NIEUWE PAGINA!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lizzy_ schreef:nee ik vindt het goed.
lieziej schreef:truc?!
Ik heb trouwens net Herry aan de foon gehad, en hij is er zelf niet 9 nov. ivm dressuurwedstrijd. Hij zei wel dat we wss wel les kunnen krijgen van ene Yvette, en ik heb net aan mijn vriendin (die daar nu al 3 jaar met haar paarden staat) gevraagd hoe yvette is, maar die is "super tof, misschien zelfs wel beter dan herry!" dus... iemand problemen mee?
Jimb0o schreef:lieziej schreef:truc?!
Ik heb trouwens net Herry aan de foon gehad, en hij is er zelf niet 9 nov. ivm dressuurwedstrijd. Hij zei wel dat we wss wel les kunnen krijgen van ene Yvette, en ik heb net aan mijn vriendin (die daar nu al 3 jaar met haar paarden staat) gevraagd hoe yvette is, maar die is "super tof, misschien zelfs wel beter dan herry!" dus... iemand problemen mee?
Heb ik ook geen problemen mee!
Ik zal het via de mail rondsturen, kan iedereen zeggen wat ie wil, maar we moeten het denk ik maar gewoon doen hoor!
Nathaliia schreef:Ja hoor is goedWil ik wel doen!
Rockyyyy kan de spaanse pas
lieziej schreef:Herry wist het nog niet zeker, maar hij zou mij bellen als het niet zou kunnen.. het zou dus kunnen dat ik nog gebeld wordt!
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Herry wist het nog niet zeker, maar hij zou mij bellen als het niet zou kunnen.. het zou dus kunnen dat ik nog gebeld wordt!
Heb net een mail rondgestuurd, wanneer zou je dan nog gebeld worden?
lieziej schreef:Jimb0o schreef:
Heb net een mail rondgestuurd, wanneer zou je dan nog gebeld worden?
Nathaliia schreef:en welke truc is dat dan wel? jezus, ik ben net een kwartiertje thuis! stinkmodder file.
NIEUWE PAGINA!
nickyforever schreef:het zag er lief uit van Pino.
Nou hopen dat hij het niet onder het zadel gaat doen.
Mischien kun je haar in de padock ook wel leren buigen?schijnt ook goed voor de rug spieren te zijn dus dat is dan ook weer mooi meegenomen
JimBeer schreef:nickyforever schreef:het zag er lief uit van Pino.
Nou hopen dat hij het niet onder het zadel gaat doen.
Mischien kun je haar in de padock ook wel leren buigen?schijnt ook goed voor de rug spieren te zijn dus dat is dan ook weer mooi meegenomen
ligt ook in de planning
Citaat:ligt?! tis wel de bedoeling dat ie blijft staan hoor![]()
Ik heb hier thuis dat boek "van apporteren tot zitten" daar heb ik heel veel van geleerd op vrijheidsdressuurgebied
Jullie doen het nog steeds allemaal zonder clicker right?
JimBeer schreef:Citaat:ligt?! tis wel de bedoeling dat ie blijft staan hoor![]()
Ik heb hier thuis dat boek "van apporteren tot zitten" daar heb ik heel veel van geleerd op vrijheidsdressuurgebied
Jullie doen het nog steeds allemaal zonder clicker right?
Ja, ik weet ook niet of het een groot succes gaat worden met Pientje, maar dacht laat ik het voor de grap eens proberen, wil je anders dat boek een keertje meenemen
Nathaliia schreef:Jullie hebbenhet echt super gedaan met springen!![]()
Jammuuuuuur, van alle balkjes! gelukkig niet veel weigeringen