Faya__ schreef:Planken, die rage uit Australie.
Alleen wij deden het gewoon om die leraar te pesten en kijken wat ie zou doen alleen nu komen we dus zelf op tv
Ik heb je gespot

Wel slecht trouwens dat jullie niet weten wat planken is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisaa_ schreef:ja precies! nouja ik ga gewoon even bellen naar de knhs en als ik echt een verklaring nodig heb dan regel ik dat wel bij mijn DA!
maar als ik jou was zou ik indd ook het zekere voor het onzekere nemen hoor, je wilt daar straks niet zitten met een ziek paard.. zou een beetje banketstaaf zijn!
Faya__ schreef:en ze staat daar ook nog veel meer binnen dan thuis (thuis van half 8 tot 19.00 ongeveer) dus zou ze nog meer kans hebben denk ik.
DewiRox schreef:Voor annie maakt het ook niet zoveel uit, maar het is wel fijn voor haar met buitenluik want dan heeft ze net wat meer ruimte. Anders denk ik wel dat de stallen vrij klein voor haar zijn. Maar als het niet lukt ga ik er ook niet over in zitten, ze komt genoeg buiten en er is genoeg te zien daar in die stallen, ook zonder buitenluik. Maar inderdaad, iedereen wil een buitenluik.
Queelens schreef:Elise over het freten van die planken, je kunt bij het ruiterhuis ofzo van dat spul kopen dat moet je erop smeren en dan doen ze het niet meer (omdat dat vies is)
Wel bij het ruiterhuis halen en geen chemische rotzooi weet ik veel waar van daan want das niet goed voor je paard
Queelens schreef:Elise over het freten van die planken, je kunt bij het ruiterhuis ofzo van dat spul kopen dat moet je erop smeren en dan doen ze het niet meer (omdat dat vies is)
Wel bij het ruiterhuis halen en geen chemische rotzooi weet ik veel waar van daan want das niet goed voor je paard