Dan geef ik jullie een foto-verslag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Je mag op rechts wel doorbuigen/vragen hoor. Zodra hij dan ontspant, ontspan jij ook. Er mag daar
best druk op gezet worden. En als je dat doet, gaat ie ervandoor? Nou ik weet niet hoor.. Vind dat een beetje een rare opmerking. Aan jouw berichten te lezen doe je net alsof Victor een wilde mustang is.. Nou, hij kan idd z'n momenten hebben, maar het valt wel mee allemaal!
Citaat:Je mag op rechts wel doorbuigen/vragen hoor. Zodra hij dan ontspant, ontspan jij ook. Er mag daar
best druk op gezet worden. En als je dat doet, gaat ie ervandoor? Nou ik weet niet hoor.. Vind dat een beetje een rare opmerking. Aan jouw berichten te lezen doe je net alsof Victor een wilde mustang is.. Nou, hij kan idd z'n momenten hebben, maar het valt wel mee allemaal!
Bij de dressuur rustiger? Nou, dat denk jij.. maar dat valt ook tegen! En het heeft niets met
springen/dressuur te maken. Peerd heeft gewoon veel energie, en zal die - met wat je ook doet - uiten.
Heb heerlijk gesprongen met hem, zonder gekkigheid. Ja, een paar bokken.. Nou, poeh poeh, verder niets.
.
.
dus
het was zijn langste verjaardag en hij was het langste 49
?

die een girls of cosmo girlz lazen
)

Kirsten_S schreef:weet je. ik vertel gewoon niks meer over het rijden, want iedereen heeft er toch ze eigen mening over hoe en wat. En als je iets niet zelf gezien hebt dan kan ik wel steeds er over door zeuren. ik word het nu zo zat, dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Niet alles ligt namelijk aan mij, terwijl ik dat eerst wel dacht. maar dan ga ik me alleen maar rot voelen terwijl het probleem niet bij mij ligt. Ik heb me fouten al toegegeven hier op bokt en dat was het. Je maakt het maar lekker zelf mee en dat ene uurtje rijd ik gewoon op míjn eigen manier. En als je het dan toch zelf wilt mee maken dan ga je maar lekker het bos in met hem en doe je het maar. sorry dat ik zo reageer maar ik word het nu zo spuugzat. Terwijl ik een heerlijke dag had en helemaal niet chagerijnig was.

Ahtnamas schreef:Kirsten_S schreef:weet je. ik vertel gewoon niks meer over het rijden, want iedereen heeft er toch ze eigen mening over hoe en wat. En als je iets niet zelf gezien hebt dan kan ik wel steeds er over door zeuren. ik word het nu zo zat, dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Niet alles ligt namelijk aan mij, terwijl ik dat eerst wel dacht. maar dan ga ik me alleen maar rot voelen terwijl het probleem niet bij mij ligt. Ik heb me fouten al toegegeven hier op bokt en dat was het. Je maakt het maar lekker zelf mee en dat ene uurtje rijd ik gewoon op míjn eigen manier. En als je het dan toch zelf wilt mee maken dan ga je maar lekker het bos in met hem en doe je het maar. sorry dat ik zo reageer maar ik word het nu zo spuugzat. Terwijl ik een heerlijke dag had en helemaal niet chagerijnig was.
En dat allemaal door die opmerking van Mel? Kom op, daar moet je je niks van aantrekken! Inderdaad, iedereen in de paardenwereld weet het beter dan de ander! Ik weet ook heel veel dingen die je wel of juist niet moet doen, maar dat betekend niet dat ik een fantastische ruiter ben!
Gewoon lekker vertellen hoe het is gegaan en je niks aantrekken van negatieve reacties!
Pebbs schreef:ik vind dat je best kritiek mag leveren,
MITS het OPBOUWENDE kritiek is !!
+ dat de gene over wie je het hebt er wel mee eens moet zijn
iedereen heeft andere ideeen, en rijd op zijn eigen manier,
niemand is perfect, we doen het gewoon allemaal zoals wij denken dat we het goed doen !
. Als dat zo zou zijn dan was ik allang opgestapt en zou ik mezelf lesgeven

Pebbs schreef:kirsten, ik vind dat je een beetje overdreven reageert.
je kan het heus wel gewoon vertellen hier,
dan doen we bijna allemaal
en we reageren helemaal niet negatief over jouw of over andere die hun stukje vertellen over hoe het rijden ging
Pebbs schreef:wat heeft het voor nut het rond te gaan vertellen ?
zodat je een mannetje achter je hebt staan ?
?
Pebbs schreef:dat kan je toch ook gewoon hier doen,
zat mensen die reageren op je verhaal hoor