lekker onder de wol... en kippensoep. @Marlous, wat doe je ook alweer voor stage? In de paarden... maar wat precies? Volgens mij heb ik dat gemist. @Suus dat klinkt zeker als een leuke baan, succes ermee. @Linn, klinkt wel als een leuke stageplaats! Mag je dan als je klaar bent met je opleiding ook een trimsalon beginnen? @Ella, succes met leren voor je herkansing.
Zo vandaag weer naar Kafka, hij kon helemaal zelf vanuit het land naar zijn box toe lopen ging beetje mis met binnen zetten.... maar hij liep gewoon zelf naar stal De wond is nu goed dicht met korstje enzo, been is wel beetje dik maar hij is niet kreupel en ook nauwelijks warm. Heb klein halfuurtje met hem gestapt, lekker door het dorp gewandeld.... en toen afgespoten en weer betadine erop.
@ Eefje: nee dit doe ik gewoon als stage. Als ik zelf een trimsalon zou willen beginnen moet ik echt de trimopleiding gaan doen in barneveld. Wie weet ga ik dat nog wel doen als ik dit echt leuk vind. @ Britt: what's upp??
Ja ik heb vrijgevraagd voor 16 dec omdat iemand van de 9 uur een jaar naar t buitenland gaat en dus een afscheids etentje hebben, dus ik netjes gezegt briefje in de agenda gedaan, gaan ze zeiken dat k niet zo maar vrij kan vragen en dat ik dan zaterdag MOET werken als ik vrijdag niet kan, ja wat als ik niet kan zaterdag? ze chanteren me gewoon terwijl ik zowiezo maar de helft van mn salaris uitbetaald heb gekregen en ik word er helemaal gek van.