ik moet aan n nieuwe plastronspeld.. volgens mij gaat mn huidige het binnenkort begeven.. Maar nu had ik pas hele mooie gezien op internet.. alleen nu ik ze zoek kan ik ze uiteraard niet vinden
owja.. wedstrijd ging niet echt lekker.. donna had totaal geen zin om te luisteren.. 171 en 175
buitenbak was helaas te nat om in te starten (en vanmorgen ook nog te nat en te los om in los te rijden) dus je kon 15 min op 40 meter losrijden en dan in groepjes van 4 starten.. dus dan moest je 3 proeven lang op 15 meter rijden met 3 mensen (stap en draf) dus toen ik met donna de ring in mocht had ze er niet zoveel zin meer in..
Dat is inderdaad verre van optimaal. Maar toch wel fijn dat jullie uit konden wijken naar de binnenbak Ik zou vandaag Daliza rijden maar ik doe het wel morgen, rotweer.. bah!
die ik pas gezien dacht te hebben waren volgens mij rond en dan met bling bling.. maar wel subtiel en niet te overdreven.. Dat vond ik er toen wel mooi uit zien..
Cliche vond het ook niet zo geweldig, 1e proef echt een beetje stout, zelf ook fouten gemaakt, maar toch blijkbaar nog goed voor 184 punten... vond ik het zelf echt niet waard... Daarna maar de zeiknatte buitenbak ingegaan om hem even door te rijden, dat ging achterin de binnenbak echt niet... 2e proef ging dan ook veel beter en daar was ik 2e met 198 punten
er waren inderdaad weer wat behoorlijke buien gevallen!
Gister was de bak al open getrokken zodat hij goed af kon lopen, maar er is blijkbaar meer gevallen dan dat de bak aankon dus vanmorgen nog erg nat.. Vanmiddag hebben we m 2x met de landrol weer aangereden zodat er toch nog wat in gereden kon worden door de mensen die dat wilden.