Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
. Ik moet dit jaar echt gaan afvallen (in zes weken tijd) en daarna gelijk blijven voor de bruiloft
. Verder hoop ik met Shaggy M1+1 te worden. Maar dan moeten we eerst nog het L2 door, laatste puntje om dat te mogen starten is gister binnen gehaald. Maar eerst nog ff goed voorbereiden erop!
Wel gaaf jaar voor jou met je bruiloft en als M1 zou lukken zou ook erg knap zijn van jullie!
. Dan mag ik 's ochtends mn gewone ontbijt, tussen de middag brood en in de avond alleen groente en vis of iets vegetarisch (ongepanneerd). En vleeseters mogen gewoon vlees
. Dit dieet is gebaseerd op dat je overdag calorieën verbrand maar 's avonds vaak stil zit en dan zou je avondmaaltijd als ie koolhydraten bevat alleen maar aanzetten. Ben er ooit mee afgevallen dus hopelijk lukt het weer!
. Ga ik is even naar kijken..... En het dieet is inderdaad niet heel moeilijk
.
, ik heb de tijd.... Volgens Leon ga ik het nooit redden in het M1 met Shaggy, des te meer reden om het gewoon te gaan doen
.
).
!
. Owww en uitgestrekte stap zie ik net in mn proevenboekje. Dat is ook een spannende term (ik ken alleen middenstap volgens mij).
. Maar ik en niet voorwaartse paarden zijn niet zo'n goede combi
. En vond m altijd zo stuiteren.
.
). Maar ja dat zal wel zijn doordat we minder buiten rijden nu en het in de bak moeilijker wordt voor m omdat ik meer van mn vraag
.
. Gister was ie op sommige momenten wel weer fijn en bleef ie ook lopen. Alleen linksom wil die nog vertragen als ik m op beide teugels rijd. Hij vind het daarin nog heel moeilijk om recht te blijven en zowel links als rechts aan te nemen en daarop na te geven. We hebben nog wat te doen de komende tijd dus
.