Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:00

Rennende kinderen en krijsende baby`s,grrrrr!
Af en toe lijkt het op stal ook wel een kinderopvang.

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:17

tssjaa, heb ik ook altijd last van als ik in het vliegtuig zit :P
en het ergste is :P onbewust let ik er de hele tijd op!!
egt heel vervelend.

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:26

Hou op schei uit over krijsende baby's en rennende kinderen, terug van Curacao (en Noah2006 kan dat bevestigen) echt gruwel, grrrrr. Had gelukkig oordoppen bij me, dus dat hielp een beetje, een beetje.....
@Noah2006 waar ben je nu geweest dan ? En kunnen we nog 's proberen af te spreken ?

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:06

@jarrah, lekker naar de Vlietlanden! Astrid en ik zijn richting Leidschendam gegaan. Daar waren de paden op de stukken waar het heel slecht was opnieuw gedaan Dat was wel veel beter. Was dat ook op het rondje gedaan? Had je trouwens wel een zadel op?

@King, heb je vandaag foto's gemaakt, of heb ik het te snel gelezen? Zet je ze nog hier nog wel even neer?

@tav, ik kan me goed voorstellen dat je even wacht tot het weer iets warmer is voor je naar buiten gaat. Wat dat betreft is het wel lekker dat de baan er is. Daar heb je soms toch ook al het gevoel dat je buiten rijdt!

@kim, Balen dat hij vandaag toch weer kuchte! Een keer, of vaker? Toch maar kijken of een buitenbox is?

En voor de mensen in vliegtuigen: sorry :D . ik heb ook wel eens in een vliegtuig gezeten met een kindje dat er niet zo ontzettend veel zin in had... Vervelende is dat je er ook weinig aan doet. Ach, even diep adem halen. op een gegeven moment mag je echt wel weer uit het vliegtuig en denk dan maar aan de ouders, die nog verder moeten reizen, met het kind! ;)

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:35

coby10 ja dat heb ik verteld ;)
zou hier even een paar fotos neer zetten.
was wel lastig hoor :P paard vasthouden en fotos maken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat was een kleine selectie :D
denk dat ik de eerste foto laat uitvergroten ;) vind hem zooo leuk

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:41

Leuke foto's! ik vind die waar hij geen halster aan heeft (??? zie ik dat goed??) ook erg leuk!

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:47

dank je wel :D
ja dat zie je goed ;)
maar hij heeft wel een touw om zijn nek :P dat kent die ook .
maar zo gedaan dat je het niet ziet ahha

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:30

Leuke foto's Annette! Is die rustig gebleven verder? En gaat het al beter met hem? :)

Misskaren schreef:
Sportief dat je't ff uitlegt Jarrah, wat je zegt, met schrijven heb je maar de helft van de communicatie :D
Wat heerlijk dat je lekker buiten hebt kunnen rijden ! Was je alleen ? Vind dat dat wel eng hoor, met bokken enzo, stel dat er wat gebeurt :+ Maar Tiff een beetje uit de blessure als ik het goed begrijp ? Fijn voor jullie, kan je weer gaan opbouwen. Heb je nog steeds les van Nico ?
Vond al die wedstrijd foto's wel gaaf ! Lekker uitvogelen wie wie is _O- Voor iemand die niet op stal staat ben ik een aardig end gekomen moet ik zeggen :=

Ja, ja, en ja :D
Ik was alleen, maar heb daar bewust voor gekozen omdat ze dan iig geen strijd met een ander aankan gaan, als ik nu een schreeuw geef is het over, als ze een concurrent heeft blijft ze doorgaan :)
We zijn inderdaad weer helemaal uit de blessures (even flink afkloppen) en ik heb nog steeds les van Nico :j

@ Coby: het rondje was prima te doen! Sommige stukken waren iets minder, maar daar tussendoor was het prima te doen!!
Hoe ver kan je rijden daar richting leidschendam dan? Ik had het idee dat je daar niet zo ver kan gaan?
Ik had nu het oude zadel van Yvon erop liggen. Zadelmaker van Lindsey heeft ernaar gekeken op Tiff (toen ze weliswaar weinig rugspieren had) en gezegd dat het prima lag zolang ze niet hoefde op te richten... voor een buitenrit dus prima te doen, zonder zadel had ik er nu niet zo bij gezeten ben ik bang!

@ Misskaren: ben jij nog bezig met een ander paard? Of laat je het even rusten na alle ellende?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:31

Op stal? valt toch wel mee? Die ouders verbazen mij ook steeds meer trouwens. En dan worden die kinderen vanzelf zo :D. Kwam uit Curacao, voor de laatste keer voorlopig. Woensdag weer les van Miranda, heb er weer zin in.
Karen: laat maar weten wanneer je eens langskomt, ben er iedere dag.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:34

Blijf je nou eigenlijk dan in die tussentijd in dat huis van je ouders? Of gewoon in het hotel vanuit KLM? Ik was er vanwege de verhuizing enzo niet meer aan toegekomen je een kado voor mn zusje mee te geven, dus misschien voor een volgende keer, in ieder geval nog bedankt voor je aanbod :)

Bij mij viel de vlucht vanuit curacao toen gelukkig wel mee, maarja wij vlogen ook snachts en slapen kan ik toch niet in een vliegtuig (heb geen 'echte' vliegangst, maar ben altijd wel op mijn hoede en verdomd blij als ik weer met beide benen op de grond sta :P ).

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:10

Gefeliciteerd met je nieuwe huis Jarrah! heb je het er naar je zin? Geen probleem hoor, als ik Curacao in mijn rooster krijg dan zal ik het je laten weten. Nee blijf in het hotel met de bemanning, mijn ouders verhuren het huis namelijk nu :).
Ja dit was ook een nachtvlucht, maar mensen bleven maar wandelen en de keuken als hangkroeg gebruiken :D. In zo'n kleine ruimte wordt dat een chaos!

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:30

@King1234; de eerste foto vind ik wel de mooiste qua compositie, die zonder halster vind ik ook erg mooi, het is maar wat je wil !
@jarrah; nee, niet bezig met een nieuw paard. Ben nog aan het revalideren van verbrijzelde schouder en heb net afgelopen week gehoord dat er ws een cyste in mijn bot zit. Erg niet-leuk, dacht dat ik op de goede weg was, krijg je dit. Dus helaas zit er voorlopig voor mij geen nieuw paard in, mag al blij zijn als ik over een maand of 6 weer eens op een paard kan stappen ! Maar houd de moed erin.
@Noah2006; ik zal je wel ff sms'en of pb doen, wil nog steeds je paardje eens ontmoeten !
Taverno, (beter laat dan nooit) heeeeeel stoer dat je op de baan gegaan bent, wow !

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 08:54

Goedemorgen allemaal!!! Iedereen krabben? Het was net -2 in de auto brrrrr.

Mooie foto's King.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:05

Goedemorgen!
Leuk die foto's!
Bleh, hoor net in de auto dat we een koude week krijgen.
Over vliegtuigen gesproken.
Op het nieuws hoor ik dat ze in Tokyo in een landingsgestel van een vliegtuig, een dode man is gevonden.
Geboekt bij CheapTickets.nl, vliegwinkel.nl .........?

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:20

Gister zag ik het weerbericht voor aankomende week ik zal maar niks zeggen. Hoop je een beetje van de kou af te zijn, maar helaas.

Dat was een goedkope ticket voor die man dat moet toch haast een wanhoop daad zijn?

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:38

ja het weer is echt niet leuk :( en dan moet ik oook nog op mijn scooter naar school helemaal in maasland :P zou daar wel aankomen als een ijspegel denk ik :P

Jarrah: ja als ik zei tegen hem stil staan dan deed die dat :D en kon ik klikken maar daarna meteen weer rondjes draaien en gek doen.
Misskaren: Ja de eerste vind ik ook super! zonder halster is ook gaaf maar vind ik niet leuk om te vergroten :P wil zijn hoofdje zien ;)
cassandra84,desyma: Dank jullie wel :D

Denk ook dat het een soort wanhoop is geweest :Y)
Laatst bijgewerkt door PowerHorseW op 08-02-10 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:38

Ik ga wel goed hoor. M'n blauwe plek is aardig uitgebreid en loopt nu door tot halverwege m'n rechterzij en voorkant van m'n heup. Zwelling zakt al wel flink en ik word al een stuk mobieler. Zo een beetje werken, wel zachtjes aan doen. Jeroen gaat mee om de paardjes uit te rijden deze week, ik doe de rest van de dingen wel, beetje mesten, poetsen als wanhoopdaad :D, water en voerbakkies doen, beetje in beweging blijven.
Pony loopt schijnbaar nog steeds erg stram, straks maar een beetje proberen te bewegen. Eventueel bij ons op de stenen daar een beetje draven en weer de wonden verzorgen. Hoop haar van de week weer een keer voor de kar te zetten.
Normaal gesproken is ze niet gauw getraumatiseerd, behalve toen voor honden...ze is trouw en intelligent genoeg om in te zien dat het ook goed kan gaan...hoop dit keer ook.

@ Lisette.
Geen probleem hoor, blijft lastig dat we geen emoties in teksten kunnen zetten...en dan helpen de smilies er ook niet bij. Misschien voortaan tussen ** de bedoelde emotie zetten. *informatief* *suggestief* :)
Hoop dat m'n babies volgende week weer naar huis kunnen. Vlietlandjes klinkt zoooooo aantrekkelijk weer :D

Komisch...nog meer kindervrienden hier in het topic :D

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:42

Goeiemorgen allemaal.

Brrrw at was het gister koud op stal zeg.
Ha ha Angelique deed ie het toch niet zo eenvoudig als ze hadden gezegd in de winkel.
Nou ik kan ook niet draadloos internetten helaas.
Of laat ik het zo zeggen het is me niet gelukt.

Misskaren was inderdaad ook nieuwschierig.
Wel vervelend voor je hoor.
Hoop dat het snel beter gaat... :(:)

Jarrah Cees vertelde het in de kantine.
Dat ze erg fris was.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:09

Woogy,kan jij niet beter gaan rijden en Jeroen laten uitmesten?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 12:12

nikkielvis schreef:
Jarrah Cees vertelde het in de kantine.
Dat ze erg fris was.

Ow echt ja? Hehe Tiff in het nieuws als circuspeerd :P :D

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 12:52

Goedemorgen (nog net :P)
Ben helaas een beetje ziek :(
Vandaag Dundy en Tjelle rijden...
Ben gister richting buitenpark geweest, lekker gewandeld.
Kwam King nog tegen ;)

Waar kan ik trouwens de wedstrijdfoto's bekijken? Heb ze nog niet kunnen vinden...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:19

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:50

Thanx!!
Zitten gave foto's tussen!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 13:51

goedemorgen,

@ king: leuke foto's, alleen jammer dat je geen zon hebt. Anders was het er nog net iets leuker uitgekomen.

@ lisette: fijn dat je buitenritje zo goed ging. Lekker weer helemaal relaxed terug.

Venga gaf gister weer een kuch. Hij was weliswaar al een tijdje bezig en in andere omstandigheden was het niet eens noembaar geweest. Maar krijg er toch flink de kriebels van.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:54

Tjelle was gister ook ineens aan het hoesten :?
Echt super raar... ging richting buitenpark en toen ginge hij steeds hoesten. Terugweg had hij peper in zijn kont en dan is er niks te horen....
Hij had wel met zijn bit in wat hooi van de grond gegeten voordat ik wegging, hopen dat het daar door kwam.
Ik hou het in ieder geval in de gaten en ik geef hem tijmsiroop