! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kop op meis!
dus zeg maar welke dag je wil! Kirsten_S schreef:Astor schreef:Kirsten S, Jammer dat je niet bent aangenomen voor je eerste keus stage bedrijf..
Verwarrend ook voor jou omdat ze natuurlijk ook enthousiast waren over je! Erg jammer... Logisch dat je verdrietig bent.
Maar je vindt vast wel een leuk ander stage adres. Heel veel succes daarmee meis en hou ons op de hoogte.
En gaan jullie binnenkort kijken voor een kat als huisdier? Ik ga later ook zeker weten een kat aanschaffen!
Dankjewel voor je reactie. Ik hoop het indd dat ik wat anders leuk vind!
Ja nou jaa ineens kwam ze der mee, omdat ze het op tv had gezien bij kat 101, maarjah
of het echt ervan komt. Bovendien moeten we eerst kijken of me moeder wel goed reageert
op de kat, want ook al zeggen ze het, je weet maar nooit. Dus miss kan je het op proef krijgen
ofzo,. Maarjah dat is allemaal toekomstmuziek, hoop in ieder geval wel want het huis is zoo leeg
zonder huisdieren..
Marjolein29 schreef:Hey Noortje,
Zullen we volgende week vrijdag doen?
Ben echt heel benieuwd naar hem![]()
Details over tijden moeten we maar effe zien, ik kan de hele dag.
Is alles verder weer een beetje OK?
Groetjes Marjolein.
Tijd maakt mij niet uit ik kan ook de hele dag. Uitslapen doe ik toch niet haha.
!