lido_4_ever schreef:hahaha
ik dacht dat er dit jaar genoeg zout zal zijn
owe ja soof sorry me pc gin gister weer uit terwel ik bezig was![]()
sorry
haha ja dat vermoeden had ik al!
Hoe is het ziek zijn? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:erreg leuk allemaal en de officiele winter moet nog beginnen.
21 of 22 december begint die dus,nou kan nog lachen worden.
Echt balen,na het uitlaten van de honden was ik al gesloopt van het zware lopen in de sneeuw over de heuvels.

hij denk heb al zo lang niks heoven doen, denk je nou echt dak ga reageren op je benen ?!?
hahahaha
kleine draak 
:D

maar moet wel wat gaan doen want tis de hele week al chaos hier met vragen en uitzoeken waardoor ik m'n eigen dingen niet kon doen

hihihi..
ze gaat me even sponseren
hahahahaha 
als ik moet werken

dus dan heb ik weer wat meer spelling 
amber2202 schreef:file op A 13 is opgelost.. hopen dat dat nog even ruim een uurtje zo blijft
vanavond lekker naar Ikea met zusterlief
Die was gister naar huissie wezen kijken.. dus maar even kijken of dr inboedelhihihi..
en mijn fotolijstjes uiteraardze gaat me even sponseren
hahahahaha

AnitaJoeri schreef:laat iedereen aub. zeer voorzichtig op de weg zijn.
Lees op internet alleen maar 1 pot ellende.
staat al 750 km file en sommige wegen zijn net ijsbanen en nog steeds die sneeuwbuien.
het was heerlijk rustig op de weg dus ik kon lekker mijn eigen tempo bepalen zonder van die malloten achter mij die altijd maar harder willen.
AnitaJoeri schreef:voor iedereen die nog weg moet heb ik ff uit de krant gecopieerd
ANWB: complete chaos op wegen Randstad DEN HAAG - De ANWB waarschuwt iedereen die de weg op wil, zich af te vragen of dat wel echt moet. Een woordvoerder van de dienst sprak tegen half een vrijdagmiddag van een „complete chaos” op de snelwegen in de hele Randstad en Utrecht en van een „dramatische” toestand.
Stapvoets rijden op de A10 bij Amsterdam
Stapvoets rijden op de A10 bij Amsterdam
Gladheid op de A10 bij Amsterdam
Het verkeer op zowel de knooppunten Oudenrijn bij Utrecht als het Prins Clausplein bij Den Haag staat volledig vast
haha Begin het juist leuk te vinden, die gladheid, had vanmiddag ook 2banen voor mijzelf en ben een beetje driftent door de bocht gegeleden
hihihi
amandaaa schreef:myn paardje is ook gedaan echt heel fyn heb er terug ook maar 45 min over gedaan gelukkg. morge denk lekkr lopen denk naar stal , soof wat voor uitleg heb volgens my wat gemist
Ze is tot 13uur thuis geweest