Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:14

EllaBellaah schreef:
ik vind dat ze wel snel gaan met die paarden, die 2e is nog niet eens goed zadelmak en ze kunnen niet eens normaal opzadelen zonder haar helemaal vast te zetten en ze gaan er al op. Niet dat jij daar wat aan kan doen, maar vind dat ze het wel wat rustiger aan kunnen doen..

Mijn god wat ben ik blij dat ik even 2 dagen van me moeder af ben zeg, word helemaal knetter van dr. Ze zit elke keer zeikverhalen over dr werk te vertellen en als ik iets vertel word ze boos of luisterd ze niet eens. We hebben volgende week project week over ontwikkelingslanden enzo. Vorig jaar ging het over het broeikas effect en toen hebben we 3 dagen alleen maar achter de computer gezeten terwijl het hardstikke lekker weer was. Echt saai dus. Dus ik zei net van als het volgende week net zo gaat als vorig jaar zal het niet echt leuk worden, werd ze helemaal boos :S

Ja ik kan er idd niks aan doen Ella. Maar ze zijn bij Dolly er niet opgegaan hoor, alleen een btj gehangen. Het is helaas bij veel bedrijven zo...ik vind ook dat ze snel gaan hoor.

EllaBellaah

Re: Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:23

Nee idd, Diva is wel al braaf maar dan nog, dat is toch die gene die net van het land afkwam? Die doet het nu wel goed maar dat is ook allemaal snel gegaan. En Dolly is er duidelijk helemaal nog niet aan toe. Maarja ze willen zo snel mogelijk geld verdienen als bedrijf natuurlijk.
Bij Ferro was ik in februari begonnen met longeren, heeft nu pas voor het eerst een zadel op gehad en word waarschijnlijk pas na de zomer wat mee gedaan

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:26

Toen ik daar kwam was Diva net van het land ja. Daar ben ik dus al 10 weken mee bezig geweest. De laatste 2 weken zijn we aan het longeren. Dolly staat er al een stuk minder lang en is er idd nog niet klaar voor....maarja wat doe ik er aan...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:29

Je doet er niks aan maar persoonlijk zou ik niet op een paard stappen waarvan je het nog niet eens bent dat die bereden word. Maar die keus is aan jou

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:32

Ja maar over Diva ben ik het wel eens, die is er nu wel klaar voor....die doet het met het longeren echt super goed!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:33

Op Dolly ga ik echt van me leven niet!! Hahaha misschien over een jaar ofzo :P

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:44

Leuke foto's Linn!! Leuk ook dat Diva t zo goed doet!

Jammer dat ze Dolly echt te vroeg doen, maja daar heb jij natuurlijk niks over te zeggen...

Oeh ik heb nu lekker lang weekend!! (oke ik moet zaterdag halve dag hema'en haha maarja toch voelt t echt als n heerlijk weekend!)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:46

Pfffff ik moet juist dit weekend mega veel werken! Zaterdag vanaf half 1 tot als ik pech heb half 10...en zondag ook vanaf 1 uur....en dan maandag en dinsdag vrij, dinsdag weer naar Leeuwarden...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:49

Ik ben dit hele weekend vrij :) Morgen wel nog naar school, dan komt Wietse en gaan we zaterdag avond naar Drenthe waar me hele familie zit, komen we maandag terug dan is het hopelijk nog zulk lekker weer en dan weer naar Fay toe

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:17

X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:20

Hahaha jeetje Maren, succes dat word vroeg opstaan!

Mijn konijn heeft last van z'n rug hij moet waarschijnlijk volgende week naar de dierenarts :(

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:26

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 21:32

De tickets van me vakantie zijn binnen!!! :D Het gaat echt snel nu, ga gewoon volgende week l!! :D We vliegen om 10.15 vanaf Dorthmund, en we moeten er 2.5 uur van te voren zijn, dus das 7.45....dus dat word om 5.45 vanuit thuis weg ofzo pfffff :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:00

Ik gaat slaapie doen! Daag

NinTaJeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:25

_Linn_ schreef:
EllaBellaah schreef:
ik vind dat ze wel snel gaan met die paarden, die 2e is nog niet eens goed zadelmak en ze kunnen niet eens normaal opzadelen zonder haar helemaal vast te zetten en ze gaan er al op. Niet dat jij daar wat aan kan doen, maar vind dat ze het wel wat rustiger aan kunnen doen..

Mijn god wat ben ik blij dat ik even 2 dagen van me moeder af ben zeg, word helemaal knetter van dr. Ze zit elke keer zeikverhalen over dr werk te vertellen en als ik iets vertel word ze boos of luisterd ze niet eens. We hebben volgende week project week over ontwikkelingslanden enzo. Vorig jaar ging het over het broeikas effect en toen hebben we 3 dagen alleen maar achter de computer gezeten terwijl het hardstikke lekker weer was. Echt saai dus. Dus ik zei net van als het volgende week net zo gaat als vorig jaar zal het niet echt leuk worden, werd ze helemaal boos :S

Ja ik kan er idd niks aan doen Ella. Maar ze zijn bij Dolly er niet opgegaan hoor, alleen een btj gehangen. Het is helaas bij veel bedrijven zo...ik vind ook dat ze snel gaan hoor.

Op het Fjordenpaard gaat het nog 10 x zo snel!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:42

Ja klopt maar op de een of andere manier gaat dat ook héél anders. Die worden niet eerst gelongeerd en zadel mak gemaakt etc. En die mogen gelijk met de kudde mee. De meeste doen ook niet echt moeilijk, doen ze dat wel mogen ze even wachten gaan ze het de volgende keer weer proberen.

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 07:18

Goedemorgen :)

Aaaagh heb ik vrij van school...moet ik naar Kinderdijk om daar met z'n allen te gaan filmen vooor school! Echt balen zo vroeg! Maarja waarschijnlijk wel weer op tijd terug, zodat ik kan genieten van het zonnetje :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 07:39

En iedereen is vrij en ikga weer lekker naar school.

leuke foto's maar denk dat het nog wel even duurt ook voordat je met diva echt kunt rijden zegmaar.
Bij smurf op stal doen ze het ook rustig an begin van de winter zijn ze begonnen en nu kunnen ze erop zitten en aan het halstertouw meelopen. Maar die willen ze nu wel wat sneller beleren want ze willen hem weg. En ik heb er ook al 2x opgezten! Maar panda/koe/kareltje is best wel rustig alleen is ie wat dom xd

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 08:35

ik ga zo op vakantie! doeidoei allemaal ik denk dat ik dinsdag weer terugf ben

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 08:41

sterkte britt vandaag en de komende tijd!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 08:42

Kim ik moet zo tot 5 uur naar school hoor wat nou vrij :P

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 09:11

ik ben vrij!! hahah!!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 09:17

nou ga ik echt! DOEI!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:49

Ik moet vanmiddag met me konijn naar de dierenarts. Misschien moet hij antibiotica krijgen maar we gaan dit weekend weg dus moet hij mee...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 11:51

mn opa ligt nu in het zieken huis, hij heeft allemaal vocht in zn buik en longen enzo, maar het gaat nu wel redelijk volgens mij..

veel plezier Marieke!!

vervelend ella, hopen dat het snel wat beter met m gaat..

ik ben wel lekker vrij :D mr ga maar niet te veel t huis uit, want overal lopen die stomme duitsers rond xD (bloemetjes markt..)

@Linn, vind het wel een mooi beestje hoor, die eerste!!
die andere ook wel trouwens :P maar ik vind het wel jammer dat ze er zo druk mee bezig zijn als ie er nog niet klaar voor is..
maarja dat heb je met zo'n stal..