Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

onbewust let ik er de hele tijd op!!
. ik heb ook wel eens in een vliegtuig gezeten met een kindje dat er niet zo ontzettend veel zin in had... Vervelende is dat je er ook weinig aan doet. Ach, even diep adem halen. op een gegeven moment mag je echt wel weer uit het vliegtuig en denk dan maar aan de ouders, die nog verder moeten reizen, met het kind!

dat kent die ook .
Misskaren schreef:Sportief dat je't ff uitlegt Jarrah, wat je zegt, met schrijven heb je maar de helft van de communicatie![]()
Wat heerlijk dat je lekker buiten hebt kunnen rijden ! Was je alleen ? Vind dat dat wel eng hoor, met bokken enzo, stel dat er wat gebeurtMaar Tiff een beetje uit de blessure als ik het goed begrijp ? Fijn voor jullie, kan je weer gaan opbouwen. Heb je nog steeds les van Nico ?
Vond al die wedstrijd foto's wel gaaf ! Lekker uitvogelen wie wie isVoor iemand die niet op stal staat ben ik een aardig end gekomen moet ik zeggen

. Kwam uit Curacao, voor de laatste keer voorlopig. Woensdag weer les van Miranda, heb er weer zin in.
).
.
. In zo'n kleine ruimte wordt dat een chaos!
en dan moet ik oook nog op mijn scooter naar school helemaal in maasland
zou daar wel aankomen als een ijspegel denk ik 
en kon ik klikken maar daarna meteen weer rondjes draaien en gek doen.
wil zijn hoofdje zien 

, water en voerbakkies doen, beetje in beweging blijven.

)