**De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: **De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 12:55

Ik wil mijn foto's van de vakantie Hyper!
Dan geef ik jullie een foto-verslag! Lachen

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 13:27

Goh . iemand heeft het gedeelte van mijn paardenprofiel gebruikt
en dus gewoon op haar profiel gezet. xD
Er staat met KOEIENletters ; GROETJES SABINE . xD

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 13:43

Ik ben weer aan het bewerken! Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 14:16

Mijn broer kunnen jullie nu allemaal zien! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Ga naar deze site ;
http://www.filmloop.nl/site07/VideoGall ... hp?play=-2

Dan kom je in het argief, en moet je even zoeken naar Indoor Wierden, 2007.
Daar is mijn broer te zien met de puissance (de muur)
Je kan hem 2 keer bekijken, 1 keer is de muur nog vrij laag, de eerste keer.
Hier kan je Remco zien als je het filmpje door spoelt naar de 10de minuut! Haha!

Voor de 2de keer Remco, kan je het filmpje doorspoelen naar de 22ste minuut! Haha!
Daar staat de muur op 1,90. Uiteindelijk eindigd de muur op 2,20 m en wint mijn broer die.
Helaas niet op dit filmpje te zien..

Zeker de moeite waard, voor de geintresseerde!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 14:20

Ohja, me broer is niet die gene met die staartjes. Clown
Maar volgens mij komt hij na die man!
Moet je maar even luisteren! Haha!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 14:43

Citaat:
Je mag op rechts wel doorbuigen/vragen hoor. Zodra hij dan ontspant, ontspan jij ook. Er mag daar
best druk op gezet worden. En als je dat doet, gaat ie ervandoor? Nou ik weet niet hoor.. Vind dat een beetje een rare opmerking. Aan jouw berichten te lezen doe je net alsof Victor een wilde mustang is.. Nou, hij kan idd z'n momenten hebben, maar het valt wel mee allemaal!

Dat zei frans hoor, weet niet. Hij heeft het me zelf uitgelegd.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 14:51

Citaat:
Je mag op rechts wel doorbuigen/vragen hoor. Zodra hij dan ontspant, ontspan jij ook. Er mag daar
best druk op gezet worden. En als je dat doet, gaat ie ervandoor? Nou ik weet niet hoor.. Vind dat een beetje een rare opmerking. Aan jouw berichten te lezen doe je net alsof Victor een wilde mustang is.. Nou, hij kan idd z'n momenten hebben, maar het valt wel mee allemaal!

Bij de dressuur rustiger? Nou, dat denk jij.. maar dat valt ook tegen! En het heeft niets met
springen/dressuur te maken. Peerd heeft gewoon veel energie, en zal die - met wat je ook doet - uiten.
Heb heerlijk gesprongen met hem, zonder gekkigheid. Ja, een paar bokken.. Nou, poeh poeh, verder niets. Lachen

Woow chill melanie. Laat het maar , je snap het niet. Heb hem toch wel íets vaker gereden dan jou. En zeker met die springweek heb ik al ze knopjes en standen gezien en heb ik het tig keer uitgelegd gekregen. denk dat frans het toch wat beter weet. je doet nu net als marjolein. Als je het niet gezien hebt/meegemaakt nouuu dan zou het vasssst en zeker wel aan de ruiter liggen.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 14:58

Vandaag lekker weertje zeg! Kwam ik vet sportief met de fiets, word ik weer opgehaald met de auto Clown.
Stomme regen Tong uitsteken .
Nicky weer gedaan. Ook galop geprobeerd, zat echt voor geen meter, hartstikke stijf natuurlijk. Draf in het begin nog moeilijk, daarna lekker erdoor heen. Hoop dat ze goed genoeg is voor de cursusweek.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:09

Heey hier aana van uit tussen de bomen.
in Canada Haha! dus Tong uitsteken

ik heb niks bij gelezen doe ik thuis we l:P

Annie_

Hier is het nu 7 uu sochtends Tong uitsteken

Me vader was gisterjarig hier en ergister bij jullie Tong uitsteken het was zijn langste verjaardag en hij was het langste 49 Tong uitsteken

Melanie_B

Ist lekker weer Haha!?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:18

Noouuuw... mn bewerking wilt niet lukken! Boos!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:21

uuh nu sochtends is het 18 graden overdag 25 dus best wel mooi.

we hebben veel peg gehad

1 vliegtuig over booekt ze zeiden dat we niet mee konden en morgen terug moesten komen 20 minuten voordat vliegtuig vertrok,

konden we toch mee snel inchecken rennnen over het vliegveld en we zaten in een klm vliegtuig Haha!

Me stuards die marsha en mij vet voor trokken Nagelbijten / Gniffelen

extra toetje meet ships Nagelbijten / Gniffelen
ze lazen ook mee in onse boekjes wouden er 1 lenen ( mannen he Nagelbijten / Gniffelen die een girls of cosmo girlz lazen Nagelbijten / Gniffelen )

Aangekomen in canada bij de bagage band na 3 kwartier wachten op de bagage kwamen we er toch een betje achter dat het niet meer kwam.

wij naar info balie nee uw bagage is niet mee gekomen

u moet wachten tot morgen.

kregen we een klein toilet tasje mee met tande borsten enzovoort:p

Wij aar onse hotel na echt niet normaal hoe lux als ik in nederland ben plaats ik wel de fotos.

De volgende dag gingen we de auto op halen om naar het huisje te rijden.

worden we gebeld dat de bagage pas de volgende dag aan kwam Bloos!

Ieww ik wou niet nog een keer met me ondegoed aan Bloos
dus ik wou shoppen me ouders ook hoor Tong uitsteken

Dus heb een boek ondergoed 2 shirtjes 2 vesten gekocht ( ze hebben leuke winkels Haha!

en de mensen zijn vet aardig Haha!

Maarja nu zitten we nog steeds zonder bagage me vader gaat het zo opalen..

Maar het huisje is prachtig Haha!

Marsha en ik slapen hele maal boen in het huiseje e als we recht op zitten kijken we door een heel groot raam zo de beren in de heiden met allemaal hertjes Haha!

Nu ga ik ete doegg Xx

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:51

weet je. ik vertel gewoon niks meer over het rijden, want iedereen heeft er toch ze eigen mening over hoe en wat. En als je iets niet zelf gezien hebt dan kan ik wel steeds er over door zeuren. ik word het nu zo zat, dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Niet alles ligt namelijk aan mij, terwijl ik dat eerst wel dacht. maar dan ga ik me alleen maar rot voelen terwijl het probleem niet bij mij ligt. Ik heb me fouten al toegegeven hier op bokt en dat was het. Je maakt het maar lekker zelf mee en dat ene uurtje rijd ik gewoon op míjn eigen manier. En als je het dan toch zelf wilt mee maken dan ga je maar lekker het bos in met hem en doe je het maar. sorry dat ik zo reageer maar ik word het nu zo spuugzat. Terwijl ik een heerlijke dag had en helemaal niet chagerijnig was.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:57

Kirsten_S schreef:
weet je. ik vertel gewoon niks meer over het rijden, want iedereen heeft er toch ze eigen mening over hoe en wat. En als je iets niet zelf gezien hebt dan kan ik wel steeds er over door zeuren. ik word het nu zo zat, dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Niet alles ligt namelijk aan mij, terwijl ik dat eerst wel dacht. maar dan ga ik me alleen maar rot voelen terwijl het probleem niet bij mij ligt. Ik heb me fouten al toegegeven hier op bokt en dat was het. Je maakt het maar lekker zelf mee en dat ene uurtje rijd ik gewoon op míjn eigen manier. En als je het dan toch zelf wilt mee maken dan ga je maar lekker het bos in met hem en doe je het maar. sorry dat ik zo reageer maar ik word het nu zo spuugzat. Terwijl ik een heerlijke dag had en helemaal niet chagerijnig was.

En dat allemaal door die opmerking van Mel? Kom op, daar moet je je niks van aantrekken! Inderdaad, iedereen in de paardenwereld weet het beter dan de ander! Ik weet ook heel veel dingen die je wel of juist niet moet doen, maar dat betekend niet dat ik een fantastische ruiter ben!

Gewoon lekker vertellen hoe het is gegaan en je niks aantrekken van negatieve reacties!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:01

ik vind dat je best kritiek mag leveren,
MITS het OPBOUWENDE kritiek is !!
+ dat de gene over wie je het hebt er wel mee eens moet zijn Knipoog
iedereen heeft andere ideeen, en rijd op zijn eigen manier,
niemand is perfect, we doen het gewoon allemaal zoals wij denken dat we het goed doen !

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:04

Ahtnamas schreef:
Kirsten_S schreef:

En dat allemaal door die opmerking van Mel? Kom op, daar moet je je niks van aantrekken! Inderdaad, iedereen in de paardenwereld weet het beter dan de ander! Ik weet ook heel veel dingen die je wel of juist niet moet doen, maar dat betekend niet dat ik een fantastische ruiter ben!

Gewoon lekker vertellen hoe het is gegaan en je niks aantrekken van negatieve reacties!

ja en nee. alles komt toch over alsof ik het beter weet. En nou moet ik ook nog is niet alles gelove wat frans zegt volgens melanie. Als je nou eenmaal bij de frans rijd dan hoor je nog wel is wat jaah. dat zegt niet dat ik in de praktijk goed ben, alleen dat ik weet hoe hij wil dat ik rij of iets doe. en dat vertel ik dan hieer. en iedereen heeft daar ze eigen mening over, en dan kan ik wel zeggen jaah zo en zoo. maaar dat heb Ik weer geleerd van hem. dus moet ik nou zeggen dat frans liegt? Rolleyes

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:06

Pebbs schreef:
ik vind dat je best kritiek mag leveren,
MITS het OPBOUWENDE kritiek is !!
+ dat de gene over wie je het hebt er wel mee eens moet zijn Knipoog
iedereen heeft andere ideeen, en rijd op zijn eigen manier,
niemand is perfect, we doen het gewoon allemaal zoals wij denken dat we het goed doen !

daarom heb ik geen zin meer om het te vertellen, want de een zegt dat het goed is en de andere van niet. Dan ga ik me alleen maar rot voelen en daar hbe ik geen zin in. klaar dan vertel ik het wle niet. en hebben we geen discussie.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:08

denk je nou echt dat ik alles weet omdat ik het van mezelf komt Nors opkijken . Als dat zo zou zijn dan was ik allang opgestapt en zou ik mezelf lesgeven Clown

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:08

kirsten, ik vind dat je een beetje overdreven reageert.
je kan het heus wel gewoon vertellen hier,
dan doen we bijna allemaal Lachen
en we reageren helemaal niet negatief over jouw of over andere die hun stukje vertellen over hoe het rijden ging

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:09

Pebbs schreef:
kirsten, ik vind dat je een beetje overdreven reageert.
je kan het heus wel gewoon vertellen hier,
dan doen we bijna allemaal Lachen
en we reageren helemaal niet negatief over jouw of over andere die hun stukje vertellen over hoe het rijden ging

het is gewoon alles bij elkaar. vorige keer werd er ook al iets over gezegd en om het verder te voorkomen , lees ik het wel voor aan Nadine. want die begrijpt me tenminste!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:10

wat heeft het voor nut het rond te gaan vertellen ?
zodat je een mannetje achter je hebt staan ?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:11

Pebbs schreef:
wat heeft het voor nut het rond te gaan vertellen ?
zodat je een mannetje achter je hebt staan ?

wat moet ik rond vertellen Tong uitsteken ?
alleen vertel hoe het rijden ging verder niet.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:13

dat kan je toch ook gewoon hier doen,
zat mensen die reageren op je verhaal hoor Knipoog

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 16:16

Pebbs schreef:
dat kan je toch ook gewoon hier doen,
zat mensen die reageren op je verhaal hoor Knipoog

jaa maar dan krijg je weer wat ik eerst vertelde. ik wil gewoon mijn goede humeur houden en niet chagerijnig worden omdat 1 iemand het verpest.
dan is de keuze snel gemaakt.