http://www.mijnalbum.nl/Foto=8LCB4IFBHahahahaha hier reed ik mies net een half jaar ofzo hahaha echt erg
whaha k moet ook nog dinge kopen voor mijn introkamp hmm ga k binnekort ook maar s doen aangezien t al volgnede week is
Laten we morgen boktmeeting doen in de stad dan En ik weet niet precies hoeveel ik verdien, niet zo veel maarja anders was ik misschien zelf wel een weekje gedaan ofzo.Denk iets van 100 euro per week.
ik ga Troy kijkeeeen, van Orlando Bloom genieten en kijken of ik het vliegtuig kan ontdekken want dat is de grootste blunder in die film
die fiets poedersuiker dvd doet het niet, die slaat ect 3x een scene over ofzo. nu ga ik brother bear kijken
J, want nu kijk ik America's Next topmodel want dat heb ik al 4 eeuwen niet gezien,maar weet toch al wie heeft gewonnen maarja
IK NIET DUS SST. IK VOLG HET ALTIJD.Aaah ik ga morgen met Annemarie vet enge films kijken en dan durf ik nooit meer te slapen.
We hebben de hele vakantie nog geen meeting gehad.Ik eis een meeting als lotte terug is van vakantie want dan zijn we completo.