Zo dat wist ik nog niet veer! Bedankt voor je berichtje! Voordeel is dat ze bij ons niet ongemerkt het terrein op kunnen 's nachts.. en de andere diefstallen waren in de nacht geweest...
Hoe zielig kan je zijn zeg.. Ik stond echt met rare ogen te kijken, toen ik zag dat het 32 maart was haha. Ik dacht echt zo "He?" en toen las ik dat Anoes zei dat het een grapje was.
hahaha ja die floortje die past gewoon heel goed in mijn leven met paarden ook enzo tis niet iemand die mij persee elke dag hoeft te zien enzo En je weet dat ik maar 1! vrouwelijke liefde heb he alleen haar en verders is er geen enkele meid zo speciaal
Mooi hoor meid! Kga binnekort weer naar een ander paardje kijken in brabant een new forest x arabier haha eens een kruising arabier altijd een kruising arabier
Maar wel een beetje met een reden, namelijk de aansluiting van de A4. Iedereen weet inmiddels dat het zowat definitief is dat de A4 wordt door getrokken. Die Eurlings probeert de A4 er doorheen te douwen middels een verdiepte weg. Maar volgens mij wil iedereen hier in de omgeving het polderlandschap behouden en zijn de meesten hier uit de omgeving voor een A4 met vaart. Aangezien ook alle paardenmensen meer profijt hebben van een A4 met vaart, zet ik dit ook even op Bokt Er bestaat nu ook een site http://www.a4metvaart.nl. Hier is een filmpje op te vinden en je kan je handtekening achterlaten voor de actie: steun A4 met Vaart & behoud(t) van het landschap.
De volgende tekst heb ik van deze site gekopieerd:
Het is misschien niet je gewoonte om aan acties mee te doen. Toch wil ik heel nadrukkelijk je aandacht vragen om voor deze actie meteen je handtekening te zetten.
Midden-Delfland is een klein en uniek open polderlandschap, dat door het recente besluit van de ministers Eurlings en Cramer onherstelbaar en zeer definitief dreigt te worden aangetast door de wijze van bouwen van de snelweg: de A4 als diepe en open bak, vergelijkbaar met de Utrechtse-Baan in Den Haag. Ongelooflijk omdat dit door het gebruik van een bestaande en slimmere bouwtechniek helemaal niet nodig is!
Wij zijn niet voor of tegen aanleg van de weg, maar wel 100% voor het behoud van het landschap!
HET KAN: ÉN AANLEG VAN DE A4 ÉN BEHOUD VAN HET LANDSCHAP.
Er is een beter plan voor de A4 in Midden-Delfland: A4 met Vaart. Het plan voorziet in de aanleg van het gehele tracé in een tunnel met daar bovenop een vaart. Door een slimme bouwwijze kan de aanleg van de A4 voor hetzelfde geld -en even snel- worden aangelegd als de huidige variant en wordt het landschap van Midden-Delfland zelfs verrijkt met een vaart! Kortom: niet anders voor de mobiliteit, wel beter voor het landschap.
Over dit plan is een mooie en duidelijke korte film met Mieke van der Weij en Maarten 't Hart te zien op de website: http://www.A4metvaart.nl De site bevat ook de nodige achtergrondinformatie.
Tevens zou ik je willen vragen deze e-mail ook door te sturen. Wij willen grote en brede maatschappelijke steun verwerven door met zoveel mogelijk sympathisanten handtekeningen te verzamelen en een petitie aan te bieden aan de Ministers.