Hahahahahaha ach ja ik vind dressuurles wel leuk . Maar denk dat Sas dr manier van rijden ook wel helpt tegen opgekropt lopen . Alleen heb laatst weer gezien hoe belangrijk goed over de rug rijden is . Bij meeste paarden valt de rug in als ze ouder worden, maar paardje bij mij op stal heeft dat absoluut niet. Die wordt ook goed dressuurmatig en dus ook over de rug gereden zodat die spieren gewoon goed getraind worden.
Tja eigenlijk is het net zo belangrijk voor paarden als voor mensen . Ik moest ook mijn rug trainen .
Mennen is leuk buitenrijden en springen ook en dressuur ook wel beetje. Ligt ook wel aan het paard, met Mazzel vond ik in de bak rijden nooit heel erg leuk, ik ging liever laantje stappen of lekker zonder zadel hobbelen.
Saskia89
Geplaatst: 08-04-09 21:36
Ik vind in de bak rijden alleen leuk als het zonder zadel kan Carrousel vond ik in de lessen altijd leuk!
carrousel is ook leuk ja, als je met leuke groep ben en iedereen het snapt en serieus mee doet. Ik heb 1 keer wedstrijdkleding aangehad en dat was met een carrousel uitvoering iets in Nw-Vennep.