haha klopt hmmm misschien als ik over een sloot kan springen Denk trouwens niet dat ik dr op kom, dat beest rent meteen weg Hij vind zonder zadel niet zo leuk haha.
haha bij ons staan ze in de wei recht achter de manege, als iemand daar naartoe loopt kun je meteen alles zien. alle weides, dusja beeeeeeeetje ongemakkelijk xD
hahah dat is niet zo heel handig dan haha. Bij ons moet je het op het goede moment doen Als je weet dat er bijna niemand op stal is, en als ze de koeien niet melken dan gaat het goed haha
Aah okee. Jeetje dat is wel echt abnormaal veel en dan ben ik ook nog hele tijd niet hier geweest vanwege school enzo Ohjaaa, ik heb natuurlijk eindexamen volgend jaar ben benieuwd of het lastig jaar gaat worden!
Haha volgens mij hebben wij echt het meest Met onze hele gesprekken xd
Jups komend jaar. Maar heb niet superlastige vakken, jaa engels wiskunde en nederlands maar dat is verplicht. En biologie als ik leer is het niet zo moeilijk haha
Ik ben nooit op ponykamp geweest op het Reelaer. Maar die kinderen vinden het volgens mij echt helemaal geweldig!
Oh doe je goed sanne Ik was in de eerste, havo / vwo. Maar stond voor bijna alle vakken een 4 en voor frans, engels, wiskunde een 2. Dus mocht ik ook nog maar net naar mavo