hahahahaha ach ja me nederlands is niet altijd even goed . Als ik er op let gaat het wel, maar dat doe ik meestal niet . Pffff ze zijn bij ons de hele straat aan het opbreken, echt heeeel vervelend maakt zo'n takke herrie, en ik wist niet eens dat ze het gingen doen.....
Hahahahahahaha je moest is weten hoe lang Sas, Fenn en ik bezig zijn geweest met de opening van ons manegetopic .
Ik heb 12 december een wedstrijd en ik ga zeker onder de 200 scoren! Ik heb namelijk de geweldige keus gemaakt om op Prins de wedstrijd te gaan doen.... En toen ik vrijdag op hem reed was het echt gewoon drama.... Hij wilde niet vooruit, galop sprong die telkens verkeerd aan en het was ook een drama om door te zitten.... Owwww en verder liep ie ook een aantal keer dwars door me been heen op de volte . Dus dat belooft weer wat te worden .
Is goed hoor . Fenn (die hoord hier geloof ik ook thuis) gaat op Bowie de meest eigewijze haflinger die er bestaat, dus dat wordt ook leuk. Vorige keer heb ik ook de camera meegenomen, maar toen heeft mijn pap de filmpjes (per ongeluk) gewist . Maar ja ik was eigenlijk van plan om mijn tweede winstpunt te halen zodat ik allebei de winstpunten van de F4 heb (tja heb je als je zo weinig wedstrijd rijd... Dan zit je niet zo hoog....).
Ik maak er een gedicht van. Alleen het is best lastig om iets leuks over jullie te schrijven zeg
Haa ik kan nog editten, waardoor ik mijn deadline haal Born to be kneus!
Wat denk jij als ik 22 februari 2007 zeg? Niets? Goh dan is het ook behoorlijk leeg daarboven. Echt helemaal niets? Nee joh? Kom zeg iets, van mij part verzin je iets. Nog steeds niets? Nou dan geef ik het op. Ik zal vertellen wat mij herinnert aan 22 februari 2007.
Er was eens... een kneus Lotte genaamd Zij was berucht en befaamd. Haar kneusgehalte was namelijk behoorlijk hoog, Waar haar puntenaantal in FNRS-proeven niet om loog. Ze opende een topic voor lotgenoten, Waarna ze van verschillende kanten werd beschoten. Dit was niet van wrede aard Maar was haar gezelschap die aandacht wel waard?
Zo kwam ene Suzanne om de hoek kijken, Want ook zij was met niemand te vergelijken. Zoveel kneus in één persoon, Dat is toch werkelijk niet gewoon. Suus laat zien dat je met deze handicap prima kunt leven, Het is af en toe nemen maar veel vaker geven. Ze dacht haar geluk terug te vinden op de bassischool Maar ook hier werd ze niet ontvangen als idool.
Vervolgens zag ook Maelyn het licht, Waardoor zij prima past in dit gedicht. Ook de innerlijke kneus in Maelyn was te groot, Waardoor zij vriend en vijand heeft verstoot. Maelyn moest en zou een eigen paard, Want eigen paarden zijn volgens haar goud waard. Ging het haar enkel om de roem, Of zag ze in dit paard ook een behoorlijke zak poen?
Ook Laura meldt zich aan in topic kneus, Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg is haar leus. Onder de 200 scoren is niet haar ding, Toch is er geen moment gekomen dat ze weer wegging Je aanmelden in een topic zonder aan de regels te voldoen Is dat niet iets als poepen in een oude schoen? Dan zit er duidelijk iets niet goed tussen je oren Wilde ze dan echt zo graag ergens bij horen?
Na een tijdje zien we ook Brenda in het topic verschijnen, Om regelmatig ook weer uit beeld te verdwijnen. Ze doet dan pogingen haar innerlijke kneus kwijt te raken, Maar wanneer ze dit te ver doorvoert begint iets in haar te staken. Kneus zijn is een levendoel En daarbij ga je regelmatig op je smoel. Dus komt Brenda het topic vaak even passeren, Maar kunnen we dit eigenlijk wel accepteren?
Ook Esther voelt zich geroepen zich te melden, Lekker gewoon is ze immers maar zelden. Onder de 200 punten scoren is voor haar geen enkele moeilijkheid, Hierin kan ze immers al haar kneusheid kwijt. Kneuzige verhalen doen zich hier vaak de ronde, Want dat alles voor jezelf houden, dat is toch zonde? Haar kennis op het gebied van paarden wordt via internet alsmaar verbreed, Maar is een paard wel aan een kneus besteed?
Als laatste Saskia, de schrijfster van dit stuk Wat hebben de andere kneuzen toch een geluk. Sas in dit topic gekomen Dat is iets waar menigeen enkel over kan dromen. Toch heeft zij een reden hier te verschijnen Punten deden zich immers vaak van haar protocol verdwijnen. Sas, kneus in hart en nieren. Is dat niet om te gieren?
Nogmaals alles op een rijtje, Want voor een kneus als jij was dit gedicht natuurlijk geen eitje. We nemen de eigenschappen van de kneuzenbokkers nog eenmaal door, Want hé, waar ben ik anders voor? Lotte, Laura en Brenda op zoek naar wat aandacht, Dat maakt hen als kneus toch wel wat verdacht. Toch horen zij ook echt in dit topic thuis Want van een muis maak je nog geen huispluis.
Wie bovenstaande zin heeft begrepen moet het topic nu verlaten Want wij willen alleen echte kneuzen, uit alle hoeken en gaten. Zo ook Mealyn en Esther als voorbeeld, Want ook zij zijn kneuslijk rijkelijk bedeeld Suzanne en Saskia de wiskundeknobbels van het stel Want zodra zij cijfers zien worden ze fel. Als dit alles ons geen kneus maakt weet ik het ook niet meer Wij hopen onze innerlijke kneus regelmatig naar buiten te laten treden, keer op keer op keer!
Voor alle mensen die niet in dit gedicht zijn verwerkt Mijn excuses, maar informatie over jullie was te beperkt Wil je daarover klagen als een kneus? Hang dat dan lekker iemand anders aan zijn neus!