EllaBellaah schreef:ik vind dat ze wel snel gaan met die paarden, die 2e is nog niet eens goed zadelmak en ze kunnen niet eens normaal opzadelen zonder haar helemaal vast te zetten en ze gaan er al op. Niet dat jij daar wat aan kan doen, maar vind dat ze het wel wat rustiger aan kunnen doen..
Mijn god wat ben ik blij dat ik even 2 dagen van me moeder af ben zeg, word helemaal knetter van dr. Ze zit elke keer zeikverhalen over dr werk te vertellen en als ik iets vertel word ze boos of luisterd ze niet eens. We hebben volgende week project week over ontwikkelingslanden enzo. Vorig jaar ging het over het broeikas effect en toen hebben we 3 dagen alleen maar achter de computer gezeten terwijl het hardstikke lekker weer was. Echt saai dus. Dus ik zei net van als het volgende week net zo gaat als vorig jaar zal het niet echt leuk worden, werd ze helemaal boos :S
Ja ik kan er idd niks aan doen Ella. Maar ze zijn bij Dolly er niet opgegaan hoor, alleen een btj gehangen. Het is helaas bij veel bedrijven zo...ik vind ook dat ze snel gaan hoor.