Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marlou_ schreef:Norfje schreef:mee eens die peesjes af!!
is echt onderzoek naar gedaan en wordt echt zo heet onder die dingen! Bij bandages kan t zelfs 100graden worden :|
Moet je daar maar us iedere dag mee rijden... Daaaaaag gezonde pezen, hallo ellende!!
Zelfde geldt voor de peesjes, wordt wle niet zo heet maar toch!
klopt wat yvonne zegt lotte. die dingen zijn eigelijk rete slecht voor paarden beentjes. Heb dat vaker gehoord.
ein-de-lijk Michelle

_Lotte schreef:@Marijke, ik ga er niet eens meer op in
Ik zei al dat ik zelf wel kijk wat ik doe, en dan moet jij er
weer nog eens mee door gaan!
mariki10 schreef:SingStar® zingt met Disney
101 Dalmatiërs - Cruella De Vil Doornroosje - Ik Ken Jou De Leeuwenkoning - Wacht Maar Tot Ik Koning Ben Aladdin - Een Nieuw Begin Het Jungle Boek - Als Je Van Beren Leren Kan Peter Pan - En Je Zweeft
De Aristokatten - Niemand Swingt Zoals Een Echte Kat Het Jungle Boek - Ik Ben Net Als Jij Peter Pan - Wij Volgen De Leider
Assepoester - Aan Het Werk Assepoesje De Kleine Zeemeermin - Diep In De Zee Tarzan - Mensenkind
Assepoester - Bibbidi-Bobbidi-Boe De Kleine Zeemeermin - Kus Haar Dan Toy Story - Je Bent Een Vriend Van Mij
Belle en het Beest - Belle En Het Beest Lady En De Vagebond - Wat Een Hond Winnie De Poeh - Winnie De Poeh
Doornroosje - Hoe Komt Het De Leeuwenkoning - De Levensyclus
!
ghehe!! 
Valerie__ schreef:@Chantal; ja ik weet niet wat ik heb gedaan.. overbelast waarschijnlijk.. 3x in de week volleyen, 2x werken.. is allebei best zwaar voor mn armpje.. maar ik weet het niet..
weet wel dat ik zwaar baal, pfft zat mn test te maken vanochtend en was bij mn 2de blaadje met schrijven en had zooo'n last van mn arm.. maargoed, gewoon dat nu nog steeds zo'n last van heb terwijl het jaar geleden is maakt mij boos!