Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 23:19

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Ach gut, arm parkietje Ach gut .

Ik ga maar weer eens naar m'n werk (zucht No Cheer ). Ik veel te kort geslapen, lag om kwart over 4 in bed en was om half 9 alweer klaar wakker Rolleyes . Begin nu dus lekker te gapen Gaaaap . Moet ik vanavond ook nog een uurtje langer door werken Boos! .

niet lekker uitgelapen dus
nou ik wel hoor kwam om 2 uur bedje uit heerlijk
ga nu naar ouders toe nieuw jaar wensen

Ik hoop morgenochtend uit te kunnen slapen. Maar niet tot 2 uur hoor Knipoog .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:22

LIQUITA schreef:
Voor Rowan:

Afbeelding

doe er voor mij ook maar zo een want ik begin ook uit te vallen, snip verkouden en benauwd en spierpijn over mijnhele lijf. Hoera Daar gaat mijn vakantie. Dinsdag is mijn eerste werkdag weer. Moet ik redden om voor die tijd beter te zijn toch.
duik mijn bed in nadat ik de rodebessensap heb opgedronken.
Voor iedereen alvast welterusten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:26

Ik ben ook al een paar dagen al helemaal niet lekker Ziek ,maar wel ff doorgegaan.Met oud en nieuw in bed gelegen en om kwart voor 12 eruit.Achter het raam vuurwerk gekeken. Huilen Gister wel ff naar stal geweest vanwege het water en snel naar huis weer.Iedereen is verkouden/grieperig enz. lijkt wel.Ik heb voor vandaag maar ff iemand anders gevraagd om Nicole te doen.Hoop dat het morgen weer beter gaat dan kan ik toch weer ff bij haar kijken.
OK dan! IEDEREEN GELUKKIG NIEUWJAAR TOEGEWENST OK dan!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:55

hello everybody!!! HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!
was vanmorgen alweer vroeg op de manege; 8.30 uur. alle paardjes hebben weer lekker water gekregen. heb ik samen met de eigenaar van chikkie en chicago gedaan. ze hadden niet zo enorme dorst. misschien was er een nog vroegere vogel ons voor geweest??? vanmiddag ben ik er niet, dus wie tijd heeft, kijk ook ff bij willie en mavantos! vanaaf ben ik er weer, dan zoek ik wat vrijwilligers, en dan lopen we alle paardjes weer ff langs! hoop dat het snel over is, wat een gedoe zeg, geleur met water!!!! maar ja, alles voor de paardjes he! allemaal een geweldig knallend spetterend, maaar vooral gezond 2009 !!!! ga nu lekker mijn huisje soppen! nog twee nachtjes en dan komt mijn vakantie ganger weer thuis!!!!! (eindelijk)

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:14

Doen de waterleidingen het nog niet? Onze buitenkranen doen het inmiddels allemaal weer, dus ik dacht dat de leidingen ook wel weer goed waren... het heeft gister en vandaag niet/nauwlijks gevroren.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:32

Yinari schreef:
Doen de waterleidingen het nog niet? Onze buitenkranen doen het inmiddels allemaal weer, dus ik dacht dat de leidingen ook wel weer goed waren... het heeft gister en vandaag niet/nauwlijks gevroren.

de waterleidingen doen het wel alleen moeten de kranen open gezet worden. (klein detail)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:40

Yinari schreef:

Helaas ze doen het nog niet. Ik had die hoop vanmorgen ook.
(ik ga wel ff checken of de leidingen open staan)

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:52

Hoi iedereen, Zondag heb ik onverwachts mijn L debuut met
Val (thuis). Er kwam plek vrij, dus ben ik er maar tussen gezet onder het mom van je moet toch heen. Vanavond heb ik les om de proef door te nemen (rijden).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 14:10

Tytje schreef:
Val (thuis). Er kwam plek vrij, dus ben ik er maar tussen gezet onder het mom van je moet toch heen. Vanavond heb ik les om de proef door te nemen (rijden).

Succes Tytje, ik zal voor je duimen. Zet je hier nog wel even de tijd neer dat je moet starten. Wie weet komen er nog wel fans.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:39

Tytje schreef:

Spannend Tytje, alvast veel suc6 (ik duim met Anke mee) OK dan!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:40

Leuk, ik heb de prijsvraag van December (geen idee mee wat de vraag was) bij de Tijdgeest gewonnen. Een kadobon van 15 euro.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 15:56

xan schreef:
Yinari schreef:

Helaas ze doen het nog niet. Ik had die hoop vanmorgen ook.
(ik ga wel ff checken of de leidingen open staan)
Ik denk dat het nog een tijdje gaat duren voor we weer water hebben. Het gaat volgende week 's nachts weer behoorlijk vriezen. En daar komt bij dat er eerst het een en het ander gerepareerd moet worden. Bij Liquita en bij Gekkie is er een koppeling o.i.d. los gegaan en hier en daar zullen er wel weer waterleidingen kapot gevroren zijn.

Ook vanmiddag zag ik iedereen weer met emmertjes water lopen, dus verwacht niet dat de paarden en pony's dorst zullen hebben. Ik heb bij ons ook 2 rondjes water weg gegeven.
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 02-01-09 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 15:56

meelen schreef:
Leuk, ik heb de prijsvraag van December (geen idee mee wat de vraag was) bij de Tijdgeest gewonnen. Een kadobon van 15 euro.
GEFELICITEERD Ja .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 15:57

meelen schreef:
Tytje schreef:

Spannend Tytje, alvast veel suc6 (ik duim met Anke mee) OK dan!

Hyper! Ik duim ook mee.........SUCCES OK dan!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 16:05

Nicole1995 schreef:
Ik ben ook al een paar dagen al helemaal niet lekker Ziek ,maar wel ff doorgegaan.Met oud en nieuw in bed gelegen en om kwart voor 12 eruit.Achter het raam vuurwerk gekeken. Huilen Gister wel ff naar stal geweest vanwege het water en snel naar huis weer.Iedereen is verkouden/grieperig enz. lijkt wel.Ik heb voor vandaag maar ff iemand anders gevraagd om Nicole te doen.Hoop dat het morgen weer beter gaat dan kan ik toch weer ff bij haar kijken.
OK dan! IEDEREEN GELUKKIG NIEUWJAAR TOEGEWENST OK dan!

Voor Nicole en Winnitou ook heel veel beterschap Kusje .

Ik voel me ook niet helemaal fit. Heb al weken last van een verstopte neus, een neusspray helpt wel maar die mag je eigenlijk niet zo lang gebruiken (doe ik dus wel, het 3e flesje Otrivin is nu bijna leeg). De neusspray van Smuidra uit Amerika gebruik ik nu even niet meer, die geeft een enorm branderig gevoel in m'n neus. Ook heb ik weer zo'n opgeblazen gevoel in m'n buik. Ik heb de laatste dagen weer gewoon gegeten (op m'n werk) dus daar ligt het niet aan. Naja...het gaat wel weer over, hihihi. We gaan gewoon lekker door.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:21

zit denk ik in de lucht, heb ook al de heele dag een misselijk gevoel, en hoofdpijn.
we kunnen niet allemaal ziek worden hoor, dan is er niemand voor de paardjes !!!! mijn rug word er ook niet beter op met al die emmers water sjouwen. maar ja, paardjes gaan voor!!!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:15

Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig NoNo heeft 40 graden koorts Huilen Huilen Huilen Huilen

Als het maar geen droes gaat worden.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:16

Tytje schreef:

Super Sas, laat idd ff weten hoe laat je moet. Succes

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:17

meelen schreef:

Hé super leuk voor je.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:22

xan schreef:
Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig NoNo heeft 40 graden koorts Huilen Huilen Huilen Huilen

Als het maar geen droes gaat worden.

Oeps Xan,da`s hoog!!Hoop dat het geen droes is voor NoNo en jou.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:23

Tytje schreef:

Hoop dat je winstpunten rijd Tytje.Gaat vast wel lukken Knipoog Heel veel succes Haha!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:27

Dinsdagnacht word het -10 en woensdagnacht -6.Duurt dan ook nog wel voordat ik weer in mijn stalletje sta. Huilen Mis me oude vertrouwde stalletje en zal het heen en weer slepen NIET missen met me spullen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:26

@Wat een zielepootjes allemaal, BETERSCHAP VOOR ALLEMAAL.
@Kan er niet via een tuinslang water worden gegeven?(i.v.m. jullie ruggetjes)
@Arme NONO, hoe komt die nou opeens aan koorts?
@De kadobon geef ik aan Sanne, wat moet ik er mee?!
@ Tja het gaat weer hard vriezen NA het week-end, dus dat wordt komende Zondag nog niet schaatsen op m'n nieuwe kunstschaatsen. (ik dorst het toch niet aan om noren te kopen)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 18:43

Komende nacht gaat het licht tot matig vriezen. Zaterdag -4 en zon- en maandag -2 . Hoor net op TV dat het NA dinsdag weer gaat dooien en dat het voorlopig over is met de vorstperiode. Het is allemaal afwachten of het ook echt gaat gebeuren.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:26

Opgesteld op vrijdag 02 januari 2009 om 17.50 uur.

Helder. Vannacht lichte tot matige vorst

Met uitzondering van het zuidoosten is het helder. In de avond breekt ook in Limburg de bewolking. Komende nacht gaat het licht tot matig vriezen en daar waar geen zout ligt kan het door bevriezing van natte weggedeelten glad worden. De wind is zwak en veranderlijk en m.u.v. het noorden is er een kleine kans op een ondiepe mistbank.

Zaterdag in de noordelijke helft wat bewolking, elders zonnig. De middagtemperatuur ligt tussen -2 graden in het zuidoosten en +3 in het noordwesten. De wind trekt uit een zuidwestelijke richting aan tot matig, kracht 3 tot 4 en in het noordelijk kustgebied (vrij) krachtig, 5 a 6.

Niks NA het weekend weer vriezen, zoals ik eerder zei.
Het vriest nu alweer een beetje.