Tytje schreef:Lekkere actie mntj!
goed dat ik mn haar verf, het helpt alleen niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tytje schreef:Baal baal. Heb ik verleden weekend tig startcoupons besteld en ook gekregen van de knhs, is het niet meer nodig vanaf 1 januari. Ik heb vanmorgen gebeld, ik denk dan stuur ik ze gewoon terug, dan hoef ik vast niet te betalen. Was onmogelijk, kon echt niet en moet 24 euro betalen. Die nieuwe startpas kost maar 75 euro?! Belachelijk. Zoveel wedstrijden rijd ik nu ook weer niet.

ATE schreef:zo een heftig middag je gehad met dochter
coen belde dat nadine van gipsy was gevallen en haar been erg zeer deed ik was aan het werk heb gezegt ik ga nadine gaat nu naar zieken huis
daar aan gekomen zat ze samen met madelenne te wachten
ik was er 4 uur en om 19.30 konden we richting huis met een gips been voor nadine haar middenvoetsbeentje is gebroken dus 6 weken gips
Tytje schreef:@Xan, ik wist nog niets van de startpas, eerlijk gezegd is mijn wereldje nu even niet groot. Het maalt nu alleen maar in mijn hoofd.

Tytje schreef:@Xan, ik wist nog niets van de startpas, eerlijk gezegd is mijn wereldje nu even niet groot. Het maalt nu alleen maar in mijn hoofd.

winnitou schreef:Tytje schreef:@Xan, ik wist nog niets van de startpas, eerlijk gezegd is mijn wereldje nu even niet groot. Het maalt nu alleen maar in mijn hoofd.
herkenbaar Tytje. Heb je even geen plek voor nieuwe dingen in je hoofd, al genoeg om alle andere zaken rond te krijgen. Heel veel sterkte en probeer om je zelf te blijven denken hoor!
Tytje schreef:Dank je Xan. Ik heb gewoon de 3 setjes teruggestuurd naar de knhs.
Het lijkt erop dat Val er geen last van heeft, maar zeker weten doe ik het niet. Ik kan erop drukken, hij geeft geen pijn aan.
Tytje schreef:Baal baal. Heb ik verleden weekend tig startcoupons besteld en ook gekregen van de knhs, is het niet meer nodig vanaf 1 januari. Ik heb vanmorgen gebeld, ik denk dan stuur ik ze gewoon terug, dan hoef ik vast niet te betalen. Was onmogelijk, kon echt niet en moet 24 euro betalen. Die nieuwe startpas kost maar 75 euro?! Belachelijk. Zoveel wedstrijden rijd ik nu ook weer niet.
winnitou schreef:Vanmiddag druk aan de gang met Rowan voor zijn suprise, hij heeft de stagiare juf. Hebben een houten huisje gemaakt (juf neem het gereedschap maar mee de klas in om de boel open te krijgen.
kadootjes ingepakt (met een hoop foppapier en plakband er om heen) Daarna de boel opgevuld met rommelspul (oa couscous, gedroogde gebakken uiensnippers e.d. en de strooppot erover heen. Rowan vond het helemaal geweldig om te doen (haha mama groeide weer in zijn ogen). Zegt ie op het moment dat we de boel dichtmaken, ohja mam, juf had gezegd dat het geen smurrie mag zijn.....

Shenavallie schreef:winnitou schreef:Vanmiddag druk aan de gang met Rowan voor zijn suprise, hij heeft de stagiare juf. Hebben een houten huisje gemaakt (juf neem het gereedschap maar mee de klas in om de boel open te krijgen.
kadootjes ingepakt (met een hoop foppapier en plakband er om heen) Daarna de boel opgevuld met rommelspul (oa couscous, gedroogde gebakken uiensnippers e.d. en de strooppot erover heen. Rowan vond het helemaal geweldig om te doen (haha mama groeide weer in zijn ogen). Zegt ie op het moment dat we de boel dichtmaken, ohja mam, juf had gezegd dat het geen smurrie mag zijn.....