Haha met zulke dingen wordt je echt doodgegooid he Britt
@Kim: Lijkt me toch heel logisch dat je ook rustige ritten doet... En volgens mij haal je inderdaad nooit een gemiddelde snelheid van ruim 50 km per uur bij een fjordenpaardrit Het was inderdaad echt lekker weer, vandaag schijnt ook al de hele dag het zonnetje. Erg fijn weertje op lekker met de paarden aan het werk te gaan
@Andrea: Wat goed van je dat je hem opvangt! Zou niks voor mij zijn, dan heb ik binnen een paar weken een huis vol kittens en puppy's die nooit meer weggaan
@Suus: Wat super fijn dat je haar weer gevonden hebt en ook nog op bezoek mag komen!!
Het kattenbeest is nu een aantal dagen in huis en begint al aardig te wennen. Het is me toch een luilak zeg. Hij slaapt, eet, slaapt, wast zich, poept, plast, wassen en slapen Ach, dat zal wel loslopen als hij eenmaal echt goed gewent is. Hij zal ook nog wel moe zijn van het verhuizen enzo. Vandaag heb ik hem iets tegen vlooien gegeven, ik had verwacht dat hij nu wel boos zou zijn, maar hij ging me gewoon kopjes zitten geven Hij heeft wat plekjes op z'n huid die volgens mij van krabben komen, ik zie hem ook wel eens krabben, dat deed hij al toen hij kwam. Dus nu maar even behandeld
Anoniem
Geplaatst: 13-01-14 17:12
zo, heb ook maar een klein stukje fp aan mn profiel toegevoegd ben nog altijd heel blij met de foto's van afgelopen jaar, dus die moesten er maar even bij
Anoniem
Geplaatst: 13-01-14 17:13
Chantaliiejj schreef:
Duss dan maak ik eind volgende maand maar een topic heeft iemand hier verstand van telefoons die stoppen met opladen ?
andere oplader proberen, en als die dan nog niet oplaat laten nakijken want dan is het je batterij haha