Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

weet iemand hoe je de afwijking berekend

Melanieetjuh schreef:Goedemorgen!
Em, zal je even de link sturen!
Dit word wel morgen! Aangezien ik die op de pc van me vader heb opgeslagen!
Vandaag is mn stiefmoeder jarig!
Kirsten, had je gewoon les van Frans?
!
! Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Goedemorgen!
Em, zal je even de link sturen!
Dit word wel morgen! Aangezien ik die op de pc van me vader heb opgeslagen!
Vandaag is mn stiefmoeder jarig!
Kirsten, had je gewoon les van Frans?
Jaaa gewoon les van hem!
Maar over A.T.W.T
Carly gaat ook dood aan een ziekte. En lily gaat dood en dat babytje blijft leven.
weet nog meer, over bijna iedereen dus, vraag maar!
Het profiel is wel een beetje meegegaan
!
(je hoeft het niet te lezen
).
(ik dacht iets anders maar dat hou ik wel voor me), dus ging ik ruilen met Thirza, die een hekel heeft aan Djinn. Toen zat ik dus op Djinn, en dat vond ik wel leuk. Ik heb normaal van die mini-knopspoortjes, maar ik had thuis nog ergens iets langere gevonden, dus daar heb ik mee gereden. Ik heb haar niet mishandeld ofzoiets, maar ze heeft een paar rake klappen gehad, aan het begin was ze echt vervelend aan het doen. We gingen eerst F2 oefenen (saaaaai), en daarna een vaardigheidsproef
. Dat lijkt me echt hartstikke leuk om te doen!. Maar Djinn was dus uiteindelijk heel erg lekker voor mijn been (mede dankzij mijn nieuwe beste vrienden
), dus ik heb uiteindelijk toch nog wel lekker gereden..
. Samen met Laura, gezellig, gezellig, gezellig
. Hopen dat ik op Kartouch zit dan, ik heb behoefte om weer lekker te rijden op mijn moppiee
. Dit weekend ga ik waarschijnlijk weer met mijn buurvrouw mee, dan ga ik ook even bespreken hoe en wat over dat verzorgen
.
, MIJN VADER VERTIKTE HET !
! 
Elja schreef:Ik moet hw doen maar heb geeen zin
!

ze was helemaal uitgeput

) 

En natuurlijk veel plezier!
Annie_ schreef:Maar i kga naar bedje...
Ben moe net als het paard zo als het hoord![]()
![]()
Doegg Xx

Emmaa_ schreef:Zo, ik ben weer terug.
Ik heb heel erg zin om te typen, dus ga ik nu een heel verhaal schrijven over hoe ik vandaag wel niet gereden heb(je hoeft het niet te lezen
).
Ik zat dus op Jozele, ik dacht, sjit, ik vind Jozele niet zo heel erg leuk(ik dacht iets anders maar dat hou ik wel voor me), dus ging ik ruilen met Thirza, die een hekel heeft aan Djinn. Toen zat ik dus op Djinn, en dat vond ik wel leuk. Ik heb normaal van die mini-knopspoortjes, maar ik had thuis nog ergens iets langere gevonden, dus daar heb ik mee gereden. Ik heb haar niet mishandeld ofzoiets, maar ze heeft een paar rake klappen gehad, aan het begin was ze echt vervelend aan het doen. We gingen eerst F2 oefenen (saaaaai), en daarna een vaardigheidsproef
. Dat lijkt me echt hartstikke leuk om te doen!. Maar Djinn was dus uiteindelijk heel erg lekker voor mijn been (mede dankzij mijn nieuwe beste vrienden
), dus ik heb uiteindelijk toch nog wel lekker gereden..
Volgende week rij ik voor het eerst om 6 uur, vanaf dan rij ik dan dus vast in die les. Samen met Laura, gezellig, gezellig, gezellig
. Hopen dat ik op Kartouch zit dan, ik heb behoefte om weer lekker te rijden op mijn moppiee
. Dit weekend ga ik waarschijnlijk weer met mijn buurvrouw mee, dan ga ik ook even bespreken hoe en wat over dat verzorgen
.
Ik vind het echt hartstikke tof dat mijn buurvrouw het wel goed vind trouwens!, ze heeft al 2 bijrijdsters voor Dorus, maar ik denk dat ik Chiccio toch wel het leukste vind om te doen!