ergens schijnt de zon Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ergens schijnt de zon Mendi schreef:Hé luitjes, ik ben een beetje
En nou is er helemaal niemand..![]()
Dan ga ik maar zo slapen.
Hij liep aardig te godveren en tegen mij normaal doen. Nou, hij heeft het nu verbruid bij me.
Joki schreef:Nou Mendi dan heb je aan mij helemaal niks want ik lijd even aan zelfmedelijden maarergens schijnt de zon
Joki schreef:Nou Mendi dan heb je aan mij helemaal niks want ik lijd even aan zelfmedelijden maarergens schijnt de zon
Hoewel het nu buiten regent zal wel ergens die zon schijnen.. Maar nu even niet hier
) wat ze toch niet doen
???????
nodig..
En die heb ik nu gekregen van jou en Joki!

Mendi schreef:Jaaah, ga even niet in details treden, het is al laat en dan ben je vaak wat melancholiek.
Had even eennodig..
En die heb ik nu gekregen van jou en Joki!
Thanx meiden![]()
.. Het wordt herfst!)
Morgen weer werken.
vannacht wel

casjuh schreef:je mag die van mij wel een keer lenen?!
Ik wil er denk k wel 1tje gaan kopen want volgens mij is ze dan een stuk zoeter in het bos....en omdat ik zo weinig tijd heb kan ik toch niet zo fanatiek rijden dus ging ik maar andere dingen verzinnen
Ik wil ook gaan vrijheidsdressuur-en, anybody here met wat ervaring?
Ik zag dat Pascal een lekker zandjasje aanhad gisteren... Man, die zag er echt niet uit! Haha!!Zietje schreef:Ja? Heel graagIk wil er denk k wel 1tje gaan kopen want volgens mij is ze dan een stuk zoeter in het bos....en omdat ik zo weinig tijd heb kan ik toch niet zo fanatiek rijden dus ging ik maar andere dingen verzinnen
Ik wil ook gaan vrijheidsdressuur-en, anybody here met wat ervaring?

Druk,druk,druk.....
en jij gewoon lekker doorgaan met
Schimmelig schreef:Uploaden en dan [img]link foto[/img]
! Geen krul betekend bij Nora 'ik ben mak' Tinky12 schreef:Ligt wel aan jou...je hebt alleen wat "lotgenoten"..grin...![]()